Het optiebeleid van de Scirocco is blijkbaar toch interessanter. Je kan zelfs de RCD 310 krijgen met Dynaudio. En enkel parkeersensoren achteraan gaat ook.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Golf VI GTI
Collapse
X
-
-
Nu nog zotter! Je kan helemaal geen GTI meer configureren. Een GTD trouwens ook niet. Ze hebben mss door dat er wat schort.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alex85 Bekijk BerichtenAllé tis dus zeker dat er daar ene zijn weekend naar de knoppen is
Ik zie trouwens dat er nog modellen niet te configureren valt. De snelste helft (zowel in benzine als in diesel).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk Berichten
EDIT: kleur is in Nederland te verkijgen, Deep blue ( 3.450e)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lupogti Bekijk BerichtenOk, nu flipt de carconfigurator ook bij mij, als ik een vw golf 6 gti kies en dan naar de volgende stap ga, stijgt de prijs met 600euro terwijl ik geen optie (dus een andere kleur waarbij de prijs zou stijgen of leder) aanvink
Ook nog eens gekeken. Het is idd weer zoals vanmiddag. Dus alleen te verkrijgen met GPS, niet met alleen radio.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichtenzoals reeds gezegd: heeft allicht te maken met die GPS 310 die je niet kan uitvinken.
Ook nog eens gekeken. Het is idd weer zoals vanmiddag. Dus alleen te verkrijgen met GPS, niet met alleen radio.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk Berichtenhmmm toch gek dat ze dat nu ineens zo zetten...
Misschien leveringsproblemen met de RCD510
Komende dagen zal er wel een uitleg voor verschijnen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk Berichtenhmmm toch gek dat ze dat nu ineens zo zetten...
Misschien leveringsproblemen met de RCD510
Komende dagen zal er wel een uitleg voor verschijnen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenHeeft iemand Autogids nr. 774 met de gedetailleerde test van de GTI?2015 Mercedes C250 break AMG line
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Steve-O Bekijk Berichtenyup, ik heb de gedetailleerde wegtest van de GTI in huis. Manueel en DSG werden getest.
Ik wou dat nummer nabestellen via de site, maar blijkbaar kan je alleen betalen via kredietkaart of via online banking van drie banken waar ik geen rekening heb (heb nochtans rekeningen bij vier banken).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk BerichtenInscannen en posten op hoge resolutie...2015 Mercedes C250 break AMG line
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk BerichtenInscannen en posten op hoge resolutie...
Comment
Comment