Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw Z4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
    aha, toch bekerhouders

Die iPod Touch aansluiting is wel knap.

Hopelijk veranderen die iPods niet teveel van grootte want elk jaar komt daar toch wel een nieuwe versie van uit blijkbaar.

Comment

• and last but not least: Ze pricelist (inclusief opties)

vette velg op pagina 8

Leichtmetallräder
      V-Speiche 296 mit Mischbereifung
      8Jx19 mit 225/35 R 19 vorn
      9Jx19 mit 255/30 R 19 hinten
      Last edited by ; 18/12/2008, 15:55.

Comment

vette velg op pagina 8
        Beetje Porsche-design

Misschien daarmee

Comment

• daar wil ik wel es IRLpics van zien, me likes the spiderdesign. En inderdaad, doen me wat denken aan de Porsche Sportdesign 19" velgjes

Comment

• Zijn blijkbaar deze dus, ik vond ze vanuit deze view al schitterend, vanuit een andere hoek zijn ze nog beter

Last edited by ; 18/12/2008, 16:06.

Comment

• Er stoort mij eigenlijk maar één dingetje aan deze kar en dat is dat die raamstijl vooraan altijd in het zwart is.. hopelijk te krijgen in koetswerkkleur, en anders ne zwarte kiezen zeker?

Comment

• maar wel rrrrrrrrr @

Doppelspeiche 313 Performance
                8Jx19 mit 225/35 ZR19 vorn
                9Jx19 mit 255/30 ZR19 hinten

Comment

• Xenon-Licht mit automatischer Leuchtweitenregulierung und Scheinwerfer-Waschanlage standaard op alle modellen

Comment

• Het dak stoort mij ook Maar voor de rest knap gedaan van BMW, eindelijk !

Comment

• De GPS vind ik dan weer minder. Heb dat liever anders geïntegreerd.

edit: Oei, had de foto's op vorige pagina nog niet gezien. Enkel die GPS ff in de PDF

Comment

Had hier nu Mobile.de gestaan en niet eBay, Tomski was 100% verkocht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                          Had hier nu Mobile.de gestaan en niet eBay, Tomski was 100% verkocht
                          stel je voor, twijfelen IN de auto

Comment

• Je moet iets doen in de file

Ik zou het ook doen

Comment

• ik wacht nog af tot
                              • ze aan schappelijke prijzen te krijgen zijn op mobile.de
                              • de tests aantonen dat ie redelijk trackable is ondanks zijn hoge gewicht voor een roadster
                              • ik foto's gezien heb van een zwarte met 19" CSL wheels en spac0rs achteraan

zo, that'll save me for a couple of years

Comment

waarvoor dient deze flipschakelaar?
                                eerst openen en dan nog eens duwen op een knopje. lijkt me iets te zijn waar je niet per ongeluk op mag duwen. Schietstoel?
                                wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                                  waarvoor dient deze flipschakelaar?
                                  eerst openen en dan nog eens duwen op een knopje. lijkt me iets te zijn waar je niet per ongeluk op mag duwen. Schietstoel?

er komt eerst een boodschap op de boordcomputer: "wil u écht de coiffeur uithangen? J/N?"

Comment

Zalige knopjes, zo heerlijk retro

doen me denken aan de knoppen van onze espresso machine

Comment

er komt eerst een boodschap op de boordcomputer: "wil u écht de coiffeur uithangen? J/N?"

en de schuifknop ernaast lijkt me ook iets raar te zijn?
                                      wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten

en de schuifknop ernaast lijkt me ook iets raar te zijn?
                                        dat ziet er uit gelijk een ligzetel die platgelegd wordt om te zonnebaden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                          doen me denken aan de knoppen van onze espresso machine
                                          Ik wil een ritje met uw espresso machine

Comment

Working...
                                          X