Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw Z4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Bijgevoegde Bestanden

Comment

Dat is het toch niet zenne...

Dat de vorige maar snel in prijs zakt...

Comment

Fak nice!

Comment

als ik echt wil muggenziften: de ronde bedieningsknoppen (verwarming etc. ) vloeken enorm in dat strakke gedeelte van het dashboard. los daarvan is het een mooie auto, een logische evolutie van de Z4.

Comment

Die blauwe is af en het interieur is ook super geworden...

Comment

Wat een kar! Ik ben hevig fan van deze. Dit als weekendwagen, die biturbo 3.0 En dat blauw met beige interieur

De kont doet mij wat denken aan een Honda S2000, maar meer geslaagd. Wat een kont! En dat lijnenspel

Meest geslaagde bmw sinds een tijd geleden. Een passionele wagen... Echt zalig! Ben benieuwd naar prijzen. Het dak zal wel zorgen dat ie wat duurder wordt, maar ziet er zoveel beter uit dan het vorige dak van de Z4, wat leek op een bolhoed.
              De vorige was een vrouwenauto, dit is terug unisex, gelijk de eerste Z3 (die ik ook zo lekker vond, dan moet ik terugdenken aan die blauwe uit die James Bond film, dacht dat het Goldeneye was).

Good job, bmw!
              Volvo V60 D3 R-design

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TDJ Bekijk Berichten
                Dat is het toch niet zenne...

Dat de vorige maar snel in prijs zakt...
                Allez, content van de nickchange dan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                  Wat heb je daar aan met RWD?
                  LOL... meen je dat nu??

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                    LOL... meen je dat nu??

Hij bedoelt waarschijnlijk dat het leuker is bij een RWD om de kont scheef te zetten door middel van het gaspedaal.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                      Hij bedoelt waarschijnlijk dat het leuker is bij een RWD om de kont scheef te zetten door middel van het gaspedaal.
                      tjah... dat is niet altijd overal mogelijk. In korte situaties is een handrem veel gemakkelijker om een drift in te zetten. Kleine rondpuntjes zijn een gelijkaardig voorbeeld. Maar je moet natuurlijk wel weten hoe het moet...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tp71 Bekijk Berichten
                        als ik echt wil muggenziften: de ronde bedieningsknoppen (verwarming etc. ) vloeken enorm in dat strakke gedeelte van het dashboard. los daarvan is het een mooie auto, een logische evolutie van de Z4.
                        Ik vind het een mooie knipoog naar de kleine chroomomrande klokjes van sommige klassieke Engelse roadsters

Weet natuurlijk niet of dat de bedoeling was van de designers
                        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                        Bestelt
                        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

de kleur bepaald wel sterk of ik hem schoon vind. die blauwe vind ik dus niks..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                            de kleur bepaald wel sterk of ik hem schoon vind. die blauwe vind ik dus niks..
                            Juist omgekeerd bij mij. Dat donkerblauw =

Comment

Ik vind 'm knap!

Comment

Waanzinnig knappe auto!!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten

Zo is hij !!!

Comment

Dikke kont, dat is al iets dat hij op de voorganger voor heeft.

Comment

Geslaagd!
                                      Agressieve haaienneus.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                        Hij is natuurlijk 't knapst wanneer hij open is maar los daarvan ben ik toch nog niet 100% overtuigd..

En wat is dat toch met BMW en hun idiote techno-talk benamingen? "sDrive30i"..??

Z4 logo staat zoals de goede (of liever slechte) gewoonte weer op de verkeerde plaats.. er is daar geen plaats voor.
                                        second that

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                                        Er is dan ook geen nood meer aan een nieuwe coupéversie.
                                        bah, zegt dat gene waar is

geen coupéversie
                                        geen echte handrem
                                        idiote benamingen
                                        jap-design achterwerk

Zoveel karakter dat de vorige Z4 had, zo weinig heeft deze . Vorige Z4 had echt prachtige lijnen, mooie poep, was vernieuwend, een prachtige bolide. Deze is uitermate saai, die kont, valt niets aan te beleven
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                                        Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

Telkens ik foto's van de gesloten toestand bekijk vind ik het jammer dat ie geen stoffen dakje heeft Want voor de rest, zeker in dat blauw

Comment

Working...
                                          X