Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes E-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Rood-Zwart Bekijk Berichten
    Ik wil graag dit weekend gaan onderhandelen voor de aankoop van E-250, wie heeft al een E aangekocht, en welke korting bekomen?
    Korting afhankelijk van de hoeveelheid aan opties.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
      Zo klein bedoel je?

Ja vindt je niet?
      sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• De foto's van die zwarte break...hoe laat is de begrafenis?

Zelfs als je hem zou opsmukken met wat chrysanten redt hij het niet.
        Waar zijn ze in Stuttgart mee bezig?

Mercedes wordt grensverleggend, ze geven het begrip 'afschuwelijk' meer diepgang met zo'n gedrocht.

Comment

• je hebt gelijk
          maar't rijdt zo verdomd goed

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
            je hebt gelijk
            maar't rijdt zo verdomd goed

Dat is het em net
            sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• De nieuwe E naast z'n directe concurrenten:

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Op de foto van de achterkanten vind ik de nieuwe E echt supermooi. Duidelijk modern.

Vooraan vind ik'm naast z'n concurrenten zo 'space-ship'-achtig lijken

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                  2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                  2012-...
                  '07 BMW 118d

Comment

• Idd, uit die hoek is het zeker niet slecht. Maar moet hem eerst eens in het echt zien voor ik dingen als 'mooi' zeg... Maar ik geloof er nog altijd wel in, grote velgen eronder en dat komt wel in orde.

Comment

• Mercedes E-Guard: bestand tegen aanslagen

De nieuwe Mercedes E-klasse wordt binnenkort ook leverbaar in Guard-uitvoering. De E-Guard, zoals het model officieel heet, is bestand tegen kogels en naar wens ook granaten. Mercedes levert de bepantserde E-klasse in combinatie met drie motoren en met tal van veiligheidsverhogende extra’s.

Mercedes heeft een ervaring van ruim 80 jaar als het gaat om zwaar beveiligde auto’s. Prominente personen zoals politici, filmsterren en hooggeplaatste functionarisseren worden al sinds jaar en dag vervoerd in de Guard-modellen die Mercedes door de jaren heen op de markt heeft gebracht. De meest bijzondere en recente aanvulling op het Guard-gamma is de vorig jaar gepresenteerde S600 Pullman Guard. Deze twaalfcilinder limousine is bestand tegen zwaar geschut.

VR4
                      Voor wie niet de behoefte (of het geld) heeft om een bepantserde S-klasse te rijden levert Mercedes al jaren ook een E-Guard. Zo ook van de nieuwe E-klasse. Aan de buitenzijde van het model is niets te zien, maar tussen de carrosserie en de interieurpanelen is het nodige extra staal verwerkt. Bovendien zijn de ruiten van speciaal polycarbonaat gemaakt. Dat alles moet tot .44 Magnum kogels kunnen tegenhouden. Dat komt neer op een VR4-bepantsering (voorheen B4 genoemd). Wie dat wenst kan ook kiezen voor een bepantsering van de onderzijde van de auto waardoor ook granaten niet tot het interieur kunnen doordringen.

Noodknop
                      Mochten de inzittenden toch in een benauwde situatie terecht komen dan zijn er wat extra voorzieningen getroffen. Zo kan men via een intercom met de buitenwereld communiceren en kan de noodknop worden ingedrukt waardoor de lichten beginnen te knipperen en de auto een alarmsignaal afgeeft. Een soort afschrikreactie zeg maar. Wordt het vuur geopend dan zitten de inzittenden sowieso veilig en kan er dankzij de speciale banden altijd worden doorgereden.

Drie motoren
                      Het motorengamma van de E-Guard bestaat uit de E 350, E 500 en E 350 CDI BlueEfficiency. Stuk voor stuk krachtige motoren, want de E-Guard weegt de nodige kilo´s extra. Mercedes heeft de auto nog tijdens de ontwikkeling van de nieuwe E-klasse dan ook uitgebreid getest. Hierbij werden niet alleen simulaties gedaan, maar ook werden de remmen getest op bergpassen in de Alpen en werden uiteraard zowel hitte- als wintertesten uitgevoerd. Om de protectie te testen werden er heel wat kogels afgevuurd en voor de veiligheid tijdens een mogelijke aanrijding werden botsproeven gedaan.

Wie de extra veiligheid nodig acht kan gewoon bij Mercedes terecht. Het Guard-pakket is leverbaar voor 45.000 euro (exclusief belastingen). Vanaf april is de Mercedes E-Guard leverbaar.

Bron: [www.autowereld.com]
                      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• ja ik denk ook in het echt dat ie stukken mooier gaat zijn en de foto's die hier gepost zijn, tonen de elegance-versie (met toch een beetje kleine velg) De avantgarde vind ik nog stuk mooier dus komt wel goed (dat hoop ik tenminste van harte!! ;-) )

greetz

Comment

• nee, niet echt mooi moet ik zeggen...

Comment

• Weeral in het echt gezien op training en is echt super!!!! Wat een afwerking en comfort!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ALexanderGTI Bekijk Berichten
                              Weeral in het echt gezien op training en is echt super!!!! Wat een afwerking en comfort!!!
                              Dit hoor ik graag! Nu nog zelf eens in het echt zien!!

greetz

Comment

• Zojuist de folder gehad van de nieuwe E hij staat er mooi in!

Comment

• Wanneer wordt hij eigenlijk voorgesteld?

Comment

• Genéve peis ik
                                    2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                                    2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• de nieuwe e mag er zijn

Comment

• Zeer knap met AMG-pakket. Wel mogen de velgen wat groter zijn.
                                        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Working...
                                        X