Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Dat hebben ze toch gezegd ja. Maar ik informeer nog als ik er om ga. Zal iets laten weten hier. Ik hoop dat ze daarom geen 'motor-reset' moeten doen, want dan ben ik mijn 'programma' kwijt.
Ok, ben vandaag nog in de garage geweest en ze wisten zelf niet dat er dus blijkbaar klemmetjes zijn voor in de kofferklep. Die van mij steekt ook gewoon onder de spanbanden.
Helemaal voorin het koffer zijn er wel 2 bandjes met klitteband, enig idee waarvoor die dienen? Driehoek en scherm passen er niet in...
Ok, ben vandaag nog in de garage geweest en ze wisten zelf niet dat er dus blijkbaar klemmetjes zijn voor in de kofferklep. Die van mij steekt ook gewoon onder de spanbanden.
Helemaal voorin het koffer zijn er wel 2 bandjes met klitteband, enig idee waarvoor die dienen? Driehoek en scherm passen er niet in...
Let wel, die klemmetjes voor de gevarendriehoek die houden niet zo goed in het 'karton' van de binnenbekleding van de kofferklep ... die van mij lag er half af op dag 1
Die 2 bandjes met klitteband heb ik precies nog niet gezien .... maar ik gok erop dat die links/rechts zich bevinden en dat zou kunnen zijn om bv een bus olie achter te bewaren
2016 - BMW 4GC 440i Jatoba
2011 - E89 - Z4 sDrive20i Alpine Weiss III
Auto is langs terugroepactie van BMW gepasseerd (iets met benzinepomp), dus is 100% in orde. Dit weekend misschien eens tijd nemen voor paar foto's te trekken en online te zetten.
Auto is langs terugroepactie van BMW gepasseerd (iets met benzinepomp), dus is 100% in orde. Dit weekend misschien eens tijd nemen voor paar foto's te trekken en online te zetten.
Voor de gekende HPFP vervanging ??
Had dat ook al nagevraagd voor die van mij, maar blijkbaar is dat niet nodig bij die van mij (productie maart 2010)
Eerlijk gezegd geen idee. After sales zei dat ze iets software-matig moesten aanpassen omdat het zou kunnen dat de auto slecht zou starten in koude omstandigheden. Ik heb er nooit iets van gemerkt, maar de mijne staat dan ook altijd binnen in de garage.
Ik heb die mannen maar laten doen, 't was op hun kosten
Hoe evalueer je die auto nu, na 'm (wat? een half jaar?) gehad te hebben? Qua power, motorkarakter, prestaties, plezier, wegligging, precisie, comfort/sportiviteit, ...? Ge hebt nog Boxster en Cayman gereden ook, hoe vind jij de Z4 zich verhouden tgo die auto's?
Hoe evalueer je die auto nu, na 'm (wat? een half jaar?) gehad te hebben? Qua power, motorkarakter, prestaties, plezier, wegligging, precisie, comfort/sportiviteit, ...? Ge hebt nog Boxster en Cayman gereden ook, hoe vind jij de Z4 zich verhouden tgo die auto's?
Even iets rechtzetten: ik heb nooit een boxster noch cayman gehad, heb enkel een proefrit met de boxster (211pk) gedaan
-Power is méér dan voldoende, that's for sure !
-De DCT automaat is een zaligheid maar durft tegen lage snelheid en in normale modus al wel eens 'aarzelen'
- uitlaatplofjes en tussengas en geluid zijn megacool ik moet geen andere uitlaat hebben
-Comfort is ok voor mij (de madam vindt 'em te hard)
-Wegligging: tja, het duurt toch iets langer vooraleer ik hem 'ken', maar dat kan ook doordat ik niet zo veel rij momenteel (+- 13k per jaar); heb al wel eens bij een oprit gehad dat hij overstuurde, maar dat kan aan mij gelegen hebben , 't is zo precies alsof ik niet aan 't stuur durf te draaien.
Qua wegligging moet ik zeggen dat de proefrit met de Boxster me dadelijk veel meer geruststelling bood, waarmee ik niet wil zeggen dat de wegligging van de Z slecht is
-Het motorkarakter kende ik al van de vorige, dus dat blijft ok !
-Tegen heel hoge snelheden (+200 in DE) had ik iets minder vertrouwen in de remmen; is nu ook wel een snelheid die je niet alle dagen doet natuurlijk
- Verbruik staat momenteel op 11,2 - voornamelijk ritjes rond de kerktoren -- een lange rit tegen legale snelheden leverde 8,4 op ....
Voila, als ge nog iets moet weten, shoot !
Comment