Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw Z4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik heb zo eentje geconfigureerd
    Kleur & Binnenbekleding
    Saffierzwart koetswerkkleur
    Binnenbekleding Leder Kansas Korallrot

De standaard styling 290 velgen van 17inch

opties :
    windscherm
    automatische dimmende binnenspiegel
    opbergpakket
    verwamde zetels (enkel vooraan staat er op de offerte)
    PDC
    regen en lichtsensor
    electronisch gesuurde airco
    lichtpakket
    radio professional
    servotronic
    sportautomatische versnellingsbak
    multifunctioneel sportstuur met schakelpeddles
    automatisch dimmende binnen en buitenspiegels
    sportzetels (enkel vooraan staat er op de offerte)
    lendensteun
    hifi luidsprekersysteem
    usb aansluiting

Met een rond prijskaartje en een dikke overnameprijs voor de 1.

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Zoals 'ie werd getest door de Kezen, hierboven, zo zou ik 'm bestellen : zwart metallic, binnenin uitgebreid rood leder, basis alulijsten (voor de biturbo toch, in ieder geval, op de andere misschien een optie ; in ieder geval -> die die daarboven te zien zijn), en sportzetels. Wel de 19".

Superknappe auto.

Comment

• Ik ben voor een heel andere combinatie gegaan!

Zwart is inderdaad mooi (vooral dicht) maar laat het mooie lijnenspel compleet verloren gaan.
      De combinatie met een (licht) rood interieur is mooi, maar ik denk dat je er na enige tijd mogelijk wat op uitgekeken raakt en dat rood zoals elders al vermeld onderheviger is aan vuil (tov zwart).

Over het Spacegrau heb ik gemengde gevoelens, maar ik vind dat het de z4 er soms (naargelang het licht) wat "ouder" laat uitzien.
      Het Orian silber is mooi, maar eerder een trendy kleur...(geen blijver dus)

Ik vind dat bij de donkere kleuren de snuit ook pas echt tot zijn recht komt bij de 3.5 versie. (door het contrast van de metaalkleurige roosters en luchthappers)

Mijn z4 is besteld: Titanium Silber, zwart leder, 296 wieltjes
      Alles vormt meer een geheel (ook de achterkant van de rolbeugels...) en het lijnenspel viert hoogtij!

en nog een video:

www.youtube.com/watch?v=Pr-N448k_ek

en nog eentje met mijn ideale kleurencombiantie in vol ornaat (en je ziet ook heel kort een spacegrau versie)

BMW has built roadsters for more than 75 yeas. The Z3 was introduced in 1995 then came its replacement, the Z4 in 2002. Today comes the second generation Z4.
      Last edited by ; 17/06/2009, 22:33. Reden: Verklaring keuze

Comment

• Heb me ook even een Z4 geconfigureerd, zat al direct over de 65k.
        Dacht even dat hij goedkoper zou zijn dan een 335i.

Comment

• Dat zilver staat hem wel zeker in combinatie met de 19 duims wielen.

Comment

• Indeed. Heb het wel voor zilverkleurige wagens, maar op de Z4 vind ik 't persoonlijk een beetje minder staan. Die auto staat naar mijn mening 't mooist met een middentint, niet donker en niet licht. Zelf zou 'k toch een spacegrijze of een zwarte (met rood interieur) nemen, IRL al enkele zwarte gezien en je ziet de knappe koetswerklijnen nog zeer goed.

Hoe dan ook een knappe wagen, vooral opzij en achteraan. Kop moet ik soms nog wat aan wennen.

Comment

• ik heb vandaag ook mijn Z4 23si besteld,

zwart met. + zwart leder + 19" performance velgen 313 + zwarte niertjes.
              andere opties volgen later in "mijn auto" , ik heb hem pas half september.
              BMW 428i xDrive Gran Coupé

Comment

• zwarte niertjes...? Is dat een optie?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MDBreakie Bekijk Berichten
                  zwarte niertjes...? Is dat een optie?
                  is een accessoire evenals de velgen.
                  Last edited by Danny; 30/06/2009, 01:46.

Comment

• Z4 performance.jpg

Kan iemand deze in het zwart fotoshoppen aub ?

(zowel binnen als buitenkleur)

Comment

• + YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• zo komt hij eruit te zien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                          + YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

VET
                          2016 - Heden - Volvo V60 D5 Summum R-Design 2.4D 215 pk / 87.200 km
                          2015 - Heden - Renault Twingo intense 0.9 TCE 90 pk / 26100 km
                          2015 - Heden - BMW R nine T 1200cc 110pk / 20200 km

2015- 2016 - 2008 SAAB 9-3 1.9TID 150 pk /119.000 km weg op 27/05/2016
                          2013 - 2015 - BMW 335i F30 active hybrid 340 pk / 40300 km weg op 02/10/2015
                          2013 - 2015 - BMW 116d F20 2.0d 116pk / 50000 km RIP

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door e60520i Bekijk Berichten

zo komt hij eruit te zien
                            Zeeer knap, congrats!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk Berichten
                              Heb me ook even een Z4 geconfigureerd, zat al direct over de 65k.
                              Dacht even dat hij goedkoper zou zijn dan een 335i.
                              Een prijs stijgt vlug met wat opties hé.

Comment

ik heb vandaag ook mijn Z4 23si besteld,

zwart met. + zwart leder + 19" performance velgen 313 + zwarte niertjes.
                                andere opties volgen later in "mijn auto" , ik heb hem pas half september.
                                Proficiat, knappe configuratie

Comment

Knap! Proficiat! Zou ik ook wel zien zitten. Met andere velgen wel, maar toch ...
                                  120d Hatch Edition Sport

Comment

• Thx voor de reacties, heb vandaag wel een kleinigheid veranderd.
                                    Ik had zonder logo's besteld, heb dit aangepast met logo's, ik vind het te kaal op de zijkant zonder logo.

"sdrive 23i" vind ik er mooi opstaan.

PS: de 520i met 44500 Km staat al een week op verschillende sites voor 22000€, buiten een paar bedriegers heeft nog geen kat gereageerd.
                                    Last edited by Danny; 03/07/2009, 17:50.

Comment

• Zou alleen de logo's op de kont weglaten, die staan serieus misplaatst.

Comment

+/- halfweg july is zo ene op de weg inonze streek en nee niet de mijne

Comment

• Voor het eerst int echt gezien. Knap!

Comment

Working...
                                          X