Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw Z4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
    Is het gewicht ook bekend? Ik heb het nog nergens zien staan in dit topic
    Staat ergens bij technical data een stukje terug

Curb weight: 1565kg voor een manuele 35i

Knappe auto eigenlijk, valt veel beter mee dan ik verwacht had, alleen lijkt hij zoals zoveel nieuwe bmw's de laatste jaren een beetje van zijn puurheid verloren te zijn.

Comment

• Groetjes,
      pol.
      BMW M2 Coupé
      Audi S5
      Nobody is Perfect!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
        Onbegrijpelijk deze zichtbare lelijke plastieke rommel!

Komen er dan geen mistlampen?!
        is da plastiek? mistlampen zullen een optie zijn

zoals altijd bij bmw is de nieuwe Z4 waanzinnig fucking lekker

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
          Raar motoraanbod vind ik.

Die sDrive23i zou sDrive25i moeten heten, een 3 liter moeten zijn en 218 pk moeten hebben zoals de huidige 325i, de sDrive30i zou 272 pk moeten hebben (zoals de 330i) en de sDrive35i zou 326 pk moeten hebben (zoals de 740i).

Een wat een rotbenamingen btw...
          Voor wat staat de afkorting sDrive?

SexDrive ofzo?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McFarnsworth Bekijk Berichten
            Staat ergens bij technical data een stukje terug

Curb weight: 1565kg voor een manuele 35i

Knappe auto eigenlijk, valt veel beter mee dan ik verwacht had, alleen lijkt hij zoals zoveel nieuwe bmw's de laatste jaren een beetje van zijn puurheid verloren te zijn.
            THX Best veel voor een tweezitter, een 5 weegt niet heel veel meer. Maarja, ik zal maar niet zeuren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door musclematt Bekijk Berichten
              is da plastiek? mistlampen zullen een optie zijn

zoals altijd bij bmw is de nieuwe Z4 waanzinnig fucking lekker
              Dan vraag ik mij af hoe het komt dat deze niet bij de introductie foto's al te zien zijn. Ik betwijfel het van die mistlampen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk Berichten
                Voor wat staat de afkorting sDrive?

SexDrive ofzo?
                StandardDrive?
                2015 BMW F11 520dA
                1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Redelijk conservatief (lijkt nogal wat op de vorige Z4 en de ook al niet al te jonge 6'), maar wel geslaagd, al moet ik nog een beetje aan het front wennen.
                  120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                    Onbegrijpelijk deze zichtbare lelijke plastieke rommel!

Komen er dan geen mistlampen?

Voor de rest een mooie roadster, al ga mijne smaak nog steeds naar de FL van de vorige Z4!
                    komt zo niet hoor, is geen renault he

Comment

• I don't know. In camouflage vond ik 'm zeer knap, dus enkel de algemene lijnen. Nu de details zichtbaar zijn, heb ik hier en daar toch nog wat twijfels. Die zijkiemetjes vind ik wat gekunsteld, en de "boze" koplampen hoeven voor mij ook niet, en ook die koetswerknepen die net onder de binnenkant van de koplampen naar beneden lopen (iets dat bij de '3 facelift al werd geïntroduceerd) is ook niet meteen m'n ding. In donker kleur vind ik 'm dan ook veel knapper dan in een lichte (zo afgaand op de eerste foto's). Het interieur vind ik wel gigantisch knap, my God wat een zalige auto binnenin (van looks).

Zal (klein) beetje wennen worden. Maar alleszins geen augurkje, 'k zie dat vrij goed in voor dit ding.

En 't stalen dak? Mjah, 'k had liever ook 'n stoffen gezien, maar in gesloten toestand vanuit 3/4e achteraanzicht is 'ie wel zeer knap vind ik, zo met z'n stalen muts.

Comment

• Ik vind het een opvallend mooie auto!

Nieuws over een M-versie?

Comment

• Als die geruchten dat zelfs de M-versies (geleidelijk aan) drukgevoed zullen worden, niet kloppen, zie ik daar bijna niks anders in komen dan de V8 uit de M3. Meer moet dat niet zijn, peizek zo.

Comment

• Dat zou idd da shit zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                              Als die geruchten dat zelfs de M-versies (geleidelijk aan) drukgevoed zullen worden, niet kloppen, zie ik daar bijna niks anders in komen dan de V8 uit de M3. Meer moet dat niet zijn, peizek zo.
                              En dan een soft- en hardtop versie van de M en een csl

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwes Bekijk Berichten
                                komt zo niet hoor, is geen renault he
                                Ah nee? Wat zien we dan op de foto?

Comment

• Ik vraag mij wel af waar de mistlichten zullen steken...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                                    Ik vraag mij wel af waar de mistlichten zullen steken...
                                    Mja, een M3, M5 of M6 hebben er ook geen (of toch niet op die plaats). Who cares

Comment

• Deze wagen wordt volgens mij een klassieker. De Z3 was niet echt mooi,de eerste Z4 was mooi maar deze is gewoon razendknap.
                                      BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                        Als die geruchten dat zelfs de M-versies (geleidelijk aan) drukgevoed zullen worden, niet kloppen, zie ik daar bijna niks anders in komen dan de V8 uit de M3. Meer moet dat niet zijn, peizek zo.
                                        Een zware 4.0 V8 die je jaarlijks 1780 eur aan tax kost ..
                                        Doe mij dan maar de 3.2 V6 van de CSL en haal nog 300kg uit de auto ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
                                          Een zware 4.0 V8 die je jaarlijks 1780 eur aan tax kost ..
                                          Doe mij dan maar de 3.2 V6 van de CSL en haal nog 300kg uit de auto ...
                                          WOEHA, een kenner

Comment

Working...
                                          X