je had al erg lang je bek gehouden vond ik zo
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes E-klasse
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door realgenius Bekijk BerichtenHeb dan ook al reply gehad van mercedes dat ze meelazen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door realgenius Bekijk BerichtenHet recenste wat ze gedaan hebben is 6 nieuwe injectors gestoken.
Wagen bolt nu iets beter maar nog niet hoe het zijn moet.
Is op 5 maanden tijd al 6 maal binnen geweest (laatste maal 3 weken!!!!)
Afwerkingskwaliteit deugd ook al niet.
Slechte lak,materialen binnen zijn van slechte kwaliteit,zetelbekleding komt los (!!!!),heb ik daarnet bij het poetsen pas opgemerkt.
Wagen heeft wel al +-7500 km(zevenduizendvijfhonderd) dus dat zal wel normaal zijn bij mercedes denk ik.
Heb al vele tweedehandse mercedessen gehad,dit is mijn eerste nieuwe en schrijf dit maar op "NOOIT komt er nog een mercedes in huis."
Het zijn daar een hoop eersteklasprutsers !!!
En ik bedoel hierbij NIET mijn garage,de service is hier uitstekend.
Ik ga hier niet meer teveel woorden aan vuil maken want mercedes zelf leest ook mee heb ik al gemerkt en ik moet over een paar jaar ook nog van die "ketel" afgeraken
Ik hoor ook niets meer van de problemen met de nieuwe Delphi injectoren van de 220CDI en de 250CDI. Dus ik ga er van uit dat de problemen opgelost zijn.
Of is het stilte voor de storm?
Van de afwerkingskwaliteit heb ik niet te klagen van mijn aanloopwagen (E200CDI). Ook niet van mijn vorige 220CDI.
Maar ik kan de ontgoocheling begrijpen : het zal je maar overkomen dat je een probleemwagen krijgt, die misschien de maandag gemaakt is! Je had toch ook geen problemen met de kwaliteit van de afwerking van uw vorige 220CDI?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenBij Mij Weten Beter Meteen Wisselen...
Ik ben geen BMW fan, maar dit is schitterend gevonden....
Bij Mij Weten Beter Meteen Wisselen = schitterend
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Multitronic Bekijk BerichtenBij Mij Weten Beter Meteen Wisselen = schitterend
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenAre you serious?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtennou mag een ster nog mankementen hebben
het gelijk door een audi of bmw of een fiat vervangen is een andere kwestie
wffff
Comment
-
Het was natuurlijk grappig bedoeld.
Toch moeten de Mercedes-lovers eens gaan beseffen dat hun merk niet beter (lees: betrouwbaarder) is dan de andere premium-merken.
Daarmee heb ik ook niet gezegd dat ze minder goed zijn.Last edited by BMWMB; 24/07/2010, 21:56.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenHet was natuurlijk grappig bedoeld.
Toch moeten de Mercedes-lovers eens gaan beseffen dat hun merk niet beter (lees: betrouwbaarder) is dan de andere premium-merken.
Daarmee heb ik ook niet gezegd dat ze minder goed zijn.
ik denk het eigenlijk wel. ik heb herinner mij vaag iets over een recente amerikaanse studie over betrouwbaarheid van wagens, waar mercedes opnieuw zeer hoge ogen gooide.
als je twijfelt tussen mercedes, bmw of audi, dan weet ik het wel.bmw 116d sportshatch
Comment
-
[quote=koenvj;4134359
als je twijfelt tussen mercedes, bmw of audi, dan weet ik het wel.[/quote]
tja...ik ook, en BMWMB waarschijnlijk ook.......kijk allemaal blij met ons speeltje, en ik heb reeds gezegd dat MB de beste auto's zijn ter wereld, please grow up, het zijn gewoon premium merken in massa geproduceerd waar er altijd wel een paar probleem gevallen tussen zullen zitten, ieder met zijn eigen identiteit waar ieder zijn persoonlijke prioriteiten legt en persoonlijke keuzes maakt. Anders zouden we ook allemaal op dezelfde vrouw vallen...stel u voor
Gebruik het forum waar het voor dient, deel je ervaringen, de goede en de slechte, zo worden we er allen beter van. en herken een grapje en lach ermee de wereld is al zuur genoeg..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Multitronic Bekijk Berichtentja...ik ook, en BMWMB waarschijnlijk ook.......kijk allemaal blij met ons speeltje, en ik heb reeds gezegd dat MB de beste auto's zijn ter wereld, please grow up, het zijn gewoon premium merken in massa geproduceerd waar er altijd wel een paar probleem gevallen tussen zullen zitten, ieder met zijn eigen identiteit waar ieder zijn persoonlijke prioriteiten legt en persoonlijke keuzes maakt. Anders zouden we ook allemaal op dezelfde vrouw vallen...stel u voor
Gebruik het forum waar het voor dient, deel je ervaringen, de goede en de slechte, zo worden we er allen beter van. en herken een grapje en lach ermee de wereld is al zuur genoeg..
Audi A4 B8 Berline 2.0 TDI Multitronic
Audi 100 C4 2.3E
Comment
Comment