Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes E-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• bron: http://www.auto-motor-und-sport.de/n...se-937967.html

Comment

• Van sommige aanzichten valt hij nog mee, maar hij heeft grote velgen nodig.

Comment

• Het interieur doet oud aan vind ik.

Comment

• Die front vind ik echt niet geslaagd
                          Die vreemde mistlichten en die lichtblokken in twee stukken...
                          Neen bedankt...

Comment

• Knap kan ik 'm (nog) niet noemen, maar statig is 'm wel. Vele E-kopers willen een statige wagen, waar MB hier dan toch wel goed zit.

Het interieur vind ik echt wel knap, inclusief de sfeerverlichting. Ook de tweezitsbank achteraan =
                            nls2000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                              weet iemand waarom de pook van de automaat soms op de middentunnel en soms aan het stuur staat?

vreemd
                              Waarschijnlijk vanaf 6 cilinder aan het stuur.
                              nls2000

Comment

• Zodat mensen met de pook in het midden gemakkelijker kunnen uitgelachen worden

Comment

• Altijd al dwaas gevonden, zo'n pook aan het stuur! Bah!

Comment

• Frontaal langs voor is hij best nog te doen. Interieur vind ik zelfs erg knap.

Alleen die achterkant is echt lelijk.

Wss doet het t-model daar wel wat aan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                                      Altijd al dwaas gevonden, zo'n pook aan het stuur! Bah!
                                      Da's wel het minste van uw zorgen als ge net 50.000 EUR hebt neergeteld voor een kar met dezelfde look als een Hyundai

Over 't interieur zwijg ik, dat zit snor, hoewel, ik denk dat je anders gaat piepen als je afbeeldingen ziet van een zwart stoffen Classic interieur...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                        Da's wel het minste van uw zorgen als ge net 50.000 EUR hebt neergeteld voor een kar met dezelfde look als een Hyundai

Over 't interieur zwijg ik, dat zit snor, hoewel, ik denk dat je anders gaat piepen als je afbeeldingen ziet van een zwart stoffen Classic interieur...
                                        Dat Classic interieur is intussen toch al heel wat mooier afgewerkt ivg met vorige generaties hoor....
                                        Kijk maar naar de inleg in 2 materialen. De handgreep aan de deur die dit maal ook gevuld en bekleed is.
                                        De alu accenten op het stuur.... Moest je bij vorige generaties allemaal niet verwachten in basis hoor!

Comment

• Afschuwelijke wagen, die achterkant ... man man, waar zaten ze met hun gedachten ...
                                          Dit is zeker geen vooruitgang.

Comment

Working...
                                          X