Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik ken geen reclame zoals deze maar dan omgekeerd, eigenlijk. Jij wel ?
nee, maar zal ik best niet aan mijn dochter tonen, die is nogal een liefhebber van katten.
alhoewel, mijn neef geeft ook een nieuwe e90 gekocht en zet die s'avonds in de garage waar de kat ook sliep, wegens de nieuwe wagen moest ze in het tuinhuis slapen en op ene dag heeft ze op de auto gek.......t
Als ik 'n '3 zou bestellen (of kopen als jonge tweedehands), dan liefst met de 17" standaardvelgen van 't sportpack. Zijn echt knap, en voor wintervelgen perfect. En dan deze erbij als zomervelg...
nee, maar zal ik best niet aan mijn dochter tonen, die is nogal een liefhebber van katten.
alhoewel, mijn neef geeft ook een nieuwe e90 gekocht en zet die s'avonds in de garage waar de kat ook sliep, wegens de nieuwe wagen moest ze in het tuinhuis slapen en op ene dag heeft ze op de auto gek.......t
De velg van de 320si, in Turnhout bij G&A motors staat een supermooie 320si. Deze 320si is in Le Mans Blauw met zwart dakota leder en heeft deze 320si velgen natuurlijk ook. Incl met xenon, pdc, leder, bmw radio professional, automatische airco kwam hij uit op +- 39000€ zonder korting. Had ook de dark line achterlichten maar dat vond ik minder geslaagd. Wel mooi waren de zwarte spiegels, die ook standaard zijn bij deze uitvoering. Maar natuurlijk in het zwart zoals hierboven minder nadrukkelijk. Mooie wagen maar zou toch liever een 320d hebben.
Die velgen zijn 18" 225 vooraan en 255 achteraan. De rest weet ik niet meer zo uit mijn hoofd.
Hi, Ik ben dit weekend naar de ardennen (viroinval) geweest, het was er aan het sneeuwen. Eenmaal toegekomen aan de chalet, lag de oprit er slipperig bij. Mijn vader draait de oprit op die een beetje berg op loopt, alles ok, voorwielen erop maar dan is het aan de achterwielen, en dan... . Vele vibraties en geluiden van doorspinnende wielen en het lampje van DTC dat aan het pinken ging. Geen beweging meer, de 320d acheruit laten bollen en 2de poging, maar draaide op hetzelfde uit. Ik heb dan op de DTC knop gedrukt, 3de poging was dan ook met spinnende wielen maar we zijn wel tot boven geraakt.
Comment