Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw Z4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik heb ook het geluk gehad hem te mogen zien, echt nen knappen bak !

Prijzen hierboven opgegeven kloppen inderdaad, staan ook zou in de prijslijst die we meekregen.

Was een blauwe 23i met wit interieur (design white?).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten

Zou de zitpositie in de nieuwe Z4 beter zijn dan in het vorige model?
      Ik bedoel dan iets lager?

Hebde erin gezeten?
      Nee, heb de moeite niet gedaan om in de Z4 te gaan zitten... was bezig mijn ongenoegen te uiten tegen mijne verkoper die daar rondliep over de karigheid aan opties op die 3 reeksen ...fak, standaardzetels zitten slecht als je de BMW sportzetels gewoon bent
      2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten
        Nee, heb de moeite niet gedaan om in de Z4 te gaan zitten... was bezig mijn ongenoegen te uiten tegen mijne verkoper die daar rondliep over de karigheid aan opties op die 3 reeksen ...fak, standaardzetels zitten slecht als je de BMW sportzetels gewoon bent
        Ik vond ze bij tsmetjen redelijk beklemmend, maar da kan aan m'n postuur liggen .

Comment

• Jij bent ook vrij groot he Cayenne? Kon je qua hoofdruimte makkelijk een goede positie vinden met het dak toe in die van tsmetjen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
            Jij bent ook vrij groot he Cayenne? Kon je qua hoofdruimte makkelijk een goede positie vinden met het dak toe in die van tsmetjen?
            Ik zat niet tegen het dak, maar keek wel constant door de bovenste 10cm van de voorruit, en dat samen met de net niet comfortabele zitpositie (niet laag genoeg) hebben bme doen besluiten hem niet te kopen. Anders stond em hier voor m'n deur

Comment

• Alright, thanks!

Comment

• zo schoon dat die op het salon staat, ik hoop dat er nog een zware versie komt en dan is het iets voor als weekend roadster

Comment

• Dat interieur!

Echt een heerlijke bak... voor de moment mijn "realistische" droomwagen.

Tegen de facelift ben ik er klaar voor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door musclematt Bekijk Berichten
                    zo schoon dat die op het salon staat, ik hoop dat er nog een zware versie komt en dan is het iets voor als weekend roadster
                    Gho, 306pk is niet zoveel minder dan de vorige Z4M, en 5,2sec naar 100km/u en een top van 250km/u kan je moeilijk traag noemen hé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
                      WTF
                      Mag eigenlijk nog iets lager, en wielen iets meer naar buiten en dan AF! Maar dan ook helemaal AF!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                        Bron? Zou top zijn!

Voor mij de heetste car van het moment! Echt bloedmooi!

Bron is "Scott27" van op een ander forum.
                        Of dit echt betrouwbaar is durf ik niet zeggen.

Comment

Gho, 306pk is niet zoveel minder dan de vorige Z4M, en 5,2sec naar 100km/u en een top van 250km/u kan je moeilijk traag noemen hé.
                          nee maar die V8 vrul in zo een Z4 roadster

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
                            nee maar die V8 vrul in zo een Z4 roadster
                            Er zou dacht ik geen M-variant komen van de roadster?

Comment

Er zou dacht ik geen M-variant komen van de roadster?
                              Dus een coupe komt met zekerheid?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                                Dus een coupe komt met zekerheid?
                                Dat durf ik niet met zekerheid zeggen. Vorige week bij de dealer wisten ze nog van niks. Maar zelfs van de roadster kregen ze alle info pas op de avant-première op het salon. Misschien weten ze ondertussen al meer.
                                Volgende keer dat ik bij de dealer ben vraag ik het even na!

Comment

Dat durf ik niet met zekerheid zeggen. Vorige week bij de dealer wisten ze nog van niks. Maar zelfs van de roadster kregen ze alle info pas op de avant-première op het salon. Misschien weten ze ondertussen al meer.
                                  Prima, doe ik alvast ook. Misschien op het salon? Hoewel ze daar meestal minder weten...

Comment

Nooit op de dealer afgaan. Het staat altijd eerder op internet

Comment

• .......
                                      Last edited by ; 25/12/2009, 21:41.

Comment

• Europese première @ Autosalon van Brussel:

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Bron: [www.auto55.be]
                                          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

Working...
                                          X