Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw Z4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Love it!!!!
    freude am fahren

Comment

• Pracht auto

Waar blijven die Nederlandse prijzen:

Comment

• De Belgische zijn nu enkele dagen beschikbaar, hier in België is't dan ook z'n Europese première. De Nederlandse zullen wel snel volge.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
          Europese première @ Autosalon van Brussel:

Nu hopen dat ik de verkoper daar tegen het lijf loop die mij destijds de 320Cd verkocht heeft zo maak ik misschien nog een kans om daar binnen te raken.

Zoniet ga ik het eveneens proberen en als het niet lukt... dan is mijn volgende auto een Audi. NOT!!!

Comment

• Dit is inderdaad de BMW Z-4 die in de "afgesloten box" te bewonderen is op de stand van BMW ... gezien tijdens avant-première op vrijdag 16/01 en 's avonds nog een originele nederlandstalige brochure van deze nieuwste BMW Z-4 gekregen ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmw525 Bekijk Berichten
              Dit is inderdaad de BMW Z-4 die in de "afgesloten box" te bewonderen is op de stand van BMW ... gezien tijdens avant-première op vrijdag 16/01 en 's avonds nog een originele nederlandstalige brochure van deze nieuwste BMW Z-4 gekregen ...
              Kan je foto's maken van die brochure want dan word het tijd dat ik die ook maar is ga aanvragen.

Comment

• Hier ook de brochure gekregen.
                In het bruin is 'ie ook nog wel knap! De lijnen komen dan zeer goed uit vind ik!

Comment

• Alé ik moet dan toch geen Audi kopen...

De Z4 ziet er in real echt goed uit en hij is een stuk groter geworden want in het vorige model had ik plaats te kort, in dit model zit ik perfect.

Nog een crappy gsm pic:
                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zwiep Bekijk Berichten
                    Alé ik moet dan toch geen Audi kopen...

De Z4 ziet er in real echt goed uit en hij is een stuk groter geworden want in het vorige model had ik plaats te kort, in dit model zit ik perfect.

Nog een crappy gsm pic:
                    hoofdruimte?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
                      hoofdruimte?

Ja!

Kijk maar eens naar die mannen op de achtergrond van de foto.

Comment

• Ik ben net terug.
                        Echt geslaagd! Ik had nog wat gemengde gevoelens bij de achterkant, maar die zijn nu werkelijk vollédig weggewerkt!
                        Het interieur is ook degelijk afgewerkt, voldoende opbergvakken, tof kort pookje, en genoeg zitruimte voor mij (1m92), zowel met dak open als dak gesloten. Ook een ruime koffer!

Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                        Dus een coupe komt met zekerheid?
                        Ik heb het even nagevraagd:

- een Z4 coupe staat NIET op de planning
                        - een Z4M staat NIET op de planning
                        - M-bumperpakket staat niet op de planning, maar is niet uitgesloten in de (niet nabije) toekomst. Sportzetels en -ophanging kan je nu al krijgen, dus dat zit snor!

Comment

hoofdruimte?
                          De hoofdruimte zit in deze Z4 wel snor want zelfs met het dak dicht is het geen probleem en dat was bij de vorige generatie wel even anders.
                          Daar zat ik enkel goed in de coupé, in de cabrio was het een ramp.

Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten

- M-bumperpakket staat niet op de planning, maar is niet uitgesloten in de (niet nabije) toekomst. Sportzetels en -ophanging kan je nu al krijgen, dus dat zit snor!
                          Heb ik donderdag ook gevraagd en ook toen wisten ze niets over een echte coupé versie, een M en over een mogelijke diesel had hij ook geen idee...
                          Ik kreeg dezelfde uitleg als u: niet op de planning. Maar dat verhaal hebben we in het verleden nog gehoord. De tijd zal het uiwijzen.

Comment

• Wat eigen foto's van de Z4:

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Wát een kar!

En zo'n lange motorkap ->

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                En zo'n lange motorkap ->
                                Als je achter het stuur zit zie je bijlange het einde van de neus niet, je kijkt enkel op die bult van de motorkap en daar stopt het... ideaal voor de goede parkeerders.
                                De pdc vooraan zal goed verkopen.

Comment

• Dat is inderdaad nodig! Het is een ellenlange motorkap! De achterkant kan je denk ik ook moeilijk inschatten, zeker met windscherm! Die parkeensensoren zullen zeker goed verkopen! Ik heb er trouwens speciaal op gelet, ik dacht dat deze mij zouden storen, maar ze zitten zo mooi verwerkt in de bumper dat je ze bijna niet ziet! Proper gedaan!

Comment

• Zo, op het salon ook es m'n kont in de nieuwe Z4 geplaceerd.

Moet zeggen, ik ben heel aangenaam verrast.
                                    Het exterieur vind ik fenomenaal mooi. Lekker agressief, toch classy.
                                    Wel nogal kleine koffer, zelfs met dak gesloten. De vorm binnenin lijkt me niet evident om daar tassen en dergelijke in te steken.

Interieur is machtig mooi. Het lederen dashboard vind ik geweldig.
                                    Ook de hoofdruimte vond ik goed meevallen. Enigste puntje is dat het zicht door de zijruitjes niet zo goed was (door m'n lengte). Moest me bukken om er deftig te kunnen doorkijken.

@ TomT : moet jij toch ook gemerkt hebben?

Comment

Zo, op het salon ook es m'n kont in de nieuwe Z4 geplaceerd.

Moet zeggen, ik ben heel aangenaam verrast.
                                      Het exterieur vind ik fenomenaal mooi. Lekker agressief, toch classy.
                                      Wel nogal kleine koffer, zelfs met dak gesloten. De vorm binnenin lijkt me niet evident om daar tassen en dergelijke in te steken.

Interieur is machtig mooi. Het lederen dashboard vind ik geweldig.
                                      Ook de hoofdruimte vond ik goed meevallen. Enigste puntje is dat het zicht door de zijruitjes niet zo goed was (door m'n lengte). Moest me bukken om er deftig te kunnen doorkijken.

@ TomT : moet jij toch ook gemerkt hebben?
                                      Nu je het zegt, daar heb ik niet op kunnen letten. Een maat van mij stond naast mij met de deur open, dus daar heb ik niet op gelet. Verdikke toch!
                                      Is de koffer kleiner dan die in je beetle? Is dit een mogelijke opvolger?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                        Nu je het zegt, daar heb ik niet op kunnen letten. Een maat van mij stond naast mij met de deur open, dus daar heb ik niet op gelet. Verdikke toch!
                                        Is de koffer kleiner dan die in je beetle? Is dit een mogelijke opvolger?
                                        Door de voorzieningen van het dak in de koffer (plastic, vormgeving)bij de Z4 is de koffer in m'n beetle zeker ruimer.

Zelfs als je de dakbescherming in de koffer wegklapt bij gesloten dak lijkt de koffer me onhandig.

Opvolger? Neen, begint bij 36k, dus met de nodig opties (zoals navi, xenon, pdc, tempomat, full leather, ..) is deze waaaaaay over budget.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                          Ik ben net terug.
                                          Echt geslaagd! Ik had nog wat gemengde gevoelens bij de achterkant, maar die zijn nu werkelijk vollédig weggewerkt!
                                          Het interieur is ook degelijk afgewerkt, voldoende opbergvakken, tof kort pookje, en genoeg zitruimte voor mij (1m92), zowel met dak open als dak gesloten. Ook een ruime koffer!

Binnen afzienbare tijd komt daar wel een M-V8 in hoor.

Comment

Working...
                                          X