Oorspronkelijk geplaatst door cousie
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Golf VI GTI
Collapse
X
-
Nope bij mijn weten geen standaard xenon.
Is nog niet beschikbaar door productiefouten in de koplamp zelf is het laatste gerucht dat ik hb gehoord!!!
Oorspronkelijk geplaatst door cousie Bekijk Berichtenheeft de gti nu eigenlijk standaard xenon, want kan het nergens in optielijsten vinden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GunSmoke007 Bekijk BerichtenIk heb zelf ook op mijn Golf VI Highline versie die module van inklapbare spiegels en heb ook de BC+ die standaard op een highline zit, maar ik ben nog nergens iets tegengekomen ivm het aanpassen van die spiegels hoor. Indien iemand dit wel gevonden heeft graag een seintje want dat knopke gaat anders snel versleten zijn bij mij aangezien ik elke dag minstens 2 maal da knopke al moet gebruiken
Automatisch zou dus wonderen doen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk BerichtenNope bij mijn weten geen standaard xenon.
Is nog niet beschikbaar door productiefouten in de koplamp zelf is het laatste gerucht dat ik hb gehoord!!!
Comment
-
ja inderdaad ze hebben er even in gestaan, maar ze zouden niet meer verkocht mogen worden of zoiets...
Oorspronkelijk geplaatst door ddk Bekijk BerichtenIn Duitsland al beschikbaar:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk Berichtende leverancier voldoet niet aan de eisen van VW voor de Xenon lichten...
Gelukkig op tijd opgemerkt...
Dat was de uitleg in de garage
En xenon kan je er achteraf nog in laten steken
Gaak wellicht doen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ddk Bekijk BerichtenDat lijkt me een dure grap als je het wettelijk wil doen (met sproeiers en automatische hoogteregeling)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk Berichtenin de garage zeiden ze dat het nog zou meevallen, een 2-3000 euro, eerst zien hoe de gewone lichten zijn, dan wellicht een beslissing nemen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk Berichtenin de garage zeiden ze dat het nog zou meevallen, een 2-3000 euro, eerst zien hoe de gewone lichten zijn, dan wellicht een beslissing nemen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ddk Bekijk Berichtenvoor 2000-3000 euro zou ik hem op 300pk zetten
Ga dynaudio hebben, maar mss nog woofer laten bijplaatsen (kans is groot my kennende)
Als mijn banden versleten zijn van detroit velgen ga ik er wintervelgen op leggen, en andere "zomer"velgjes kope
alleen, ik kan dus niet kiezen welke velgen momenteel!!!
ben zot van OZ
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten2000 - 3000 € is toch geen meevaller? Wat kost die optie af fabriek normaalgezien? Max 1000 €? Dat is toch een groot verschil.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk Berichtende leverancier voldoet niet aan de eisen van VW voor de Xenon lichten...
Gelukkig op tijd opgemerkt...
Dat was de uitleg in de garage
En xenon kan je er achteraf nog in laten steken
Gaak wellicht doen
Ik heb ook al geïnformeerd voor mijn nieuwen otto en bij mij zeiden ze dat de Xenon's van de optielijst geschrapt werden omdat er gewoonweg te weinig vraag naar was ... Die zouden dus sowieso niet meer terugkomen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vesken Bekijk BerichtenIk heb ook al geïnformeerd voor mijn nieuwen otto en bij mij zeiden ze dat de Xenon's van de optielijst geschrapt werden omdat er gewoonweg te weinig vraag naar was ... Die zouden dus sowieso niet meer terugkomen...
Comment
-
Lijkt me ook straf dat ze daarom deraf gehaalt zijn geweest...
Xenon heeft zo zijn voordelen, maar het is inderdaad niet goedkoop...
Was het erop mogelijk, had ik het morgen ook erbij besteld
Oorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk BerichtenDom dan zou ik zo zeggen =/ ik zou ze erop hebben gestoken bij de bestelling
Comment
-
Ook interesse in den GTI?
Oorspronkelijk geplaatst door Vesken Bekijk BerichtenIk heb ook al geïnformeerd voor mijn nieuwen otto en bij mij zeiden ze dat de Xenon's van de optielijst geschrapt werden omdat er gewoonweg te weinig vraag naar was ... Die zouden dus sowieso niet meer terugkomen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk Berichtenxenon? een kleine 2000 euro dacht ik
Knap is dat wel, maar 2000 € voor die optie, vind ik toch wel wat te veel.
Comment
-
Nope nooit gehoord... Standaard klinkt het al heel goed, dus denk dat die dynaudio zeker goed klinkt...
Heb vroeger wel serieuze setups van dynaudio gehoord, in combinatie met die grote tweeter van hun. En dat was het een en ander
Oorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk BerichtenIemand een idee eigenlijk hoe dynaudio eigenlijk klinkt?
Comment
Comment