Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 3-reeks (E90)
Collapse
X
-
-
Ben ook naar de opendeur geweest maar dan bij Beelen in St-Truiden.
We werden ontvangen door.... Kenza Vanderaerden met een toch wel zeer kort rokje aan......
In de showroom stond de 320d (5deurs)in het grijs met zwart lederen interieur met alu afwerking en M-sportpakket en de bijhorende 18 duims velgen........ PRACHTIG
en dat tegen een prijs van om en bij de €38.000 (wel zonder GPS)
Ik moet zeggen dat die auto wel te pruimen viel :-)
Die 18 duims velgen leken wel erg groot, zou dat komen door de ET of omdat de spaken naar binnen liepen????Sintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90NBen ook naar de opendeur geweest maar dan bij Beelen in St-Truiden.
We werden ontvangen door.... Kenza Vanderaerden met een toch wel zeer kort rokje aan......
In de showroom stond de 320d (5deurs)in het grijs met zwart lederen interieur met alu afwerking en M-sportpakket en de bijhorende 18 duims velgen........ PRACHTIG
Die 18 duims velgen leken wel erg groot, zou dat komen door de ET of omdat de spaken naar binnen liepen????
5 deurs???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90NBen ook naar de opendeur geweest maar dan bij Beelen in St-Truiden.
Die 18 duims velgen leken wel erg groot, zou dat komen door de ET of omdat de spaken naar binnen liepen????
Comment
-
Vijfdeurs zou prototype moeten zijn van een break of zo, maar dat noemen ze gewoon break.
M-sportpakket is nog niet uit voor de 3-reeks hoor. Mss bedoel je gewoon het Dynamic Line-pakket? Met sportzetels, sportstuur en zo? M-bumpers en zo, zijn nog niet uit hoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BikefreakVijfdeurs zou prototype moeten zijn van een break of zo, maar dat noemen ze gewoon break.
M-sportpakket is nog niet uit voor de 3-reeks hoor. Mss bedoel je gewoon het Dynamic Line-pakket? Met sportzetels, sportstuur en zo? M-bumpers en zo, zijn nog niet uit hoor.
Spoiler voor op de kofferdeksel is ook reeds te koop.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Le Big Letomskien dit gaat er dan wel weer door
ik ga toch de nieuwe 3 es van dichtbij moeten gaan inspecteren
op de ene foto lijkt het echt plastiek, op andere druipt de luxe en degelijkheid ervan af
rare dingen
Comment
-
I-drive is duur. Ik vond de afwerking wel meevallen.
Hopelijk bellen ze snel voor dat testritje.
Comment
-
filmpje in de sneeuw
Comment
-
Vanmiddag een kort testritje gedaan bij Belien in Neerpelt, met een zilvergrijze 320d.
Was vrij basic uitgerust (autom airco en GPS,), maar wel voorzien van 17" velgen.
Wat me opviel tov onze E46 is de nog lagere zitpositie en het iets hardere comfort toch wel. Dashboard ziet er héél compact uit op het eerste gezicht. Zelfs een beetje ondermaats eigenlijk, maar dat kan wennen zijn.
de 320d is echt wel een vinnig beestje..op een beklinkerd stukje weg, kan je de tractiecontrole maar best laten aanstaan.
Voor de rest niks dan lof over de ophanging en de afwerking.
Maar als ik heel eerlijk moet zijn, kan ik niet direct de surplus vinden , die de toch wel redelijke meerprijs moet vergoelijken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Le Big Letomskireclamefilmpje van de nieuwe 3
http://people.freenet.de/Code2Zilla/e90_werbung.htm
er staan zogezegd 5 delen maar het is allemaal hetzelfde filmpje van 5,6 mb
dus maar eentje downloaden he
nuja hoe dan ook: knap!
Comment
Comment