Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik vind hem niet geslaagd, jammer, want ik had veel verwacht van deze Beier afgaande op de scoopfoto's. Weer een teleurstelling van BMW na de 7. Maargoed, de voorkant vind ik nog meegevallen, oogt heel gespierd, maar de lelijke koplampen verpesten het geheel. De zijkant is een wirwar van lijnen, net zoals de achterkant. De achterlichten, die geinspireerd zijn door die van de 6 (die ik dan wel weer mooi vind), vind ik absoluut niet passen. De achterkant oogt ook gedrongen. Wel moet gezegd worden dat ik het dak zeer geslaagd vind, chapeau, want dat van de 3 trok werkelijk op niks.
Het interieur trouwens vind ik zeer geslaagd en een enorme verbetering tegenover de vorige.
moeilijk om te kiezen bij die voorgaande foto's. het alu is heel knap, maar komt nogal overdadig over. het hout is ook heel knap maar trekt wel stof aan vrees ik.
Daar zou ik meerdere nachtjes moeten over slapen vrees ik. Veel zou ook afhangen van de buitenkleur.
moeilijk om te kiezen bij die voorgaande foto's. het alu is heel knap, maar komt nogal overdadig over. het hout is ook heel knap maar trekt wel stof aan vrees ik.
Daar zou ik meerdere nachtjes moeten over slapen vrees ik. Veel zou ook afhangen van de buitenkleur.
Op dat blinkend hout ga je inderdaad véél stof zien liggen, en krassen gaan ook rapper zichtbaar zijn.
neen maar als je dat moet vastnemen..
het is natuurlijk iets anders dan een alu pookknop die je dikwijls vast hebt. Want zo'n ding is dus ijskoud in de winter.
Comment