Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VI GTI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Russ Swift shows what can be done with a standard Mk6 Golf GTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk Berichten
        100 procent zeker de GTI. RS is een beestig machien, maar de verbruiks en onderhoudskosten liggen een stuk hoger dan bij een GTI...

Alleen nog beslissen welke kleur hehe, en normaal einde deze week hak ik de knoop door waar hij bestelt gaat worden. (moet nog antwoord krijgen van verschillende dealers over welke beste prijs inclusief overname ze me geven)

enneuh zodra je hem hebt, ritje richting limburg eh makker
        uhu zalk doen
        heb wa maten in mol, dus ben er toch geregeld

Comment

• -edit-
          =================
          2016 Skoda Octavia RS

Comment

• Dat elektronische sperdifferentieel, dat eigenlijk een wiel afremt idpv meer vermogen geeft, toont waarom de GTI een snelle familiewagen is en geen racertje is. Een Civic Type R is dit bijvoorbeeld wel. En dan krijg je er gratis en voor niets een schreeuwerige motor bij!

De GTI is zo'n mooie wagen, met een leuke krachtbron, maar dan verpesten ze het met dat elektronisch sperdifferentieel en een ESP dat niet uitgeschakeld kan worden... Het zal misschien zijn dat VW op een ander publiek mikt, maar dan nog.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk Berichten
              uhu zalk doen
              heb wa maten in mol, dus ben er toch geregeld
              Das zeer goeie
              Namiddag na de garage gaan, ging een super prijs maken heeft hij vrijdag de belofte gemaakt... Ben eens benieuwd

grtz

Comment

Das zeer goeie
                Namiddag na de garage gaan, ging een super prijs maken heeft hij vrijdag de belofte gemaakt... Ben eens benieuwd

grtz
                hmmz zo super was de prijs toch niet, kon niet onder de normale prijs gaan van garage Haesen in Herk... Krijg van hun morgen nog de overname van mijn huidige wagen te horen. Dan gaat het kiezen zijn tussen Haesen of Deboutte in Diest/Beringen die al een leuk overname bod gaf voor mijn huidige wagen, maar de korting iets minder was...

Heeft er iemand trouwens mooie pics van de Euro Grey kleur op ne GTI?

Comment

hmmz zo super was de prijs toch niet, kon niet onder de normale prijs gaan van garage Haesen in Herk... Krijg van hun morgen nog de overname van mijn huidige wagen te horen. Dan gaat het kiezen zijn tussen Haesen of Deboutte in Diest/Beringen die al een leuk overname bod gaf voor mijn huidige wagen, maar de korting iets minder was...

Heeft er iemand trouwens mooie pics van de Euro Grey kleur op ne GTI?

Comment

Dank je wel Snip, deze had ik ook al gezien... maar vindt het moeilijk om erop te beoordelen.
                    Kleuren ergens binnen of buiten is een heel verschil

grtz

Comment

• @KurtjeVW;

check deze link even voor die United Grey kleur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door golfgti5 Bekijk Berichten
                        @KurtjeVW;

check deze link even voor die United Grey kleur
                        de grijs is echt mooi voor 5deurs
                        heb er zelf over zitten twijfelen, maar men vader zijn audi is da kleur en kwou nie hetzelfde hebben als hem

Comment

de grijs is echt mooi voor 5deurs
                          heb er zelf over zitten twijfelen, maar men vader zijn audi is da kleur en kwou nie hetzelfde hebben als hem
                          Dank je wel golfGTI5!!!! dat zijn de foto's die ik moest zijn!
                          Ziet er inderdaad super uit in deze kleur, tijdloos en toch beschaafd!!!!
                          Last edited by ; 07/06/2009, 19:15.

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Binnenkort testrit met de scirocco 2.0 en de golf gti

Ps; zijn hier allemaal pics van de 5 deurs, vind dit niet passen bij een gti eigenlijk, geef mij maar de 3deurs

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk Berichten
                                    Binnenkort testrit met de scirocco 2.0 en de golf gti

Ps; zijn hier allemaal pics van de 5 deurs, vind dit niet passen bij een gti eigenlijk, geef mij maar de 3deurs
                                    Moet het toch tegenspreken, al is het natuurlijk smaak
                                    5 deurs past bij deze golf zeker en vast

hehe

zwart ziet hij er ook super uit, al gaat het die united grey kleur worden

Comment

• @ Nieuwadrieke heb jij nu je testrit gedaan?

Comment

• ja de gti beviel mij meer als de scirocco....voelde aan als meer kwaliteit, voelde ook vinniger aan....maar als ik tijd heb vertel ik het wel eens alllemaal.

Comment

Moet het toch tegenspreken, al is het natuurlijk smaak
                                          5 deurs past bij deze golf zeker en vast

hehe

zwart ziet hij er ook super uit, al gaat het die united grey kleur worden
                                          past inderdaad bij de golf VI maar niet bij de GTI

Comment

Working...
                                          X