Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VI GTI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door cousie Bekijk Berichten
    heeft de gti nu eigenlijk standaard xenon, want kan het nergens in optielijsten vinden...
    Neen is een optie .

Comment

• Nope bij mijn weten geen standaard xenon.
      Is nog niet beschikbaar door productiefouten in de koplamp zelf is het laatste gerucht dat ik hb gehoord!!!

Oorspronkelijk geplaatst door cousie Bekijk Berichten
      heeft de gti nu eigenlijk standaard xenon, want kan het nergens in optielijsten vinden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GunSmoke007 Bekijk Berichten
        Ik heb zelf ook op mijn Golf VI Highline versie die module van inklapbare spiegels en heb ook de BC+ die standaard op een highline zit, maar ik ben nog nergens iets tegengekomen ivm het aanpassen van die spiegels hoor. Indien iemand dit wel gevonden heeft graag een seintje want dat knopke gaat anders snel versleten zijn bij mij aangezien ik elke dag minstens 2 maal da knopke al moet gebruiken
        Automatisch zou dus wonderen doen...
        Dat kan je niet aanpassen, ik had het over de coming home leaving home functie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk Berichten
          Nope bij mijn weten geen standaard xenon.
          Is nog niet beschikbaar door productiefouten in de koplamp zelf is het laatste gerucht dat ik hb gehoord!!!
          In Duitsland al beschikbaar:

Comment

• ja inderdaad ze hebben er even in gestaan, maar ze zouden niet meer verkocht mogen worden of zoiets...

Oorspronkelijk geplaatst door ddk Bekijk Berichten
            In Duitsland al beschikbaar:

Comment

• de leverancier voldoet niet aan de eisen van VW voor de Xenon lichten...
              Gelukkig op tijd opgemerkt...
              Dat was de uitleg in de garage

En xenon kan je er achteraf nog in laten steken
              Gaak wellicht doen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk Berichten
                de leverancier voldoet niet aan de eisen van VW voor de Xenon lichten...

Gaak wellicht doen
                Dat lijkt me een dure grap als je het wettelijk wil doen (met sproeiers en automatische hoogteregeling)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ddk Bekijk Berichten
                  Dat lijkt me een dure grap als je het wettelijk wil doen (met sproeiers en automatische hoogteregeling)
                  in de garage zeiden ze dat het nog zou meevallen, een 2-3000 euro, eerst zien hoe de gewone lichten zijn, dan wellicht een beslissing nemen

Comment

in de garage zeiden ze dat het nog zou meevallen, een 2-3000 euro, eerst zien hoe de gewone lichten zijn, dan wellicht een beslissing nemen
                    voor 2000-3000 euro zou ik hem op 300pk zetten

Comment

2000 - 3000 € is toch geen meevaller? Wat kost die optie af fabriek normaalgezien? Max 1000 €? Dat is toch een groot verschil.
                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ddk Bekijk Berichten
                        voor 2000-3000 euro zou ik hem op 300pk zetten
                        zou het dan eerder aan iets anders hange :p
                        Ga dynaudio hebben, maar mss nog woofer laten bijplaatsen (kans is groot my kennende)
                        Als mijn banden versleten zijn van detroit velgen ga ik er wintervelgen op leggen, en andere "zomer"velgjes kope
                        alleen, ik kan dus niet kiezen welke velgen momenteel!!!
                        ben zot van OZ

Comment

• In Nederland is de optie xenon 1890,- euro..................ggggrrrrrr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                            2000 - 3000 € is toch geen meevaller? Wat kost die optie af fabriek normaalgezien? Max 1000 €? Dat is toch een groot verschil.
                            xenon? een kleine 2000 euro dacht ik

Comment

de leverancier voldoet niet aan de eisen van VW voor de Xenon lichten...

Gaak wellicht doen

Ik heb ook al geïnformeerd voor mijn nieuwen otto en bij mij zeiden ze dat de Xenon's van de optielijst geschrapt werden omdat er gewoonweg te weinig vraag naar was ... Die zouden dus sowieso niet meer terugkomen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vesken Bekijk Berichten
                                Ik heb ook al geïnformeerd voor mijn nieuwen otto en bij mij zeiden ze dat de Xenon's van de optielijst geschrapt werden omdat er gewoonweg te weinig vraag naar was ... Die zouden dus sowieso niet meer terugkomen...
                                Dom dan zou ik zo zeggen =/ ik zou ze erop hebben gestoken bij de bestelling

Comment

• Lijkt me ook straf dat ze daarom deraf gehaalt zijn geweest...
                                  Xenon heeft zo zijn voordelen, maar het is inderdaad niet goedkoop...

Was het erop mogelijk, had ik het morgen ook erbij besteld

Oorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk Berichten
                                  Dom dan zou ik zo zeggen =/ ik zou ze erop hebben gestoken bij de bestelling

Comment

• Ook interesse in den GTI?

Oorspronkelijk geplaatst door Vesken Bekijk Berichten

Comment

xenon? een kleine 2000 euro dacht ik
                                      OK ...
                                      Knap is dat wel, maar 2000 € voor die optie, vind ik toch wel wat te veel.
                                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Iemand een idee eigenlijk hoe dynaudio eigenlijk klinkt?

Comment

• Nope nooit gehoord... Standaard klinkt het al heel goed, dus denk dat die dynaudio zeker goed klinkt...

Heb vroeger wel serieuze setups van dynaudio gehoord, in combinatie met die grote tweeter van hun. En dat was het een en ander

Oorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk Berichten
                                          Iemand een idee eigenlijk hoe dynaudio eigenlijk klinkt?

Comment

Working...
                                          X