Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw Z4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door vfr50 Bekijk Berichten
    +/- halfweg july is zo ene op de weg inonze streek en nee niet de mijne
    mocht je de kans hebben om wat foto's te nemen.... post ze pls
    BMW 428i xDrive Gran Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
      + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
      knappe, sportieve sound! typisch BMW straight-six

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door e60520i Bekijk Berichten
        Niet voor eind july lig ergens te zonnen in de provence

Comment

• Knappe fotookes:

En bedenkingen over iemand zijn Z4 na 600 miles, ook een schoontje:
          Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Mijn Z4 is vorige week geleverd, heb er ondertussen ongeveer 600 km mee gereden en ben er bijzonder tevreden van.

Dit zijn de eerste foto's
            Bijgevoegde Bestanden

Comment

• PRachtig!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door philippe z4 Bekijk Berichten
                Mijn Z4 is vorige week geleverd, heb er ondertussen ongeveer 600 km mee gereden en ben er bijzonder tevreden van.

mooie wagen. Is dat beige of white interieur .

En hoe vallen de 19" mee qua comfort ?

Damn, je doet me twijfelen of ik nu mee of zonder logo neem....had besteld zonder , ben nadien gaan veranderen om ze erop te laten...
                Last edited by Danny; 19/07/2009, 23:19.

Comment

• Schitterende auto Phillipe zalig die nieuwe Z4's, sublieme velgen ook!
                  2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• vandaag te weten gekomen dat de hemelbekleding standaard beige is

Is wel erg fout vind ik, je besteld zwart/zwart en krijgt er een beige hemel bij...

Dan maar de optie " dakbekleding antraciet bijbestellen "

Das 200 € oplichterij vind ik, maja we kennen ze he...

Comment

vandaag te weten gekomen dat de hemelbekleding standaard beige is

Is wel erg fout vind ik, je besteld zwart/zwart en krijgt er een beige hemel bij...

Dan maar de optie " dakbekleding antraciet bijbestellen "

Das 200 € oplichterij vind ik, maja we kennen ze he...

Zeker doen want dat beige is echt niet mooi en je ziet alles zwarte kabels lopen van het daksysteem.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Super Dooper Bekijk Berichten
                        Zeker doen want dat beige is echt niet mooi en je ziet alles zwarte kabels lopen van het daksysteem.
                        Is die accessoire Alpine-upgrade de moeite ?

Comment

• Is uit de handel genomen voor de moment. Zouden problemen mee zijn.
                          Ik ga in ieder geval op een andere manier oplossen want de standaard klank is echt om te huilen. De muziek in mijn Vivaro klinkt beter.
                          De 2 Z4's waarmee ik een testrit gedaan heb hadden aaltwee een soundupgrade systeem. Hoe het klinkt zonder upgrade weet ik niet, maar vrees daar voor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Super Dooper Bekijk Berichten
                            Is uit de handel genomen voor de moment. Zouden problemen mee zijn.
                            Ik ga in ieder geval op een andere manier oplossen want de standaard klank is echt om te huilen. De muziek in mijn Vivaro klinkt beter.
                            De 2 Z4's waarmee ik een testrit gedaan heb hadden aaltwee een soundupgrade systeem. Hoe het klinkt zonder upgrade weet ik niet, maar vrees daar voor.
                            als het niet goed genoeg klinkt steek ik zelf 6 nieuwe luidsprekers en een versterker van alpine ( die zijn compactibel met standaard radio )

Comment

mooie wagen. Is dat beige of white interieur .

En hoe vallen de 19" mee qua comfort ?

Damn, je doet me twijfelen of ik nu mee of zonder logo neem....had besteld zonder , ben nadien gaan veranderen om ze erop te laten...
                              - het is het Elfenbeinweiss-interieur (design pure white met Fineline-hout)

- 19": ik rijd bijna altijd in "sport-stand" en de wagen is voldoende comfortabel. Volgens mij wordt er meer gesproken over comfortverschil tussen 17"-18"-19", dan dat je dat voelt.
                              Als je de wagen in "normal" zet, is 'm zelfs vrij zacht opgehangen, maar reageert de motor te traag op pedaalinstructies, maar de servotronic werkt precies alleen in "normal" (om te parkeren dus). Wat je soms wel hebt, is dat de wielen nogal hard "slaan" in putten, misschien is dat minder met 18"?

- zonder logo vind ik veel mooier; sDrive 23i is nogal lang, plus een pinklicht, plus een logo erbij is nogal een rommel op de zijkant, zonder logo is veel fijner. Ga maar terug veranderen

Bedankt Vista en Alexx

Dakbekleding: vind de bleke dakbekleding bij mijn interieur wel passen. Bij Kansas Canberra is het wel lelijk omdat de kleuren niet samengaan. Het dak komt vrij ver naar voor en volledig zwart benadrukt dat nog, geeft een iets enger gevoel. Zwart oogt wel sportiever.

- standaard klank is om te huilen <=> hoe het klinkt zonder upgade weet ik niet ???
                              Heb de standaardboxen en dat valt wel mee hoor, al luister ik momenteel nog liever naar de 6-cilinder-muziek dan naar de radio.
                              Last edited by ; 20/07/2009, 23:20.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door philippe z4 Bekijk Berichten
                                Mijn Z4 is vorige week geleverd, heb er ondertussen ongeveer 600 km mee gereden en ben er bijzonder tevreden van.

Enorm knappe wagen die je hebt samengesteld. Ik zou hem quasi identiek configureren.

Comment

• Rijden hier toch al een paar nieuwe Z4 rond.

Ik wacht vol ongeduld om ze te mogen bewonderen in rubriek "mijn auto"

Comment

• De Z4 vind ik de mooiste auto met stalen klapdak! Echt geniaal knap!
                                    freude am fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Danny Bekijk Berichten
                                      Aangeboden door de firma

Last edited by ; 02/08/2009, 17:58.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vfr50 Bekijk Berichten
                                        Aangeboden door de firma

heb je deze in het groot aub ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Danny Bekijk Berichten
                                          heb je deze in het groot aub ?

Groter gaat nie ze
                                          Last edited by ; 02/08/2009, 18:44.

Comment

Working...
                                          X