Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Nieuwe optie in de configurator bij Golf GTI & GTD: 'achterlichten met led-tecniek' , zoals standaard bij de Golf R. (€344)
Grtz.
Nick
Nice! Maar wel veel geld voor iets dat niets wijzigt aan de kwaliteit van de wagen. Of je nu met LED's achteraan rijdt of niet, dat merk je hoegenaamd toch niet.
Nice! Maar wel veel geld voor iets dat niets wijzigt aan de kwaliteit van de wagen. Of je nu met LED's achteraan rijdt of niet, dat merk je hoegenaamd toch niet.
Reageert sneller, voorkomt ongelukken...Het is zuiniger en het oogt inderdaad veel mooier...
Reageert sneller, voorkomt ongelukken...Het is zuiniger en het oogt inderdaad veel mooier...
Ik vind de looks van een GTI mooi meegenomen, maar zeker niet belangrijkste.
En de xenons op een GTI zijn ook al zo duur. Op een 1-reeks heb je voor 900 € xenons (incl. angeleyes) én LED-verlichting achteraan. Op een GTI kost je dat ongeveer 1900 €.
Als je eens een meet GTI vs 120d wil doen, laat maar weten.
Ik heb ook een tijd gedacht een GTI te kopen (zeker na de testritten die ik met die wagen gedaan had), maar de kortingen bij BMW in september hebben mij toch naar daar gelokt.
Comment