Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VI GTI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Het optiebeleid van de Scirocco is blijkbaar toch interessanter. Je kan zelfs de RCD 310 krijgen met Dynaudio. En enkel parkeersensoren achteraan gaat ook.
    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Of der is ene bij vw die het beu was vrijdagavond Best de configurator in de gaten houden komende dagen, mogelijks dat het optie beleid veranderd komende dagen?

Comment

• Nu nog zotter! Je kan helemaal geen GTI meer configureren. Een GTD trouwens ook niet. Ze hebben mss door dat er wat schort.
        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Allé tis dus zeker dat er daar ene zijn weekend naar de knoppen is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alex85 Bekijk Berichten
            Allé tis dus zeker dat er daar ene zijn weekend naar de knoppen is
            Feit.
            Ik zie trouwens dat er nog modellen niet te configureren valt. De snelste helft (zowel in benzine als in diesel).
            120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk Berichten
              Is dit kleur in België te verkrijgen? Schaduwblauw is toch donkerder? 'k vind het kleur op de foto's echt prachtig!

EDIT: kleur is in Nederland te verkijgen, Deep blue ( 3.450e)
              Last edited by ; 29/08/2009, 18:47.

Comment

• Ok, nu flipt de carconfigurator ook bij mij, als ik een vw golf 6 gti kies en dan naar de volgende stap ga, stijgt de prijs met 600euro terwijl ik geen optie (dus een andere kleur waarbij de prijs zou stijgen of leder) aanvink

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lupogti Bekijk Berichten
                  Ok, nu flipt de carconfigurator ook bij mij, als ik een vw golf 6 gti kies en dan naar de volgende stap ga, stijgt de prijs met 600euro terwijl ik geen optie (dus een andere kleur waarbij de prijs zou stijgen of leder) aanvink
                  zoals reeds gezegd: heeft allicht te maken met die GPS 310 die je niet kan uitvinken.

Ook nog eens gekeken. Het is idd weer zoals vanmiddag. Dus alleen te verkrijgen met GPS, niet met alleen radio.
                  120d Hatch Edition Sport

Comment

• Heeft iemand Autogids nr. 774 met de gedetailleerde test van de GTI?
                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                      zoals reeds gezegd: heeft allicht te maken met die GPS 310 die je niet kan uitvinken.

Ook nog eens gekeken. Het is idd weer zoals vanmiddag. Dus alleen te verkrijgen met GPS, niet met alleen radio.
                      Inderdaad, iets te snel door de topic gegaan

Comment

• hmmm toch gek dat ze dat nu ineens zo zetten...
                        Misschien leveringsproblemen met de RCD510

Komende dagen zal er wel een uitleg voor verschijnen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk Berichten
                          hmmm toch gek dat ze dat nu ineens zo zetten...

RCD 310 is blijkbaar ook niet meer leverbaar.
                          120d Hatch Edition Sport

Comment

hmmm toch gek dat ze dat nu ineens zo zetten...

Ik ben deze middag even bij een dealer binnengelopen voor een offerte en die kon ook enkel nog RNS 310 of 510 selecteren, geen RCD 510 meer. Ie begreep er zelf ook niets van. Ik zou het persoonlijk wel jammer vinden.

Comment

• Ja inderdaad lijkt me ook heel jammer te zijn!
                              Want veel mensen, waaronder mezelf heeft geen nood aan een duur ingebouwd systeem...

Tomtom doet het evengoed...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                                Heeft iemand Autogids nr. 774 met de gedetailleerde test van de GTI?
                                yup, ik heb de gedetailleerde wegtest van de GTI in huis. Manueel en DSG werden getest.
                                2015 Mercedes C250 break AMG line

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Steve-O Bekijk Berichten
                                  yup, ik heb de gedetailleerde wegtest van de GTI in huis. Manueel en DSG werden getest.
                                  I am very interested!

Ik wou dat nummer nabestellen via de site, maar blijkbaar kan je alleen betalen via kredietkaart of via online banking van drie banken waar ik geen rekening heb (heb nochtans rekeningen bij vier banken ).
                                  120d Hatch Edition Sport

Comment

• Inscannen en posten op hoge resolutie...

Comment

Inscannen en posten op hoge resolutie...
                                      zal er deze week eens werk van maken!
                                      2015 Mercedes C250 break AMG line

Comment

Inscannen en posten op hoge resolutie...
                                        Jij wil vooral weten of je niet beter iets anders gekocht had zeker? Mocht je dan nog willen veranderen, kan je de GTI altijd aan mij proberen verpatsen.
                                        120d Hatch Edition Sport

Comment

• haha nee hoor

Krijg nog iedere keer als ik erin rij een BIG smile op mijn gezicht... Heb nu 1600km dus kan al lekker doorgeven!!! Super gewoon!

Comment

Working...
                                          X