Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VI GTI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk Berichten
    Heb hem nog nooit gezien in het zilver, spijtig genoeg, maar kan niet slecht zijn en lekker makkelijk om mooi te houden

grtz
    Ja dat is inderdaad waar, lekker makkelijk om zuiver te houden (heb nu ook een zilver grijze)

Ik zou durven opteren voor een witte, rode, zwarte of carbon

ps heb je een pm gedaan

Comment

• Naast de mooie lichten ook mooie ovale uitlaten;

Comment

• Die led achterlichten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten

Zo vet.
          Die velgen op dat 'grafietgrijs' en de gti is AF

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reno Bekijk Berichten
            Dat zijn de optionele xenon lichten, kostprijs 1270 EUR. Je moet maar eens kijken op de Duitse of Engelse car configurator.
            Xenon is nog niet verkrijgbaar op de golf 6 omdat de fabrikant niet voldoet aan de normen van VW.

Comment

• Voor mij een zwarte graag.
              Echt, ik zou zo'n GTI wel zien zitten. Eventueel als jonge tweedehands ...
              Heeft iemand hem al kunnen vergelijken met de vorige GTI? Zou ietsje beter zijn, maar niet zoveel.
              Wel vreemd dat hij geen hoger koppel heeft. Audi haalt uit dezelfde motor (ook de versie met 211 pk) ongeveer 350 Nm tegenover 280 bij VW. Teveel koppel voor een kleine middenklasser?
              120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jlsoundlover Bekijk Berichten
                zijn niet dezelfde velgen , he , ongeveer dezelfde design wel
                hmm,toch wel hoor,enige verschil is dat onderstaande op de golf5 optioneel waren,maar 't zijn dezelfde

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                  . Teveel koppel voor een kleine middenklasser?
                  Of teveel koppel voor voorwielaandrijving?

Comment

Of teveel koppel voor voorwielaandrijving?
                    van de paar ervaringen die ik had met een GTI vond ik dat het heel goed meeviel. Je merkt niet echt dat hij hier of daar op zijn tandvlees zit.

Pas wanner je begon te chippen, merkt je dat de tractie, ophanging, en remmen niet meer voldeden aan dat geweld.

Dan heb ik t over de GTI V

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichten
                      hmm,toch wel hoor,enige verschil is dat onderstaande op de golf5 optioneel waren,maar 't zijn dezelfde
                      ahja , dacht dat je de standaard bedoelde van de golf V gti
                      1991 Audi S2 coupe
                      2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

Die led achterlichten
                        Echt he, direct een leuke kont ipv saai / oudbollig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichten

Niet helemaal waar. De Golf VI krijgt een zwart gelakte binnenkant. De V was donkergrijs.

Ik zie de grijze binnenkant liever.

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                          2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                          2012-...
                          '07 BMW 118d

Comment

• Wat zegt de meerderheid hier over DSG of manueel?

Heb met de V gereden, beide versies en vond ze beiden wel geschikt...
                            Dus moeilijke keuze...

De DSG schakelt uitermate precies, en zeer snel...
                            Maar je mist toch een beetje controle, zal waarschijnlijk in het kopje zijn, maar toch...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk Berichten
                              Wat zegt de meerderheid hier over DSG of manueel?

Heb met de V gereden, beide versies en vond ze beiden wel geschikt...
                              Dus moeilijke keuze...

De DSG schakelt uitermate precies, en zeer snel...
                              Maar je mist toch een beetje controle, zal waarschijnlijk in het kopje zijn, maar toch...
                              manueel <3
                              is toch een tikkeltje meer gevoel vind ik.

Comment

manueel <3
                                is toch een tikkeltje meer gevoel vind ik.
                                Heb je al met een DSG gereden Snip?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk Berichten
                                  Heb je al met een DSG gereden Snip?
                                  spijtig genoeg nog niet, maar ben zeker dat ik de manuele leuker vind.
                                  heb wel al met automatische versnellingsbak gereden, en vond er eigenlijk maar weinig aan

Comment

spijtig genoeg nog niet, maar ben zeker dat ik de manuele leuker vind.
                                    heb wel al met automatische versnellingsbak gereden, en vond er eigenlijk maar weinig aan
                                    Een gewone automaat en/of tiptronic valt in de verste verte niet te vergelijken met DSG.

Boodschap is dus zorgen dat je beide kunt testen kurt als je niet zeker bent van je stuk.

Comment

• Ja ik heb met beide met de vorige versie gereden
                                      En toen zou ik ook al niet weten wat te kiezen moest ik hem aankopen...

Nu dat de VI de volgende wagen wordt, gaat die keuze er niet makkelijker op worden Wouter

De DSG kan je inderdaad niet vgl met een gewone automaat, het is veel meer...
                                      Vooral in de sportieve stand, en de peddeltjes kan je super gecontroleerd rijden.

En toch hmmmmmmmmz

Comment

• kijk dan hoeveel je wilt geven voor je wagen

mss als ik dsg is heb getest dat ik mss binnen een paar jaar wel dsg overweeg bij men volgende aankoop, je weet nooit.

Comment

• Ja DSG is een extra kost inderdaad, maar deze wagen koop ik zoals ik hem echt wil

5 deurs, 18" velgen, RCD-510 of RNS-510 en dan DSG of manueel. Meer moet hij niet hebben voor mij
                                          Eventueel nog Xenon als ze beschikbaar zijn...

Dus iets meer of minder maakt niet echt uit...

grtz

Comment

Working...
                                          X