Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Altijd al dwaas gevonden, zo'n pook aan het stuur! Bah!
Da's wel het minste van uw zorgen als ge net 50.000 EUR hebt neergeteld voor een kar met dezelfde look als een Hyundai
Over 't interieur zwijg ik, dat zit snor, hoewel, ik denk dat je anders gaat piepen als je afbeeldingen ziet van een zwart stoffen Classic interieur...
Da's wel het minste van uw zorgen als ge net 50.000 EUR hebt neergeteld voor een kar met dezelfde look als een Hyundai
Over 't interieur zwijg ik, dat zit snor, hoewel, ik denk dat je anders gaat piepen als je afbeeldingen ziet van een zwart stoffen Classic interieur...
Dat Classic interieur is intussen toch al heel wat mooier afgewerkt ivg met vorige generaties hoor....
Kijk maar naar de inleg in 2 materialen. De handgreep aan de deur die dit maal ook gevuld en bekleed is.
De alu accenten op het stuur.... Moest je bij vorige generaties allemaal niet verwachten in basis hoor!
Comment