Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw Z4
Collapse
X
-
-
Wat een kar! Ik ben hevig fan van deze. Dit als weekendwagen, die biturbo 3.0En dat blauw met beige interieur
De kont doet mij wat denken aan een Honda S2000, maar meer geslaagd. Wat een kont! En dat lijnenspel
Meest geslaagde bmw sinds een tijd geleden. Een passionele wagen... Echt zalig! Ben benieuwd naar prijzen. Het dak zal wel zorgen dat ie wat duurder wordt, maar ziet er zoveel beter uit dan het vorige dak van de Z4, wat leek op een bolhoed.
De vorige was een vrouwenauto, dit is terug unisex, gelijk de eerste Z3 (die ik ook zo lekker vond, dan moet ik terugdenken aan die blauwe uit die James Bond film, dacht dat het Goldeneye was).
Good job, bmw!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TDJ Bekijk BerichtenDat is het toch niet zenne...
Dat de vorige maar snel in prijs zakt...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenWat heb je daar aan met RWD?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenLOL... meen je dat nu??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenHij bedoelt waarschijnlijk dat het leuker is bij een RWD om de kont scheef te zetten door middel van het gaspedaal.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tp71 Bekijk Berichtenals ik echt wil muggenziften: de ronde bedieningsknoppen (verwarming etc. ) vloeken enorm in dat strakke gedeelte van het dashboard. los daarvan is het een mooie auto, een logische evolutie van de Z4.
Weet natuurlijk niet of dat de bedoeling was van de designers
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtende kleur bepaald wel sterk of ik hem schoon vind. die blauwe vind ik dus niks..
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenHij is natuurlijk 't knapst wanneer hij open is maar los daarvan ben ik toch nog niet 100% overtuigd..
En wat is dat toch met BMW en hun idiote techno-talk benamingen? "sDrive30i"..??
Z4 logo staat zoals de goede (of liever slechte) gewoonte weer op de verkeerde plaats.. er is daar geen plaats voor.
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenEr is dan ook geen nood meer aan een nieuwe coupéversie.
geen coupéversie
geen echte handrem
idiote benamingen
jap-design achterwerk
Zoveel karakter dat de vorige Z4 had, zo weinig heeft deze. Vorige Z4 had echt prachtige lijnen, mooie poep, was vernieuwend, een prachtige bolide. Deze is uitermate saai, die kont, valt niets aan te beleven
Oorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
Comment