Zitten er hier eigenaars van een 250 CDI op het forum ?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes E-klasse
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door steben Bekijk BerichtenDe huidige E-klasse is stukken beter dan de vorige.
Mercedes staat weer op kop in mijn ogen. C, E : toppie.
Nu nog de S herwerken, want die is nog steeds achterop.
Maar achterophinken toch niet hoor, de huidige S (toch al van 2006) wint nog in testen tegen de nieuwe BMW 7 dus achterop... hmmm
Ik denk dat er voorlopig toch nog geen enkel merk aan de S kan, ze komen in de buurt zelfs dicht in de buurt maar nog niet volledig....houden zo Mercedes al wordt dat heel moeilijk, ik duim alvast!!
greetz
Comment
-
Lap,hebben het ook zitten.
Vanmorgen viel de auto in veiligheid,direct garage gebeld,zijn de wagen komen halen en vervangwagen gebracht (c200cdi,nieuw model),namiddag telefoon gehad en is dus een injector die kapot is
Moet nu een nieuwe besteld worden en hopelijk hebben we 'm dan maandag of dinsdag terug...........
Wisten dat dat kon gebeuren maar op 4000 km vind ik toch zeer snel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door realgenius Bekijk BerichtenLap,hebben het ook zitten.
Vanmorgen viel de auto in veiligheid,direct garage gebeld,zijn de wagen komen halen en vervangwagen gebracht (c200cdi,nieuw model),namiddag telefoon gehad en is dus een injector die kapot is
Moet nu een nieuwe besteld worden en hopelijk hebben we 'm dan maandag of dinsdag terug...........
Waarschijnlijk hebben ze nog geen definitieve oplossing want anders zouden ze wel een terugroep aktie organiseren.
In alle geval slechte reclame voor het merk!
Krijg meer en meer spijt dat ik niet voor de 350 CDI ben gegaan (soms moet men blijkbaar niet altijd met zijn verstand kiezen).
Maar hoop dat ze tegen intro van de break wel door de problemen zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door realgenius Bekijk BerichtenLap,hebben het ook zitten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk BerichtenIk hoop voor u dat ze die alle 4 ineens vervangen. Anders ga die C nog meer nodig hebben denk ik
Comment
-
Universiteit Gent heeft sinds een paar dagen een zwarte W212 in plaats van een S80 voor de rector
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenUniversiteit Gent heeft sinds een paar dagen een zwarte W212 in plaats van een S80 voor de rector
Die staat dus binnen een paar dagen te voet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door realgenius Bekijk BerichtenVoila seh,vandaag de 2de injector al gesneuveld.
Is al maar een A'tje meer als vervangwagen
De volgende zal dan wel een smart zijn zeker en dan een fiets..........
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door realgenius Bekijk BerichtenVoila seh,vandaag de 2de injector al gesneuveld.
Is al maar een A'tje meer als vervangwagen
De volgende zal dan wel een smart zijn zeker en dan een fiets..........
greetz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Toldo Bekijk BerichtenHmm das wel vervelend! Heeft het lang geduurd voor de vervanging van de eerste injector, of hebben ze de injectoren stilletjesaan op voorraad?
greetz
Comment
-
Vorige keer was ook vrijdag dat 'm in panne was gevallen en 's maandags 's avonds hadden we 'm terug dus dat zal nu ook zo wel zijn.
Het probleem is dat er geen op stock zijn en ze kunnen ze dus enkel per stuk vervangen als ze kapot gaan en diegene die ze vervangen kunnen op hun beurt ook weer kapot gaan omdat dat degene zijn die ze nemen van de stock voor de nieuwe motors,daarom dat momenteel de band stil ligt in Duitsland.
Wat ik opmerkelijk vind is dat er nog geen enkel belgisch automagazine of eender welk belgisch magazine al iets gemeld heeft over de problemen van de injectors.
Er staan nochtans dagelijks nieuwe E-klasse mercedessen stil over gans het land.
Ik denk dat al de hoofdredacteurs in Belgie momenteel met een s-klasse mogen rondrijden om hier over te zwijgen
Comment
-
Donderdag ben ik naar Parijs gereden. In de buurt van Charleroi stond er een nieuwe E-klasse in panne. De takeldienst was net gearriveerd.
Een stuk de grens over, net voorbij Valenciennes, stond er een GLK op een takelwagen in de berm...
Geen goede reclame voor Mercedes.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenDonderdag ben ik naar Parijs gereden. In de buurt van Charleroi stond er een nieuwe E-klasse in panne. De takeldienst was net gearriveerd.
Een stuk de grens over, net voorbij Valenciennes, stond er een GLK op een takelwagen in de berm...
Geen goede reclame voor Mercedes.
Comment
-
Verschrikkelijk
Die auto's moeten toch uitgebreid getest zijn voor de eerste verkocht werd. Zijn die injectoren dan sindsdien nog veranderd?
Comment
Comment