Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 3-reeks (E90)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er
    da's voor de bmw Serenity service, niet voor de bmw 3

maar allez, hier heb je ze: http://www.belux.bmw.be/newmedia/bmw...spot_high.html

heel hard merci M3

Ja, ik lette niet goed op hé: was teveel aan het concentreren op dit kat, dus is de boodschap maar half-aangekomen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er
      da's voor de bmw Serenity service, niet voor de bmw 3

maar allez, hier heb je ze: http://www.belux.bmw.be/newmedia/bmw...spot_high.html
      Ben vandaag gaan zien voor zo'n kat, kost verdorie € 450 voor een kleine.

Comment

• En voor je 'r erg in hebt wordt ze gemold door een Ford SportKa.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
          En voor je 'r erg in hebt wordt ze gemold door een Ford SportKa.
          of de ford door de kat .......

Comment

• Huh ?

Ik ken geen reclame zoals deze maar dan omgekeerd, eigenlijk. Jij wel ?

Comment

Huh ?

Ik ken geen reclame zoals deze maar dan omgekeerd, eigenlijk. Jij wel ?

nee, maar zal ik best niet aan mijn dochter tonen, die is nogal een liefhebber van katten.
              alhoewel, mijn neef geeft ook een nieuwe e90 gekocht en zet die s'avonds in de garage waar de kat ook sliep, wegens de nieuwe wagen moest ze in het tuinhuis slapen en op ene dag heeft ze op de auto gek.......t

Comment

• Kleine visuele opwaardering van het topic:

Mooi!

Comment

• Ik vind die velgen zo de max, hé seg.

Als ik 'n '3 zou bestellen (of kopen als jonge tweedehands), dan liefst met de 17" standaardvelgen van 't sportpack. Zijn echt knap, en voor wintervelgen perfect. En dan deze erbij als zomervelg...

... of toch 19" ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3
                    nee, maar zal ik best niet aan mijn dochter tonen, die is nogal een liefhebber van katten.
                    alhoewel, mijn neef geeft ook een nieuwe e90 gekocht en zet die s'avonds in de garage waar de kat ook sliep, wegens de nieuwe wagen moest ze in het tuinhuis slapen en op ene dag heeft ze op de auto gek.......t
                    Hehe

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe
                      Kleine visuele opwaardering van het topic:

Mooi!
                      welke velg is dat ?

Comment

• De velg van de 320si, in Turnhout bij G&A motors staat een supermooie 320si. Deze 320si is in Le Mans Blauw met zwart dakota leder en heeft deze 320si velgen natuurlijk ook. Incl met xenon, pdc, leder, bmw radio professional, automatische airco kwam hij uit op +- 39000€ zonder korting. Had ook de dark line achterlichten maar dat vond ik minder geslaagd. Wel mooi waren de zwarte spiegels, die ook standaard zijn bij deze uitvoering. Maar natuurlijk in het zwart zoals hierboven minder nadrukkelijk. Mooie wagen maar zou toch liever een 320d hebben.

Die velgen zijn 18" 225 vooraan en 255 achteraan. De rest weet ik niet meer zo uit mijn hoofd.
                        Last edited by ; 25/04/2006, 00:42.

Comment

• Dit onder een '3 met M Pack ?

Comment

• Comment

• Comment

• Hi, Ik ben dit weekend naar de ardennen (viroinval) geweest, het was er aan het sneeuwen. Eenmaal toegekomen aan de chalet, lag de oprit er slipperig bij. Mijn vader draait de oprit op die een beetje berg op loopt, alles ok, voorwielen erop maar dan is het aan de achterwielen, en dan... . Vele vibraties en geluiden van doorspinnende wielen en het lampje van DTC dat aan het pinken ging. Geen beweging meer, de 320d acheruit laten bollen en 2de poging, maar draaide op hetzelfde uit. Ik heb dan op de DTC knop gedrukt, 3de poging was dan ook met spinnende wielen maar we zijn wel tot boven geraakt.

Nu kan je die knop geloof ik éénmaal indrukken voor gelimiteerde slip of dus sportieve rijstijl en iets langer inhouden voor ongelimiteerde slip zonder electronica? Klopt dit?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door landroverboy
                                  Nu kan je die knop geloof ik éénmaal indrukken voor gelimiteerde slip of dus sportieve rijstijl en iets langer inhouden voor ongelimiteerde slip zonder electronica? Klopt dit?
                                  Dat klopt gelek ne zwerende vinger...
                                  OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door landroverboy
                                    Niet volledig.

Als je éénmaal drukt gaat het antislipsysteem (voorkomen van doorslippende aandrijfwielen) in een iets sportievere stand staan (een lichte powerslide wordt mogelijk, maar je moet bijna een beter chauffeur zijn om de auto dan binnen die smalle zone te houden zonder dat het geactiveerde systeem ingrijpt, dan dat je de auto zonder geactiveerd systeem kan controleren), maar het stabiliteitssysteem (ESP, bij BMW heet dat DSC) wordt wel volledig uitgeschakeld. Als je dan in een iets te snel ingestuurde gladde bocht gaat rekenen op de tussenkomst van 't ESP om het optredende onderstuur te corrigeren, dan sta je er alleen voor.

Pas na het ca. 3 seconden ingeduwd houden gaat ook het antislipsysteem volledig worden uitgeschakeld. Dan is het volledig aan jou.

Comment

• Modded E90s in Tokyo:

Comment

Niet volledig.

Als je éénmaal drukt gaat het antislipsysteem (voorkomen van doorslippende aandrijfwielen) in een iets sportievere stand staan (een lichte powerslide wordt mogelijk, maar je moet bijna een beter chauffeur zijn om de auto dan binnen die smalle zone te houden zonder dat het geactiveerde systeem ingrijpt, dan dat je de auto zonder geactiveerd systeem kan controleren), maar het stabiliteitssysteem (ESP, bij BMW heet dat DSC) wordt wel volledig uitgeschakeld. Als je dan in een iets te snel ingestuurde gladde bocht gaat rekenen op de tussenkomst van 't ESP om het optredende onderstuur te corrigeren, dan sta je er alleen voor.

Pas na het ca. 3 seconden ingeduwd houden gaat ook het antislipsysteem volledig worden uitgeschakeld. Dan is het volledig aan jou.
                                        Dus als ik het goed begrijp:

1 druk : ESP off, DTC (gelimiteerde slip)
                                        3 sec. druk: ESP off, DTC off (ongelimiteerde slip)

Comment

• nice
                                          Bijgevoegde Bestanden

Comment

Working...
                                          X