Oorspronkelijk geplaatst door vfr50
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw Z4
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door e60520i Bekijk Berichtenmocht je de kans hebben om wat foto's te nemen.... post ze pls
Comment
-
Mijn Z4 is vorige week geleverd, heb er ondertussen ongeveer 600 km mee gereden en ben er bijzonder tevreden van.
Dit zijn de eerste foto'sBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door philippe z4 Bekijk BerichtenMijn Z4 is vorige week geleverd, heb er ondertussen ongeveer 600 km mee gereden en ben er bijzonder tevreden van.
Dit zijn de eerste foto's
En hoe vallen de 19" mee qua comfort ?
Damn, je doet me twijfelen of ik nu mee of zonder logo neem....had besteld zonder , ben nadien gaan veranderen om ze erop te laten...Last edited by Danny; 19/07/2009, 23:19.BMW 428i xDrive Gran Coupé
Comment
-
vandaag te weten gekomen dat de hemelbekleding standaard beige is
Is wel erg fout vind ik, je besteld zwart/zwart en krijgt er een beige hemel bij...
Dan maar de optie " dakbekleding antraciet bijbestellen "
Das 200 € oplichterij vind ik, maja we kennen ze he...BMW 428i xDrive Gran Coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door e60520i Bekijk Berichtenvandaag te weten gekomen dat de hemelbekleding standaard beige is
Is wel erg fout vind ik, je besteld zwart/zwart en krijgt er een beige hemel bij...
Dan maar de optie " dakbekleding antraciet bijbestellen "
Das 200 € oplichterij vind ik, maja we kennen ze he...
Zeker doen want dat beige is echt niet mooi en je ziet alles zwarte kabels lopen van het daksysteem.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Super Dooper Bekijk BerichtenZeker doen want dat beige is echt niet mooi en je ziet alles zwarte kabels lopen van het daksysteem.BMW 428i xDrive Gran Coupé
Comment
-
Is uit de handel genomen voor de moment. Zouden problemen mee zijn.
Ik ga in ieder geval op een andere manier oplossen want de standaard klank is echt om te huilen. De muziek in mijn Vivaro klinkt beter.
De 2 Z4's waarmee ik een testrit gedaan heb hadden aaltwee een soundupgrade systeem. Hoe het klinkt zonder upgrade weet ik niet, maar vrees daar voor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Super Dooper Bekijk BerichtenIs uit de handel genomen voor de moment. Zouden problemen mee zijn.
Ik ga in ieder geval op een andere manier oplossen want de standaard klank is echt om te huilen. De muziek in mijn Vivaro klinkt beter.
De 2 Z4's waarmee ik een testrit gedaan heb hadden aaltwee een soundupgrade systeem. Hoe het klinkt zonder upgrade weet ik niet, maar vrees daar voor.BMW 428i xDrive Gran Coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door e60520i Bekijk Berichtenmooie wagen. Is dat beige of white interieur .
En hoe vallen de 19" mee qua comfort ?
Damn, je doet me twijfelen of ik nu mee of zonder logo neem....had besteld zonder , ben nadien gaan veranderen om ze erop te laten...
- 19": ik rijd bijna altijd in "sport-stand" en de wagen is voldoende comfortabel. Volgens mij wordt er meer gesproken over comfortverschil tussen 17"-18"-19", dan dat je dat voelt.
Als je de wagen in "normal" zet, is 'm zelfs vrij zacht opgehangen, maar reageert de motor te traag op pedaalinstructies, maar de servotronic werkt precies alleen in "normal" (om te parkeren dus). Wat je soms wel hebt, is dat de wielen nogal hard "slaan" in putten, misschien is dat minder met 18"?
- zonder logo vind ik veel mooier; sDrive 23i is nogal lang, plus een pinklicht, plus een logo erbij is nogal een rommel op de zijkant, zonder logo is veel fijner. Ga maar terug veranderen
Bedankt Vista en Alexx
Dakbekleding: vind de bleke dakbekleding bij mijn interieur wel passen. Bij Kansas Canberra is het wel lelijk omdat de kleuren niet samengaan. Het dak komt vrij ver naar voor en volledig zwart benadrukt dat nog, geeft een iets enger gevoel. Zwart oogt wel sportiever.
- standaard klank is om te huilen <=> hoe het klinkt zonder upgade weet ik niet ???
Heb de standaardboxen en dat valt wel mee hoor, al luister ik momenteel nog liever naar de 6-cilinder-muziek dan naar de radio.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door philippe z4 Bekijk BerichtenMijn Z4 is vorige week geleverd, heb er ondertussen ongeveer 600 km mee gereden en ben er bijzonder tevreden van.
Dit zijn de eerste foto's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Danny Bekijk Berichtenmocht je de kans hebben om wat foto's te nemen.... post ze pls
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vfr50 Bekijk BerichtenBMW 428i xDrive Gran Coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Danny Bekijk Berichtenheb je deze in het groot aub ?
Groter gaat nie ze
Comment
Comment