Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw Z4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
    Nee hoor... Iemand die met zijn standlichten met mistlichten op rijdt, wordt bij mij per definitie geklasseerd als showman of Johny.
    Ja das helemaal triestig.

Dimlichten uit en mistlampen aan

Comment

Nee hoor... Iemand die met zijn standlichten met mistlichten op rijdt, wordt bij mij per definitie geklasseerd als showman of Johny.
      Bon, voor zover je iemand in een nieuwe wagen, die wel verder studeert en niet telkens met gierende banden accelereert een johnny noemt, tja
      -

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matt.V Bekijk Berichten
        Bon, voor zover je iemand in een nieuwe wagen, die wel verder studeert en niet telkens met gierende banden accelereert een johnny noemt, tja
        Johny's vind je in alle lagen van de bevolking hoor...

Zeg me één reden waarom je met dim- én mistlichten rondrijdt als je geen show wil verkopen? Omdat je fier bent? En dat ben je niet als je niet met mistlichten rondrijdt?

Comment

• Ik ben door mijn LED's sowieso een Johnny

Comment

Zeg me één reden waarom je met dim- én mistlichten rondrijdt als je geen show wil verkopen? Omdat je fier bent? En dat ben je niet als je niet met mistlichten rondrijdt?
            Omdat ik anders wil doen dan de rest? Ben je dan ook een johnny als je grotere velgen koopt die meer op vallen? Als je het zo bekijkt is iedereen johnny die een mooie, opvallende auto heeft..
            -

Comment

Omdat ik anders wil doen dan de rest? Ben je dan ook een johnny als je grotere velgen koopt die meer op vallen? Als je het zo bekijkt is iedereen johnny die een mooie, opvallende auto heeft..
              Anders dan de rest?

Half marginaal belgië rijdt zo rond

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                Anders dan de rest?

Half marginaal belgië rijdt zo rond
                Dan woon jij in een erg marginale plaats.. ik ben hier een enkeling als ik dat doe
                -

Comment

Dan woon jij in een erg marginale plaats.. ik ben hier een enkeling als ik dat doe
                  Daar moet ik je wel gelijk in geven, ik woon zowat in de meest marginale buurt van heel België.
                  De marginale driehoek is er niets tegen!

Comment

Grotere velgen zijn niet Johny, zolang je niet overdrijft. Vanaf een bepaald niveau worden ze dat echter wel...

Maar dan nog: velgen vallen toch nooit zo hard op als rondrijden met mistlichten... Een auto die je in de verte ziet komen met grote lichten gedoofd maar met mistlichten aan, valt toch tien keer meer op dan een auto met een sportieve velg?

Comment

• .....
                      Last edited by ; 25/12/2009, 21:40.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                        Hij woont inderdaad in een gebied met volk dat op de rand van de samenleving woont. De bovenrand, welteverstaan.
                        Maar dan nog... dat wil echt niks zeggen hé! Daar kunnen even goed mensen wonen van "HEY, look at me, ik heb een dikke auto en rij constant met m'n mistlichten rond".

Zo'n mensen vind je echt overal...!

Comment

• .........;
                          Last edited by ; 25/12/2009, 21:40.

Comment

Omdat het een zalig zicht is wanneer je met uw mistlampjes aan een C4 "coupé" van achter benadert. Dan zie je zo die vier lichtjes in zijn glazen koffer. Heerlijk zicht is dat!

's avonds gaan de mijne aan aangezien 1 koplamp behoorlijk scheef zit en dermee gebruik ik mijn mistlichtjes om mijn zichtbaarheid te garanderen. En zolang de keuring geen opmerking geeft over mijn scheel kijkende voiture zal ik daar nix aan veranderen.
                            Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                            Motoren & Tjeurisme

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                              Omdat het een zalig zicht is wanneer je met uw mistlampjes aan een C4 "coupé" van achter benadert. Dan zie je zo die vier lichtjes in zijn glazen koffer. Heerlijk zicht is dat!

's avonds gaan de mijne aan aangezien 1 koplamp behoorlijk scheef zit en dermee gebruik ik mijn mistlichtjes om mijn zichtbaarheid te garanderen. En zolang de keuring geen opmerking geeft over mijn scheel kijkende voiture zal ik daar nix aan veranderen.
                              Ook nen bmw zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                Ook nen bmw zeker?
                                jeps, mee aparte koplampjes, anders zouden ze der wss al lang iets van gezegd hebben op de keuring

En ja Feul, ik heb een klein pietje
                                Motoren & Tjeurisme

Comment

Dus concreet: "ow shit... voor mij rijdt een C4 coupé, snel effe mijn mistlampen aansteken!!" Daarna doe je ze dan weer uit?

Comment

Dus concreet: "ow shit... voor mij rijdt een C4 coupé, snel effe mijn mistlampen aansteken!!" Daarna doe je ze dan weer uit?
                                    Overdag zijn ze ver altijd uit. Hier in de buurt kunnen de flikken mistlamp rijders ni verdragen en is enige voorzichtigheid wel geboden.

In den donker staan wel 80% van den tijd aan.

En persoonlijk vin ik da zo iets sportief hebben. En mee die C4's is da zo de max. Auto is dan percies een stuk breder en lager, gelijk dak mee nen E34 M5 rij
                                    *droom droom*
                                    Motoren & Tjeurisme

Comment

Overdag zijn ze ver altijd uit. Hier in de buurt kunnen de flikken mistlamp rijders ni verdragen en is enige voorzichtigheid wel geboden.

In den donker staan wel 80% van den tijd aan.

En persoonlijk vin ik da zo iets sportief hebben. En mee die C4's is da zo de max. Auto is dan percies een stuk breder en lager, gelijk dak mee nen E34 M5 rij
                                      *droom droom*
                                      Hoe oud zijde gij?

Comment

Hoe oud zijde gij?
                                        Tjeu is 19

Comment

Hoe oud zijde gij?
                                          kginget just vragen We found a Johnny on our forum!!!!!!!!

Comment

Working...
                                          X