Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 3-reeks (E90)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
    Heb ik dan zo een onbetrouwbare reputatie? Nee, dat van die I-drive, heb ik hier gisteren of zo nog ergens gelezen. Ik meen ook eens iets gezien te hebben dat de radio-antenne ook in die vin zit. Lijkt me ook logisch. Nu, iemand anders mag het altijd bevestigen hoor. Dan ben ik vanaf nu ook 100 % zeker dat dat spul beide antennes bevat.
    zeg gast, ik heb niets tegen u he, het is niet omdat andere hier alles van u twijfel trekken, dat ik dat ook doe. Laat me duidelijk stellen: ik trok je stelling niet in twijfel, maar ik was er van overtuigd dat die haaienvin gewoon een stijlkenmerk was van bangle en dat men dat op iedere auto zette.

Bekijk die zeven eens met en zonder die haaienvin, het is percies of die vin maakt deel van heel het silhouet van die wagen, vind ik. ( ik spreek voor alle duidelijk over de pre-facelift, de nieuwe heb ik nog niet gezien! )

ik was gewoon een beetje te zelfzeker...

snappie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
      zeg gast, ik heb niets tegen u he, het is niet omdat andere hier alles van u twijfel trekken, dat ik dat ook doe. Laat me duidelijk stellen: ik trok je stelling niet in twijfel, maar ik was er van overtuigd dat die haaienvin gewoon een stijlkenmerk was van bangle en dat men dat op iedere auto zette.

Bekijk die zeven eens met en zonder die haaienvin, het is percies of die vin maakt deel van heel het silhouet van die wagen, vind ik. ( ik spreek voor alle duidelijk over de pre-facelift, de nieuwe heb ik nog niet gezien! )

ik was gewoon een beetje te zelfzeker...

snappie
      Ik voelde mij niet aangevallen hoor. Was om te zeveren. En natuurlijk hoort die vin bij de 7-reeks. Die wagen kan je immers niet bestellen zonder I-drive. Zo simpel is dat dus.
      Effe off topic: ik heb nog een vraag voor u in het muziek-topic, maar je hebt ze nog steeds niet gezien.
      120d Hatch Edition Sport

Comment

• toch 19 inch gevonden
        Last edited by ; 10/03/2005, 00:13.

Comment

• euh de tekst is misschien ook intressant
          Umzug mit einer professionellen Umzugsfirma? Jetzt Umzugsunternehmen in der Nähe finden!

Comment

• schoon interieurke

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kristof
              Vandaag ben ik gaan rijden met een 320d, werkelijk een prachtig kleur dat Arctic Blue, heb direct gebeld om te veranderen naar dat kleur. Wat de wagen betreft is het verschil groot tov de huidige 320d vooral in rijcomfort en nog sportiever, hij is echt wel een kleine klasse opgeschoven vind ik. Ja de motor met 163 pk is een ook juweeltje, vertrekken in 2de zonder aarzelen( wat met mijn 150 pk niet altijd vanzelfsprekekend is), nog stiller!,de motor heeft vooral een heel andere karakteristiek gekregen, daar waar je de 150 pk niet te hard mocht laten zakken.Met andere woorden hij is nog gewilliger. Ik had een testexemplaar met lemon leder binnenin, dit is een onwaarschijnlijk mooi interieur maar helaas bijna niet proper te houden. Echte metingen heb ik niet kunnen doen, maar je voelt dat deze wagen potentieël genoeg heeft voor sportief te rijden en vele het nakijken te geven. De wagen was ook uitgerust met de prachtige Bi-Xenons met angel eyes. Wat een uurtje plezier was me dat .
              daar ben ik volledig metakkoord!! Daarom alleen al ga ik de mijne laten 'chippen'. De e46 zit werkelijk met een turbo-gat.... Is wreed lastig wanneer je moet vertrekken uit bv. een zijstraatje of je moet een rotonde op... Volgens de ketchup-site moet ie -als ie getuned is- sneller wegzijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke
                euh de tekst is misschien ook intressant
                http://www.germancarfans.com/spyphot...001/bmw/1.html
                wat een zot geluid ...

waar blijft die M3???

Comment

wat een zot geluid ...

waar blijft die M3???
                  eergistern met BMW over gepraat. Zal pas zijn voor 2006

Comment

• delete delete
                    Last edited by ; 10/03/2005, 00:50. Reden: verkeerde topivc

Comment

• INTERIEURS

Comment

• en 2 waarschijnlijk niet veel zienbare kleuren, maar daarom niet minder mooi

hup rood-wit

Comment

wat een zot geluid ...

waar blijft die M3???

Staat in de tekst. Eind dit jaar voorstelling in Frankfurt, vanaf begin volgend jaar verkrijgbaar. Er staat wel niet of het hier om de Saloon, de Coupé of beiden gaat (ik vermoed beiden). De cabriolet wordt voorgesteld in Geneve, en zal leverbaar zijn vanaf de zomer van 2006. Beter lezen hé, jongetje.
                          120d Hatch Edition Sport

Comment

• al de bovenstaande foto's zijn gemaakt met de "BMW accessories configurator 3 series sedan" CD, heeft iemand deze gekregen met de voorstelling (veel mensen in de USA en Duitsland hebben die gekregen)

ik ben mij een kopij aan het ritselen

Comment

• Gekregen niet, maar ik heb wel vanalles uitgeprobeerd op de opendeurdagen. Er stond een PC met die software in (met alle huidige modellen van BMW). Vandaar. Zo speciaal is dat niet hoor. Gewoon wat kleurtjes kiezen, en hier en daar nog een paar zichtbare dingen, maar je kan er geen prijzen mee bepalen, of hele optielijsten raadplegen. Ga gewoon naar de dealer en vraag alle info die je kan krijgen. Vraag daar ook eens naar de CD-rom, of vraag om hem even te mogen gebruiken.
                              120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Le Big Letomski
                                INTERIEURS

mijn 2 favorieten

Comment

• Dan zou ik het bovenste nemen. En zwart exterieur. Een black beauty dus. Persoonlijk zou ik alu-afwerking willen, met een sportstuur en sportzetels (al dan niet in leder).
                                  120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Le Big Letomski
                                    serieus??? en...? tell us more
                                    What can I say ... Ik heb er hooguit tien minuten zélf mee kunnen rijden, m'n ouders ook elk tien minuutjes.
                                    Gaat erg vlot vooruit, verslavende sound, schitterende wegligging, maar m'n mams rijdt er niet graag mee, dus de volgende wordt geen 330
                                    1963 Land Rover Series IIa
                                    1994 Mercedes SL320
                                    2015 Land Rover Discovery SDV6
                                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                                      What can I say ... Ik heb er hooguit tien minuten zélf mee kunnen rijden, m'n ouders ook elk tien minuutjes.
                                      Gaat erg vlot vooruit, verslavende sound, schitterende wegligging, maar m'n mams rijdt er niet graag mee, dus de volgende wordt geen 330
                                      wat vond ze er dan niet zo goed aan. Het lijkt me een echte kwijlbak.

Comment

wat vond ze er dan niet zo goed aan. Het lijkt me een echte kwijlbak.
                                        Ze vond 'm niet praktisch genoeg en qua concept te dicht bij onze Jag aanleunend (hiermee bedoelt ze dat het ook een sedan is). Probleem is dat we nu eigenlijk een auto nodig hebben met wat meer binnenruimte, want de koffer van de Jag is echt om te huilen.
                                        Nu is er meer interesse voor de X3 (hogere zitpositie, dit bevalt m'n mams enorm) en de 5 touring (dat vindt ze meer een lijkwagen ). Enfin, we'll see ... een X3 3.0i met grote velgen kan ook plezant zijn ...
                                        1963 Land Rover Series IIa
                                        1994 Mercedes SL320
                                        2015 Land Rover Discovery SDV6
                                        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Working...
                                        X