Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VI GTI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Skillz Bekijk Berichten
    Is dat bij een 5 gti ook ?
    Bij mijn weten niet...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk Berichten
      Ah ok, zit nu aan 160km en ben tot net geen 4000 heel even geweest, de rest schakelen tussen de 2000 en 3000 toeren. Motor mooi warm gereden eerst natuurlijk, olietemperatuur +- 100 graden ...

Hij blijft me verbazen hoe soepel hij is, 70km/uur in 6de doet hij zo op zijn sokken!!!
      zelf in 6de trekt hem goed door als je 70km/u rijdt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk Berichten
        zelf in 6de trekt hem goed door als je 70km/u rijdt
        Al is het leuker in 2de / 3de

Comment

Al is het leuker in 2de / 3de
          ik verkies derde!

Comment

• Dinsdagnamiddag ga ik bij Brussel twee GTI's testrijden. Eentje met manuele bak en eentje met DSG.
            120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk Berichten
              ik verkies derde!
              Dan moet je eens in tweede proberen

Comment

Watertemperatuur staat tussen je toerenteller.
                Olietemperatuur is een functie in de BC die je kan selecteren...
                VW

zou op elke sportieve auto moeten zitten

Comment

• SUPER!!!!
                  hehe geniet ervan!

Hebben ze toch eindelijk de DSG versie op straat gekregen. De testpiloot was toen aant uitleggen dat ze die nog niet mochten gebruiken

Ben benieuwd naar je bevindigen en voorkeur, al is er geen slechte keuze

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alex85 Bekijk Berichten
                    Was mijn gedacht ook
                    Echter ik mag het nog niet doen hehe

Rij nog steeds opagewijs en met het verkeer mee...
                    Zie je de meeste zo kijken van wauw mooie wagen, en dan zo van alle zo rustig rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alex85 Bekijk Berichten
                      Ohja we wachten nog op je vergelijk tussen de GTI en de RS

Comment

SUPER!!!!
                        hehe geniet ervan!

Hebben ze toch eindelijk de DSG versie op straat gekregen. De testpiloot was toen aant uitleggen dat ze die nog niet mochten gebruiken

Ben benieuwd naar je bevindigen en voorkeur, al is er geen slechte keuze
                        Thx.

Ik kijk er alleszins erg naar uit.

Heb de verkoper gezegd dat ik al zeer veel goeds gehoord en gelezen heb over DSG, maar dat ik er zelf geen ervaring mee heb. Heb dan gevraagd of ik de DSG-versie kon testrijden en dus stelde hij voor om ze direct beiden te testen.

Ik zou ook wel eens testrit met een BMW 120d willen, dus daar ga ik morgen of overmorgen ook eens voor zien. Ik heb al twee 118d's getest, maar het mag best ietsje sneller.

Een aankoop is nog niet voor heel direct, maar ik zou liefst dit jaar toch nog wat in huis halen.

BTW, hoe zat het bij jou met de korting? Ik heb er nog niet op doorgedramd en kreeg tot nog toe slechts 5 %. Antwoord mag eventueel via PM.
                        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Daar kan nog wel enkele procenten bij als je doordrijft

Comment

Daar kan nog wel enkele procenten bij als je doordrijft
                            Ik heb nog eens gekeken. Is iets meer: net geen 1900 € op 31.400 €. Maar bon, dat is nog verre van ideaal.
                            120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                              Ik heb nog eens gekeken. Is iets meer: net geen 1900 € op 31.400 €. Maar bon, dat is nog verre van ideaal.
                              Hoe heb je hem samen gesteld ?

Comment

Hoe heb je hem samen gesteld ?
                                Vijfdeurs, manueel, metaalkleur, stoffen bekleding, afneembare trekhaak, Radio-CD R510 met Dynaudio en Mobile Device Interface.

Mijn madam vindt de stoffen bekleding wel niet mooi. Anderzijds vindt ze wel dat 684 € te veel is voor de radio. Temeer omdat er standaard al één in zit. Persoonlijk toch liever de radio dan de lederen zetels. Heb hem wel nog niet gehoord, maar ik vind een goeie radio toch belangrijk.

18" heb ik ook niet genomen, al is dat mss toch interessant. De 17"-ers zien er wat flets uit.

Tegenover xenon sta ik vrij neutraal, maar mijn madam is tegen. Ze vindt dergelijke koplampen verblindend. Heb ik zelf geen last van bij tegenliggers die dat hebben.
                                120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                                  Vijfdeurs, manueel, metaalkleur, stoffen bekleding, afneembare trekhaak, Radio-CD R510 met Dynaudio en Mobile Device Interface.

Mijn madam vindt de stoffen bekleding wel niet mooi. Anderzijds vindt ze wel dat 684 € te veel is voor de radio. Temeer omdat er standaard al één in zit. Persoonlijk toch liever de radio dan de lederen zetels. Heb hem wel nog niet gehoord, maar ik vind een goeie radio toch belangrijk.

18" heb ik ook niet genomen, al is dat mss toch interessant. De 17"-ers zien er wat flets uit.

Tegenover xenon sta ik vrij neutraal, maar mijn madam is tegen. Ze vindt dergelijke koplampen verblindend. Heb ik zelf geen last van bij tegenliggers die dat hebben.
                                  Ga even mijn mening hierover zeggen

Ik heb zowel in de lederen zetels van Snip als de stoffen gezeten van mezelf gezeten, en ik moet eerlijk toegeven dat ik helemaal blij ben dat ik het leder niet genomen heb! De nostalgie van de ruitjes, de look, de zetel zelf, ... prachtig gewoon!!! Snip zijn zetels zijn ook ongelofelijk mooi, maar ik ben niet zo een lederfan...

De RCD510 heb ik zelf ook genomen, zonder Dynaudio en ik kan de binnenspiegel laten trillen op 60% van het volume... Dus meer als voldoende! De Dynaudio van Snip speelt wel iets beter, kan een hoger volume aan en iets meer bass... De RCD510 zou ik zeker overwegen, maakt je dash zoveel mooier als met de RCD310, die trouwens een blauwe achtergrond verlichting heeft terwijl de rest wit / rood is...

De 18 " velgen, gewoon doen!!! Geen twijfel mogelijk, maakt de wagen op exterieur gebied af!

Xenon wou ik graag hebben, maar het was er nog niet... Uiteindelijk geen spijt van hoor, de gewone koplampen zijn heel mooi en xenon zelf was toch een optie van +1400euro! En het zet je levertermijn een stuk achteruit, want productie voor Belgie zou pas rond week 50 beginnen...

Comment

Ga even mijn mening hierover zeggen

Ik heb zowel in de lederen zetels van Snip als de stoffen gezeten van mezelf gezeten, en ik moet eerlijk toegeven dat ik helemaal blij ben dat ik het leder niet genomen heb! De nostalgie van de ruitjes, de look, de zetel zelf, ... prachtig gewoon!!! Snip zijn zetels zijn ook ongelofelijk mooi, maar ik ben niet zo een lederfan...

De RCD510 heb ik zelf ook genomen, zonder Dynaudio en ik kan de binnenspiegel laten trillen op 60% van het volume... Dus meer als voldoende! De Dynaudio van Snip speelt wel iets beter, kan een hoger volume aan en iets meer bass... De RCD510 zou ik zeker overwegen, maakt je dash zoveel mooier als met de RCD310, die trouwens een blauwe achtergrond verlichting heeft terwijl de rest wit / rood is...

De 18 " velgen, gewoon doen!!! Geen twijfel mogelijk, maakt de wagen op exterieur gebied af!

Xenon wou ik graag hebben, maar het was er nog niet... Uiteindelijk geen spijt van hoor, de gewone koplampen zijn heel mooi en xenon zelf was toch een optie van +1400euro! En het zet je levertermijn een stuk achteruit, want productie voor Belgie zou pas rond week 50 beginnen...
                                    Dat stof vind ik op foto ook knapper dan het leder. Alleen dacht ik eerst wel dat het stof deels leder was (de volledig zwarte stukken). Jammer dat dat niet het geval is.

Het volume van de Dynaudio vind ik minder belangrijk, maar een mooi, vol en krachtige geluid zegt me toch wel wat. Enfin, wie weet kan ik dat systeem volgende week horen.

De 18"-velgen maken de wagen idd af, al vind ik ze toch een tikkeltje té opvallend.

Op de offerte staat dat het om een Golf 6 van 2010 gaat. Volgend modeljaar dus. Geen idee wat dat wil zeggen naar levertermijn toe.

Nu ja, ik ga niet te veel op de feiten vooruit lopen. Voorlopig zit ik nog met een onzekere werksituatie. In die mate zelfs dat mijn opzeg loopt. Echter, het zit er zeker in dat ik een nieuw contract zal aangeboden krijgen. Al heb ik geen enkele garantie dat er niet iemand anders in mijn plaats komt. Op dat vlak wordt het nog even afwachten. Ondertussen blijf ik solliciteren natuurlijk.

Voorts heb ik ook een voorkeur voor een jonge tweedehandse wagen. Gewoon geen zin om het eerste verlies zelf te dragen. En aangezien het nog steeds crisis is, is het allicht een uitgelezen moment om een dergelijke wagen niet nieuw te kopen. Tenzij er wel meer liefhebbers met dat gedacht zitten misschien.

Ik zou tegen eind dit jaar, begin volgend jaar van auto willen veranderen.

Nog in de running: een 120d. Ietsje trager, maar toch nog snel en sportief genoeg. RWD is ook een voordeel natuurlijk. Verder ook zuiniger en een minder dure brandstof. De 120i overweeg ik minder, want die is op elk vlak trager dan de 120d en kost meer aan de pomp. De restwaarde van die benzineversie zal ook wel wat minder zijn. En enkel en alleen voor het groter toerentalbereik en de sound van een benzinemotor, zou ik het niet doen.
                                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• inderdaad keuzes

onze is ook al modeljaar 2010...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                        VW

zou op elke sportieve auto moeten zitten
                                        Echt hé. Op mijn A3 zit dat ook verstopt in de BC, maar het blijft wel niet staan. Na een second of 5 verspringt dat opnieuw. Ik zou eens moeten bekijken of ik het niet vast kan zetten op mijn BC.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                          Echt hé. Op mijn A3 zit dat ook verstopt in de BC, maar het blijft wel niet staan. Na een second of 5 verspringt dat opnieuw. Ik zou eens moeten bekijken of ik het niet vast kan zetten op mijn BC.
                                          Ahhh in de GTI blijft dit wel staan...

Comment

Working...
                                          X