Oorspronkelijk geplaatst door Trango
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes E-klasse
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door The Swede Bekijk BerichtenJawel. Of zwart metaal en bruin leder binnenin is nog knapper, met donkere inlegstukjesEen kerel hier in Ninove heeft zich zo een S gekocht met AMG pack en bruin designo interieur.
. Jammer dat het bruine leer van Mercedes-Benz eigenlijk rood is. Anders had mijn vrouw deze combo al direct gekozen! Hmm en ja zwarte inleg op het bruine leder... knap... ik zie het voor me.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Blue Darkness Bekijk BerichtenIk blijf het een lelijk gedrocht vinden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Trango Bekijk BerichtenJa hé... zwart met een bruin interieur is lekker decadent en lounge. Jammer dat het bruine leer van Mercedes-Benz eigenlijk rood is. Anders had mijn vrouw deze combo al direct gekozen! Hmm en ja zwarte inleg op het bruine leder... knap... ik zie het voor me.
) met zo'n bruin interieur.
Sloeg eerlijk gezegd DIK tegen
De zetels hebben echt een lelijke styling, en met een kleur valt dat fel op. Het hele interieur sloeg me vandaag wel tegen (zwart hout ipv alu bij mijn toenmalige testkar)....
Het verwondert me dat ik het volgende ga zeggen...
Maar een zilveren met zwart interieur (in AMG trim uiteraard) lijkt me het beste
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenLager?
Jammer dat er niet meer plaats rond de auto was, stond wel vet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenVandaag met eentje meegereden (en zelf gereden) met zo'n bruin interieur.
Sloeg eerlijk gezegd DIK tegen
De zetels hebben echt een lelijke styling, en met een kleur valt dat fel op. Het hele interieur sloeg me vandaag wel tegen (zwart hout ipv alu bij mijn toenmalige testkar)....
Het verwondert me dat ik het volgende ga zeggen...
Maar een zilveren met zwart interieur (in AMG trim uiteraard) lijkt me het beste
Jij ziet een zilveren AMG wel graag hé? Ik vraag me af welk kleur het best is voor een E berline met AMG pack. Volgens mij wit. Mercedes zelf blijkt te denken palladium. Zwart is zeer mooi op foto's en in de spotlights maar in echt echt zie je niet dat het om AMG gaat. Zilver ziet er wat braafjes uit op deze W212. De vorige was super in het zilver met sportpakket. Heb je goeie foto's van een zilveren berline met AMG styling? De volgende wordt ofwel de berline ofwel de coupe, ik ben er nog niet uit.
Comment
-
Ik denk dat dat kastanjebruin is geweest.
Ik ben normaal absoluut geen zilver fan, vooral niet op de 211 omdat je dat toen heel veel zag.
Bij de 212 ga je dat veel minder zien, hier lijkt me dat tenorit grijs populair te worden (ook een knappe kleur, maar mist iets).
Zwart staat hem ook érg goed, maar dan verdwijnt het AMG pack idd. Palladium zilver heb ik denk ik nog niet gezien irl.
Wel al een iridium, hoewel op zich een banale kleur, staat dat erg knap met een pano dak en een AMG pack.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door touring Bekijk BerichtenIn alle geval veel mooier dan dat monster op uw profiel zunne !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtendaarvoor niet jouw lotus
alleen die met de 2.2 vind ik lekker
en zowel de mijne als die op de foto zijn beiden een 2.2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Blue Darkness Bekijk BerichtenBinnen 50 jaar staat de Lotus Esprit nog altijd in alle autogeschiedenisboeken, en dit terwijl deze E-klasse dan al lang vergeten zal zijn...
De E klasse zal volgens mij altijd in de autogeschiedenisboeken staan als belangrijkste reeks binnen het Mercedesassortiment.
Comment
-
De 'E-klasse'... en deze is dan de lelijkste uit de hele reeks en zal het vermelden niet waard zijn vrees ik.
Ik heb trouwens geen idee waarop jij je baseert om de E-klasse de belangrijkste reeks te vinden?
Denk als je aan een hoop mensen zou vragen aan welk model ze denken bij de naam Mercedes er dan weinigen aan een E-klasse zouden denken... Ik in ieder geval niet.
Een CLS, CLK of een S-klasse, of zelfs de C-klasse (die ik wel geslaagd vind trouwens), maar een E? Mmmm... 't zullen er niet veel zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Blue Darkness Bekijk BerichtenDe 'E-klasse'... en deze is dan de lelijkste uit de hele reeks en zal het vermelden niet waard zijn vrees ik.
Ik heb trouwens geen idee waarop jij je baseert om de E-klasse de belangrijkste reeks te vinden?
Denk als je aan een hoop mensen zou vragen aan welk model ze denken bij de naam Mercedes er dan weinigen aan een E-klasse zouden denken... Ik in ieder geval niet.
Een CLS, CLK of een S-klasse, of zelfs de C-klasse (die ik wel geslaagd vind trouwens), maar een E? Mmmm... 't zullen er niet veel zijn.
Belangrijkste reeks voor het merk ! en idd. ook oa. door de taxi markt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Blue Darkness Bekijk BerichtenDe 'E-klasse'... en deze is dan de lelijkste uit de hele reeks en zal het vermelden niet waard zijn vrees ik.
Een CLS, CLK of een S-klasse, of zelfs de C-klasse (die ik wel geslaagd vind trouwens), maar een E? Mmmm... 't zullen er niet veel zijn..
sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Blue Darkness Bekijk BerichtenBinnen 50 jaar staat de Lotus Esprit nog altijd in alle autogeschiedenisboeken, en dit terwijl deze E-klasse dan al lang vergeten zal zijn...sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenIk denk dat dat kastanjebruin is geweest.
Ik ben normaal absoluut geen zilver fan, vooral niet op de 211 omdat je dat toen heel veel zag.
Bij de 212 ga je dat veel minder zien, hier lijkt me dat tenorit grijs populair te worden (ook een knappe kleur, maar mist iets).
Zwart staat hem ook érg goed, maar dan verdwijnt het AMG pack idd. Palladium zilver heb ik denk ik nog niet gezien irl.
Wel al een iridium, hoewel op zich een banale kleur, staat dat erg knap met een pano dak en een AMG pack.
Irirdium met pano-dak en AMG pakket is idd zaligsigpic
Comment
Comment