Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Hadden ze de prijslijsten al? Begin deze week was ik bij een centraal-Westvlaamse BMW-dealer (geen grote, een kleinere) en die wisten nog van niks. (allez, die verkoper toch niet) 'k Heb 'm de printouts van op de perssite gegeven, zo konden die mannen tenminste voort.
Diezelfde PDF-files hebben ze mij meegegeven en nog eens doorgemaild...
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Zo kan ik later de bumpers eventueel laten vervangen door de M-bumpers...
Ik zou zoiets nooit doen. 'k Vind dat zot geld. En bovendien mis je dan zoveel ander lekkers dat in 't M Pack zit. Zwarte interieurhemel (da's M), 't M sportstuur en pookje, voetsteun, dorpellijsten, ophanging, velgen, ...
Ik zou zoiets nooit doen. 'k Vind dat zot geld. En bovendien mis je dan zoveel ander lekkers dat in 't M Pack zit. Zwarte interieurhemel (da's M), 't M sportstuur en pookje, voetsteun, dorpellijsten, ophanging, velgen, ...
Maar elk z'n keuze.
Zou jij wachten op het M-Sportpakket?
OO 00 OO
Veel kans echter dat 't M Pack er al snel zal zijn, ik verwacht 't toch tegen ca. midden 2007, het tijdstip waarop de 320d beschikbaar wordt (volgens officiële BMW-planning). Dus voor mij zou 't nu niet meteen zo'n nadeel zijn, mocht ik zo'n auto nieuw willen kopen.
Veel kans echter dat 't M Pack er al snel zal zijn, ik verwacht 't toch tegen ca. midden 2007, het tijdstip waarop de 320d beschikbaar wordt (volgens officiële BMW-planning). Dus voor mij zou 't nu niet meteen zo'n nadeel zijn, mocht ik zo'n auto nieuw willen kopen.
Volgens de verkoper zou een 320d bijna even duur zijn als een 325i...
Als het M-Sportpakket midden 2007 beschikbaar zal zijn, dan wacht ik. Ik heb mij ook al laten vangen bij de 118d. Ik weet nu al dat ik het M-Sportpakket mooier ga vinden. In de showroom stond vandaag een E90 met M-Sportpakket. Heerlijk gewoon. Die voorspoiler...
OO 00 OO
Ik denk dat je in België erg hard zal moeten zoeken om er eentje te vinden, zeker bij de dealers. Bornem zal er wel eentje staan hebben, maar ik ga niet naar Bornem sjeezen om 'es een 325i te kunnen rijden. Ik ken de 330d, de 330i, de 320i en de 320d, dus ik kan me levendig inbeelden hoe de 325i rijdt.
Zó namelijk, zodat ik 'm zowiezo boven de 320d zou verkiezen ... ware daar niet m'n hoge jaarlijkse kilometeraantal.
Comment