Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
interieurke, best knap maar de zetels lijken precies zo raar, net of er al iemand 50000 km heeft ingezeten
Veel knapper zo dan met die stomme bobbel met da scherm in't midden. Maar dan nog blijgt het spijtig dat BMW afgestapt is van zijn naar de bestuurder gedraaide middenconsoles... Nu de 'oude' 3 stilletjesaan verdwijnt kan je geen enkele nieuwe BMW meer kopen met het interieur 'oude stijl'...
Tomski, wil ik er eentje voor je bestellen zoals je 'm zelf wil ? Kennis van ons heeft nog een termijn vrij ingaand in augustus, levering dus eind februari 2006. Korting zoals gewoonlijk : ca. 17% + uitrusting zoals jij 't wil + EuroPlus 2 jaar + maximaal 10.000 km (eerder 6.000 Ã 7.000).
Damn, er zijn hier een achttal pagina's bijgekomen op nog geen dag tijd! :o
Maarja, hoe kan het ook anders? Zo'n knappe wagen!!! Ik vind hem super en Tomski ook blijkbaar! Die styling 199 vind ik zalige velgen. En in combinatie met een donkerkleurtje is het werkelijk af!!
kan er eens iemand die goed kan photoshoppen een E90 met de M5 velgen maken, ik heb gezocht maar niet direct foto's gevonden om het op iets te laten trekken.
Bwoah, die keer dat je je liefje op een nogal wereldkampioenschapturnenachtige manier wou vogelen in je blitse wheelz, toen heb je hennig gemopperd op de wat kleine interieurruimte, geef maar toe.
Bwoah, die keer dat je je liefje op een nogal wereldkampioenschapturnenachtige manier wou vogelen in je blitse wheelz, toen heb je hennig gemopperd op de wat kleine interieurruimte, geef maar toe.
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha...
Ik denk dat mijn maten vande week zullen klagen. We gaan met z'n vieren een feestje bouwen in Gent donderdag. En we gaan slapen in de auto. Hahaha dat wordt gieren!
[QUOTE:]Tomski, wil ik er eentje voor je bestellen zoals je 'm zelf wil ? Kennis van ons heeft nog een termijn vrij ingaand in augustus, levering dus eind februari 2006. Korting zoals gewoonlijk : ca. 17% + uitrusting zoals jij 't wil + EuroPlus 2 jaar + maximaal 10.000 km (eerder 6.000 Ã 7.000). [/QUOTE]
GTA of iemand anders, kan je dit even uitleggen? Ik ben geïnteresseerd om ongeveer binnen de twee jaar (dus nog niet direct) ofwel de bmw 320d te kopen, ofwel de nieuwe lexus is200 diesel.
Als ik de BMW 320d volledig naar mijn wensen configureer kom ik aan een slordige 40.000euro. Stel dat mijn budget nu rond de 30.000euro zou bedragen, wat zijn de opties dan? Ofwel hem binnen twee jaar tweedehands kopen. Of jullie 'halbesjahr' wagen systeem en kortingen? Hoe werkt dat? En een voorbeeld in mijn geval, hoeveel gaat er dan af van de fulloption 320d?
Doorgaans is het zo dat de werknemers van een automerk de werknemerskorting doorrekenen aan de besteller/koper van een Halbjahreswagen. Meer vragen is contractueel verboden (ze mogen geen winst maken), minder is soms nodig (je ziet vaak wel 'es een medewerker die denkt dat 'ie 'es "gratis" met een 760i zal rijden voor een half jaar en 'm dan maar moeilijk kwijt geraakt).
En die werknemerskortingen hangen af van merk tot merk en van model tot model. De korting wordt berekend op de totaalprijs incl. alle bijkomende opties en accessoires (dus je kan doorgaans ook meteen een extra set velgen en een skibox of fietsdrager meebestellen).
Dus, wat je moet doen is het volgende : ga naar bmw.de en stel daar je 320d naar je dromen samen. Van de totaalprijs mag je dan (schat ik voor een nieuwe E90 in 2005 Ã begin 2006) ongeveer 17% aftrekken. Dat is wat je betaalt voor de kar. Daarna moet je dezelfde auto 'es configureren op bmw.be en het verschil bekijken.
Ik heb de carbon gezien voor ze op de wagen werden aangebracht. Het is zeker geen folie. Ik heb de prijs in m'n documentatie. Zal vanavond even doorgeven.
Optie SZ101 : Carbon aërodynamicacomponenten (enkel op voorspoiler) € 730.
Optie SZ102 : Achterspoiler € 440 (op 320d enkel in combinatie met SA 200, zijnde de dieselpratikelfilter € 605).
Nog vragen i.v.m. prijzen. Don't hesitate folks, ik heb de lijst met aanbevolen prijzen binnen handbereik.
@gta: 17% korting is dan op een jonge tweedehands van bmw?Of is dat gewoon de korting die werknemers krijgen bij bmw duitsland?
17% is mooi meegenomen maar mocht wat meer zijn. Toen ik indertijd op honda werkte kreeg ik 25%. ni dat een accord mij interesseerde maar was wel leuk bij aankoop van de moto's
fin, gisteren meegeweest een E90 gaan bestellen voor een bevriend koppel. 7% korting op de totaalprijs incl opties maar excl btw gekregen. Ni slecht , al zeg ik het zelf.
Een klant heeft er twee besteld en heeft 11% fleetkorting gekregen, ook al ni slecht
Comment