Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw Z4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
    Die 2 plastic inlegstukken in de voorbumper blijven wel in het oog springen, spuiten in koetswerkkleur die handel.
    deze zijn enkel in lichtgrijs voor de 35i

en mistlichten worden niet aangeboden, en zeg nu zelf als je Xenon lichten hebt is het nut van mistlichten echt te verwaarlozen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door funcup Bekijk Berichten
      deze zijn enkel in lichtgrijs voor de 35i

en mistlichten worden niet aangeboden, en zeg nu zelf als je Xenon lichten hebt is het nut van mistlichten echt te verwaarlozen
      Voorbumper van de niet-35i modellen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door funcup Bekijk Berichten

Idd..

Comment

• ik heb mijn voorste mistlichten ook nog nooit gebruik, ze bieden absoluut geen meerwaarde

Comment

• Angel eyes en mistlampen aan = extreem vet zicht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
              Angel eyes en mistlampen aan = extreem vet zicht
              ²nd
              -

Comment

• Ik gebruik mijn mistlichten soms voor de looks

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                  Angel eyes en mistlampen aan = extreem vet zicht
                  Oorspronkelijk geplaatst door Matt.V Bekijk Berichten
                  ²nd
                  Mistlamp-johnnies ....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                    Mistlamp-johnnies ....
                    écht hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                      Mistlamp-johnnies ....
                      Johnny =/= show verkopen/fier zijn. Is eens iets anders dan altijd die xenons of halogeenlampen.
                      -

Comment

• ge moogt ni zomaar met uw mistlichten op rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matt.V Bekijk Berichten
                          Johnny =/= show verkopen/fier zijn.
                          Absoluut wel! Een Johny verkoopt show door met zijn mistlampen te rijden om dat hij fier is dat 'm een BMW gekocht heeft! Iedereen moet het gezien hebben...

Waarom zou een Johny anders zijn mistlampen anders aansteken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                            Absoluut wel! Een Johny verkoopt show door met zijn mistlampen te rijden om dat hij fier is dat 'm een derde hands BMW gekocht heeft! Iedereen moet het gezien hebben...

Tuurlijk, maar bij een johnny hoort ook nog een pet, een marina, een paar knuffels op de hoedeplank, etc
                            -

Comment

Absoluut wel! Een Johny verkoopt show door met zijn mistlampen te rijden om dat hij fier is dat 'm een BMW gekocht heeft! Iedereen moet het gezien hebben...

Volgens den RRD omdat dat de zichtbaarheid verhoogt

Comment

Tuurlijk, maar bij een johnny hoort ook nog een pet, een marina, een paar knuffels op de hoedeplank, etc
                                én vooral niet vergeten: de bestuurderzetel zo ver als het kan naar achter en zo plat mogelijk zodat ie uit z'n achterraam kan hangen

Comment

Nee hoor... Iemand die met zijn standlichten met mistlichten op rijdt, wordt bij mij per definitie geklasseerd als showman of Johny.

Comment

Nee hoor... Iemand die met zijn standlichten met mistlichten op rijdt, wordt bij mij per definitie geklasseerd als showman of Johny.
                                    een dikke vette ²²²²²²²

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                      Volgens den RRD omdat dat de zichtbaarheid verhoogt
                                      Ik moet wel zeggen... Vorige week met Porker wat gaan raggen in kleine, niet-verlichte buitenbaantjes en dan maakt het wel een verschil uit. Je ziet een pak breder en korter bij de auto met de mistlichten.
                                      MAAR, die lichten gaan direct uit als het spelen gedaan is of ik ergens een drukker gebied binnenrijd.

Comment

Ik moet wel zeggen... Vorige week met Porker wat gaan raggen in kleine, niet-verlichte buitenbaantjes en dan maakt het wel een verschil uit. Je ziet een pak breder en korter bij de auto met de mistlichten.
                                        MAAR, die lichten gaan direct uit als het spelen gedaan is of ik ergens een drukker gebied binnenrijd.
                                        Ja, oke, je ziet vlak voor de wielen wat breder.

Maar op de snelweg, of op ringwegen heeft dat bitter weinig effect

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                          Ja, oke, je ziet vlak voor de wielen wat breder.

Maar op de snelweg, of op ringwegen heeft dat bitter weinig effect
                                          Dat is een waarheid als een koe!

Comment

Working...
                                          X