Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Nu hopen dat ik de verkoper daar tegen het lijf loop die mij destijds de 320Cd verkocht heeft zo maak ik misschien nog een kans om daar binnen te raken.
Zoniet ga ik het eveneens proberen en als het niet lukt... dan is mijn volgende auto een Audi. NOT!!!
Dit is inderdaad de BMW Z-4 die in de "afgesloten box" te bewonderen is op de stand van BMW ... gezien tijdens avant-première op vrijdag 16/01 en 's avonds nog een originele nederlandstalige brochure van deze nieuwste BMW Z-4 gekregen ...
Dit is inderdaad de BMW Z-4 die in de "afgesloten box" te bewonderen is op de stand van BMW ... gezien tijdens avant-première op vrijdag 16/01 en 's avonds nog een originele nederlandstalige brochure van deze nieuwste BMW Z-4 gekregen ...
Kan je foto's maken van die brochure want dan word het tijd dat ik die ook maar is ga aanvragen.
Ik ben net terug.
Echt geslaagd! Ik had nog wat gemengde gevoelens bij de achterkant, maar die zijn nu werkelijk vollédig weggewerkt!
Het interieur is ook degelijk afgewerkt, voldoende opbergvakken, tof kort pookje, en genoeg zitruimte voor mij (1m92), zowel met dak open als dak gesloten. Ook een ruime koffer!
- een Z4 coupe staat NIET op de planning
- een Z4M staat NIET op de planning
- M-bumperpakket staat niet op de planning, maar is niet uitgesloten in de (niet nabije) toekomst. Sportzetels en -ophanging kan je nu al krijgen, dus dat zit snor!
De hoofdruimte zit in deze Z4 wel snor want zelfs met het dak dicht is het geen probleem en dat was bij de vorige generatie wel even anders.
Daar zat ik enkel goed in de coupé, in de cabrio was het een ramp.
- een Z4 coupe staat NIET op de planning
- een Z4M staat NIET op de planning
- M-bumperpakket staat niet op de planning, maar is niet uitgesloten in de (niet nabije) toekomst. Sportzetels en -ophanging kan je nu al krijgen, dus dat zit snor!
Heb ik donderdag ook gevraagd en ook toen wisten ze niets over een echte coupé versie, een M en over een mogelijke diesel had hij ook geen idee...
Ik kreeg dezelfde uitleg als u: niet op de planning. Maar dat verhaal hebben we in het verleden nog gehoord. De tijd zal het uiwijzen.
Als je achter het stuur zit zie je bijlange het einde van de neus niet, je kijkt enkel op die bult van de motorkap en daar stopt het... ideaal voor de goede parkeerders.
De pdc vooraan zal goed verkopen.
Dat is inderdaad nodig! Het is een ellenlange motorkap! De achterkant kan je denk ik ook moeilijk inschatten, zeker met windscherm! Die parkeensensoren zullen zeker goed verkopen! Ik heb er trouwens speciaal op gelet, ik dacht dat deze mij zouden storen, maar ze zitten zo mooi verwerkt in de bumper dat je ze bijna niet ziet! Proper gedaan!
Zo, op het salon ook es m'n kont in de nieuwe Z4 geplaceerd.
Moet zeggen, ik ben heel aangenaam verrast.
Het exterieur vind ik fenomenaal mooi. Lekker agressief, toch classy.
Wel nogal kleine koffer, zelfs met dak gesloten. De vorm binnenin lijkt me niet evident om daar tassen en dergelijke in te steken.
Interieur is machtig mooi. Het lederen dashboard vind ik geweldig.
Ook de hoofdruimte vond ik goed meevallen. Enigste puntje is dat het zicht door de zijruitjes niet zo goed was (door m'n lengte). Moest me bukken om er deftig te kunnen doorkijken.
Zo, op het salon ook es m'n kont in de nieuwe Z4 geplaceerd.
Moet zeggen, ik ben heel aangenaam verrast.
Het exterieur vind ik fenomenaal mooi. Lekker agressief, toch classy.
Wel nogal kleine koffer, zelfs met dak gesloten. De vorm binnenin lijkt me niet evident om daar tassen en dergelijke in te steken.
Interieur is machtig mooi. Het lederen dashboard vind ik geweldig.
Ook de hoofdruimte vond ik goed meevallen. Enigste puntje is dat het zicht door de zijruitjes niet zo goed was (door m'n lengte). Moest me bukken om er deftig te kunnen doorkijken.
@ TomT : moet jij toch ook gemerkt hebben?
Nu je het zegt, daar heb ik niet op kunnen letten. Een maat van mij stond naast mij met de deur open, dus daar heb ik niet op gelet. Verdikke toch!
Is de koffer kleiner dan die in je beetle? Is dit een mogelijke opvolger?
Nu je het zegt, daar heb ik niet op kunnen letten. Een maat van mij stond naast mij met de deur open, dus daar heb ik niet op gelet. Verdikke toch!
Is de koffer kleiner dan die in je beetle? Is dit een mogelijke opvolger?
Door de voorzieningen van het dak in de koffer (plastic, vormgeving)bij de Z4 is de koffer in m'n beetle zeker ruimer.
Zelfs als je de dakbescherming in de koffer wegklapt bij gesloten dak lijkt de koffer me onhandig.
Opvolger? Neen, begint bij 36k, dus met de nodig opties (zoals navi, xenon, pdc, tempomat, full leather, ..) is deze waaaaaay over budget.
Ik ben net terug.
Echt geslaagd! Ik had nog wat gemengde gevoelens bij de achterkant, maar die zijn nu werkelijk vollédig weggewerkt!
Het interieur is ook degelijk afgewerkt, voldoende opbergvakken, tof kort pookje, en genoeg zitruimte voor mij (1m92), zowel met dak open als dak gesloten. Ook een ruime koffer!
Ik heb het even nagevraagd:
- een Z4 coupe staat NIET op de planning
- een Z4M staat NIET op de planning
- M-bumperpakket staat niet op de planning, maar is niet uitgesloten in de (niet nabije) toekomst. Sportzetels en -ophanging kan je nu al krijgen, dus dat zit snor!
Binnen afzienbare tijd komt daar wel een M-V8 in hoor.
Comment