Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VI GTI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• heeft er ook al iemand foto's van een golf VI gti met andere velgen dan de originele (of detroits) ?
    thanks

Comment

• Nieuwe optie in de configurator bij Golf GTI & GTD: 'achterlichten met led-tecniek' , zoals standaard bij de Golf R. (€344)

Grtz.
      Nick

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk Berichten
        Nieuwe optie in de configurator bij Golf GTI & GTD: 'achterlichten met led-tecniek' , zoals standaard bij de Golf R. (€344)

Grtz.
        Nick
        vetjes

Comment

• Echt man en ik denk dat er veel dit gaan naplaatsen
          2012 E92 Bmw 335i DKG
          1991 E30 320i

Comment

• Nog enkele leuke filmpjes van de GTI

Gaat niet slecht voor een gechipt exemplaar

+ YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ander uitlaatje...

+ YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kenny De Man Bekijk Berichten
              vetjes
              Hebben de polokes niet dezelfde lichten maar dan enkele ipv dubbele langs elke kant?

Als je ze in de donker ziet rijden lijkt het er allessinds sterk op :p

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk Berichten
                Nieuwe optie in de configurator bij Golf GTI & GTD: 'achterlichten met led-tecniek' , zoals standaard bij de Golf R. (€344)

Grtz.
                Nick
                Nice! Maar wel veel geld voor iets dat niets wijzigt aan de kwaliteit van de wagen. Of je nu met LED's achteraan rijdt of niet, dat merk je hoegenaamd toch niet.
                120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk Berichten
                  Nog enkele leuke filmpjes van de GTI

Gaat niet slecht voor een gechipt exemplaar
                  268 km/h met een Golfje.
                  120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                    Nice! Maar wel veel geld voor iets dat niets wijzigt aan de kwaliteit van de wagen. Of je nu met LED's achteraan rijdt of niet, dat merk je hoegenaamd toch niet.
                    Reageert sneller, voorkomt ongelukken...Het is zuiniger en het oogt inderdaad veel mooier...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lupogti Bekijk Berichten
                      Reageert sneller, voorkomt ongelukken...Het is zuiniger en het oogt inderdaad veel mooier...
                      Ik vind de looks van een GTI mooi meegenomen, maar zeker niet belangrijkste.
                      En de xenons op een GTI zijn ook al zo duur. Op een 1-reeks heb je voor 900 € xenons (incl. angeleyes) én LED-verlichting achteraan. Op een GTI kost je dat ongeveer 1900 €.
                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• weet er iemand of ge die dagverlichting kunt uitschakelen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door keeperfrans Bekijk Berichten
                          weet er iemand of ge die dagverlichting kunt uitschakelen ?
                          allesinds nie via een knopke, en zou nie weten waarom ik ze zou uitzetten, vin het nog wel iets hebben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk Berichten
                            allesinds nie via een knopke, en zou nie weten waarom ik ze zou uitzetten, vin het nog wel iets hebben
                            persoonlijk vind ik het niet zo mooi, kga eens kijken of ik het niet kan vervangen door
                            iets met LED's of zoiets ...

Comment

persoonlijk vind ik het niet zo mooi, kga eens kijken of ik het niet kan vervangen door
                              iets met LED's of zoiets ...
                              hebt ge dan ook ne gti? of een gewoon golfke?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk Berichten
                                hebt ge dan ook ne gti? of een gewoon golfke?
                                ja , ook een VI gti sinds vorige week zaterdag !

Comment

• En van waar ben jij?
                                  120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                                    En van waar ben jij?
                                    lovendegem !

Comment

• Iemand ervaring met het DCC? Want twijfel om dit aan te vinken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timvan Bekijk Berichten
                                        Iemand ervaring met het DCC? Want twijfel om dit aan te vinken.
                                        neen, niet op mijn optielijst !

Comment

lovendegem !
                                          Als je eens een meet GTI vs 120d wil doen, laat maar weten.

Ik heb ook een tijd gedacht een GTI te kopen (zeker na de testritten die ik met die wagen gedaan had), maar de kortingen bij BMW in september hebben mij toch naar daar gelokt.
                                          120d Hatch Edition Sport

Comment

Working...
                                          X