Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Bij de aankoop van een nieuwe auto de opties apart laten factureren als accessoires. Er zijn er die dat doen, wij hebben er ons om redenen nog niet aan gewaagd
Bij de aankoop van een nieuwe auto de opties apart laten factureren als accessoires. Er zijn er die dat doen, wij hebben er ons om redenen nog niet aan gewaagd
Wat is het voordeel hier van?
Optie's zijn toch accessoires?
Heren, (Dame(s),), ik had graag het volgende geweten:
Stel, ik kan een BMW 320d bestellen als firmawagen, maar het budget voor opties is er al wel deftig door vanwege de relatief hoge prijs van de wagen, welke opties moet ik nemen ? Om het toch wat realisctisch te houden, stel dat het budget een goede 2500 euro beslaat (inclusief BTW).
Dus, een M-pack en dergelijke, mag je al schrappen, en de vraag wordt dus : stel een budget 320d samen!
Ik dacht aam van die metalen velgskes, zoals je die op een E46 ook ziet (ik bedoel letterlijk van die metalen dingen zo, 16" ofzo). Anything als er maar geen plastieken dingen opzitten. En dan witte pinkertjes vooraan (voor zover niet standaard).
De verplichte opties zijn metaalkleur, airco (maar dat is minstens dus een manuele), airbags en radio-CD.
GPS, PDC en GSM-carkit zijn niet nodig. Wat wel interessant zou zijn, zijn goede zetels, driespakig stuur ...
Comment