Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VI GTI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• freude am fahren

Comment

• freude am fahren

Comment

• freude am fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
          Ah, je moet ze nog zien ook?

Ik zal straks of zo eens zien. Heb ze nog niet op PC gezet.
          Dat is zeker dat

Comment

• Mooie review.

Echter het soundsysteem voldoet meer dan genoeg!!! Het blijft mooi zuiver klinken tot hogere volumes (CD of MP3 data). Radio is iets minder, maar nog genoeg...

Dynaudio heb ik bij Snip gehoord, en ja die klinkt nog iets indrukwekkender
            Maar ik mis het niet, heb hem meestal stil staan en luister naar de motor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk Berichten
              Mooie review.

Echter het soundsysteem voldoet meer dan genoeg!!! Het blijft mooi zuiver klinken tot hogere volumes (CD of MP3 data). Radio is iets minder, maar nog genoeg...

Dynaudio heb ik bij Snip gehoord, en ja die klinkt nog iets indrukwekkender
              Maar ik mis het niet, heb hem meestal stil staan en luister naar de motor
              Als ik alleen in de wagen zit, laat ik de muziek gewoonlijk ook nogal op de voorgrond komen. Daarom dat die Dynaudio me wel wat zegt. Maar bon, ik rijd nu natuurlijk met een diesel. Niet dat die zo'n superaudiosysteem heeft hoor. Komt doordat ik vroeger thuis de muziek wat luider kon zetten. Aangezien we nu in een rijwoning wonen, moet ik daar toch wat mee opletten.

Ik heb ondertussen nog een testrit met de BMW 120d ook aangevraagd (online wel, samen met een prijsofferte).
              Een Mini Cooper S zou me ook wat zeggen, maar aangezien mijn madam geen wagen nodig heeft (gratis openbaar vervoer voor het werk), is dat wat klein als enige wagen.
              Een aankoop plan ik binnen dit en een half jaar. Waarschijnlijk een jonge tweedehands (al zeker in het geval van een 1-reeks, want de opvolger komt binnen anderhalf jaar al op de markt, en dan ga ik echt geen nieuwe meer bestellen van het huidige model). Een GTI als jonge tweedehandswagen, zie ik ook wel zitten, maar dan wordt dat wel een érg jonge tweedehandswagen natuurlijk, aangezien die nog niet lang uit is. En het financieel voordeel van een jonge tweedehandse moet natuurlijk ook voldoende groot zijn.
              120d Hatch Edition Sport

Comment

• Ja ik ben eerlijk ook een hele muziekfreak.
                Bezit voor binnen een volledig systeem van Wharfedale (speakers EVO2 reeks:Evo2-30 front Evo2-10 surround en Evo2-center), Onkyo 806 (receiver) en BK electronics Monolith ( subke van 46kg )

En ik klaag niet over het standaard systeem dat in de GTI zit...

120D rijdt ook zeer leuk hoor, ga je ook veel plezier in hebben...
                Mini S is een hele kart als enige wagen met een gezin zou ik dat toch niet aanraden...
                Last edited by ; 28/08/2009, 19:02.

Comment

Ja ik ben eerlijk ook een hele muziekfreak.
                  Bezit voor binnen een volledig systeem van Wharfedale (speakers EVO2 reeks:Evo2-30 front Evo2-10 surround en Evo2-center), Onkyo 806 (receiver) en BK electronics Monolith ( subke van 46kg )

En ik klaag niet over het standaard systeem dat in de GTI zit...

120D rijdt ook zeer leuk hoor, ga je ook veel plezier in hebben...
                  Mini S is een hele kart als enige wagen met een gezin zou ik dat toch niet aanraden...
                  We hebben precies wel dezelfde smaken. Tot nu toch.
                  Ik heb al twee keer zelf met een 118d (facelift) gereden en twee keer met een 320d (prefacelift), telkens andere wagens, maar nog niet met een 120d.
                  Ik dacht er eigenlijk al langer over om een 1-reeks te kopen, maar de GTI doet me toch twijfelen.
                  Het is diesel vs benzine en RWD vs FWD.
                  120d Hatch Edition Sport

Comment

• Allemaal keuzes

Ik wou een nieuwe wagen en dan kwam de 120D redelijk uitgerust een stuk duurder uit als de GTI....

Comment

• Wie koopt er nog een GTI als de R20 er straks is.

Comment

Allemaal keuzes

Ik wou een nieuwe wagen en dan kwam de 120D redelijk uitgerust een stuk duurder uit als de GTI....
                        Als je per sé een nieuwe wou, heb je zeker een punt als je voor de Golf kiest.
                        Moest ik nu eentje samenstellen, ik weet niet goed wat ik met de opties zou doen. RCD 510, dat zeker. Dynaudio, mss ook wel. En mss toch beter DSG, want de meerprijs is uiteindelijk relatief laag (in vergelijking met andere wagens). Mijn madam ziet niet graag de stoffen zetels, dus mss toch leder? Ideaal zou ik de stoffen zetels vinden, maar dan met gedeeltelijk lederen afwerking. En dan heb je ook nog xenon. Mss toch nog nuttig, want zo goed is mijn nachtzicht niet.
                        Nu, moest ik al die opties aanvinken, zit ik natuurlijk al met een behoorlijk dure Golf. Maar ook een retevette natuurlijk. Dus mss zoiets op de tweedehandsmarkt, binnen een paar maand?
                        Enerzijds zou ik natuurlijk wel graag een nieuwe hebben, maar aanderzijds heb ik gewoon geen zin om het eerste waardeverlies zelf te dragen. Het valt dus af te wachten hoeveel die dingen binnen een paar maand in prijs gezakt zullen zijn.

Vanmorgen de Britse GTI in mijn straat twee keer zien passeren. De tweede keer was ik mijn auto aan het wassen en zag ik hem al van ver aankomen. Er zat een madam met een jongetje voorin. Dacht een thumbs up te geven, maar ik kreeg de indruk dat die vrouw mss toch geen autoliefhebster was, al kan dat een vooroordeel zijn natuurlijk.
                        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                          Wie koopt er nog een GTI als de R20 er straks is.
                          Ja, en wie koopt er nu een 911 C4S als de vernieuwde Turbo straks op de markt komt.
                          120d Hatch Edition Sport

Comment

Reken maar op een 5000 a 8000 euro meerprijs, dubbel BIV en geringe verbeterde prestaties? dan zit je al in de prijsklasse van heel ander materiaal!

De R20 komt er om de R liefhebbers iets extra te geven...

Comment

• Ik zit net nog eens een GTI te configureren en merk dat je geen radio zonder GPS meer kan kopen. WTF! GPS 510 met Dynaudio vind ik er tch wat over qua prijs, temeer daar mijn Mio het nog perfect doet (voor de keren dat ik een GPS nodig heb).
                              120d Hatch Edition Sport

Comment

De golf GTI heeft toch nog altijd dat tikkeltje meer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                                  Ik zit net nog eens een GTI te configureren en merk dat je geen radio zonder GPS meer kan kopen. WTF! GPS 510 met Dynaudio vind ik er tch wat over qua prijs, temeer daar mijn Mio het nog perfect doet (voor de keren dat ik een GPS nodig heb).
                                  Er klopt trouwens nog iets niet met die configurator... De prijzen zijn duurder geworden, en nog niet een klein beetje... ongeveer een 600euro op mijn wagen...

Maar wat er niet klopt, als je een standaard 3 deurs manueel neemt kost hij bij het eerste scherm 28399.99 en zodra je naar het volgende scherm gaat om een kleur te kiezen kost hij zonder metaalkleur ineens 29088.48euro en met metaalkleur 29480.52...

En zoals je zegt geen RCD510 meer... Raar! Of zou de RCD510 ineens standaard geleverd worden? Echter hier staat niet van bij ...

Comment

Er klopt trouwens nog iets niet met die configurator... De prijzen zijn duurder geworden, en nog niet een klein beetje... ongeveer een 600euro op mijn wagen...

Maar wat er niet klopt, als je een standaard 3 deurs manueel neemt kost hij bij het eerste scherm 28399.99 en zodra je naar het volgende scherm gaat om een kleur te kiezen kost hij zonder metaalkleur ineens 29088.48euro en met metaalkleur 29480.52...

En zoals je zegt geen RCD510 meer... Raar! Of zou de RCD510 ineens standaard geleverd worden? Echter hier staat niet van bij ...
                                    RCD 510 is volgens het lijstje niet standaard. GPS 310 wel. Maar je kan die wel niet laten vallen voor een RCD 510. Dus als je Dynaudio wil, moet je nog 2300 € extra betalen (GPS 510 + Dynaudio). WTF! En GPS 510 zonder Dynaudio is ook nog ongeveer 1700 € extra. Ik hoef helemaal geen GPS.

Zouden de prijzen van de GTI aangepast zijn? Het zou natuurlijk niet de eerste keer zijn dat een nieuwe model de eerste twee maand goedkoper wordt verkocht. Bij mijn Mégane was dat ook zo. Lanceringsprijzen ...

Edit:
                                    Idd, als je van het eerste scherm naar het tweede gaat, zonder ook maar iets van metaalkleur aan te duiden, ligt de prijs ineens 700 € hoger. zou dat door die GPS 310 komen die niet uitgevinkt kan worden? Wat een zever.
                                    Last edited by Beta; 29/08/2009, 13:25.
                                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Is dat niet omdat de GPS RNS310 standaard geselecteerd is bij optionele uitrusting... en ik kan hem niet uitvinken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alex85 Bekijk Berichten
                                        Is dat niet omdat de GPS RNS310 standaard geselecteerd is bij optionele uitrusting... en ik kan hem niet uitvinken
                                        Heb hetzelfde probleem je kan hem niet uitvinken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alex85 Bekijk Berichten
                                          Is dat niet omdat de GPS RNS310 standaard geselecteerd is bij optionele uitrusting... en ik kan hem niet uitvinken
                                          Zie mijn edit. Ik denk ook dat het dat is. Vraag me wel af of het een fout zou zijn of niet. Ik heb echt geen zin om die hele GPS te bestellen om Dynaudio te kunnen hebben. Een dergelijk optiebeleid zou mij toch weer iets meer naar BMW drijven.
                                          120d Hatch Edition Sport

Comment

Working...
                                          X