Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 3-reeks (E90)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
    Weet iemand voor wanneer de facelift voorzien is? 2008?

Zal wel zo'n 3,5 jaar na de lancering zijn allicht ? Halfweg 2008 misschien ?

Bij de E46 was het alvast een merkbare verbetering vooraan, misschien kunnen bij de E90 eens de achterkant grondig verbeteren ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHIL1
      Heb net ontdekt dat er in de States een 335xi beschikbaar is, zal hier ook wel komen zeker?
      In de brochure van de 4-deurs (ken nog niet genoeg van de types, is dat E90 ?) staat er reeds een 335xi beschikbaar, doch niet in die van de E92
      2016 - BMW 4GC 440i Jatoba
      2011 - E89 - Z4 sDrive20i Alpine Weiss III

Comment

• Dat is zo. Bij de touring (E91) en de berline (inderdaad E90) is de 335xi al eventjes leverbaar, maar nog niet bij de coupé (E92) en de cabrio (E93).

Comment

• Feek.

Plus ze zijn diamond cut, voor zo'n prijs. Je krijgt dus ook voor die prijs de garantie dat je binnen de 2 jaar ingevreten corrosiehebt in 't gepolierde staal.

Voor de rest : doen !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
            Feek.

Plus ze zijn diamond cut, voor zo'n prijs. Je krijgt dus ook voor die prijs de garantie dat je binnen de 2 jaar ingevreten corrosiehebt in 't gepolierde staal.

Voor de rest : doen !
            Heu wat betekent Diamond cut?

Comment

• Heb vorige week nieuwe 318d besteld, model van 2008 dus, met die nieuwe snufjes zoals start/stop functie aan rode lichten enz.

Het zal letterlijk en figuurlijk wel een grijze muis worden, want heb het alom tegenwoordige sparkling graphite genomen.

Ben ook flink in de optielijst gaan shoppen, en heb het businessline pakket genomen met navi pro, leder dakota zwart, iPod interface, verdonkerde ruiten achteraan, lichtpakket, buitenspiegelpakket, alarm, elektrische trekhaak, xenon

Ik vond 136pk en 100kw meer dan voldoende om tegenwoordig met gemak rond te rijden en toch de mogelijkheid te
              hebben om andere wagens in te halen.

Ok, hij is vrij duur uitgevallen, maar uiteindelijk ga je er toch het plezier uit halen ook.

Nu nog wachten tot hij gemaakt wordt (30 september) en geleverd (12 oktober).... Kan al niet meer wachten

Foto's volgen van zodra ik hem heb

Comment

• Ik denk dat de 318d met de motorupgrade naar 136 pk een stuk populairder gaat worden.

De huidige versie met 122 pk vond ik onvoldoende power hebben om mee te kunnen met het snedige chassis.
                Op cruisesnelheden was die motor uiteraard meer dan voldoende, maar voor echt rijplezier moest je toch minstens voor een 320d gaan ...

Ik vermoed dat de nieuwe motor net dat tikkeltje extra gaat bieden om " basismotorgevoel " te vergeten ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jetlag Bekijk Berichten
                  Nu nog wachten tot hij gemaakt wordt (30 september) en geleverd (12 oktober).... Kan al niet meer wachten
                  Fantastische dealer heb jij, zelfs de exacte productiedatum weet je al... Normaal gezien weten ze dat zelfs in de fabriek nog niet. Daar werken ze met productieweken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
                    't is wel de laatste tijd alleen maar, en soms kan je het niet vermijden, 'k ga er eens mee langsgaan in de garage
                    Weet je hier al meer over? Hebben ze het vliegwiel + koppeling vervangen?
                    BMW E46 318d '05

VW Touran Highline 1.6 TDI Bluemotion '13

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jetlag Bekijk Berichten
                      Heb vorige week nieuwe 318d besteld, model van 2008 dus, met die nieuwe snufjes zoals start/stop functie aan rode lichten enz.

Het zal letterlijk en figuurlijk wel een grijze muis worden, want heb het alom tegenwoordige sparkling graphite genomen.

Ben ook flink in de optielijst gaan shoppen, en heb het businessline pakket genomen met navi pro, leder dakota zwart, iPod interface, verdonkerde ruiten achteraan, lichtpakket, buitenspiegelpakket, alarm, elektrische trekhaak, xenon

Ik vond 136pk en 100kw meer dan voldoende om tegenwoordig met gemak rond te rijden en toch de mogelijkheid te
                      hebben om andere wagens in te halen.

Ok, hij is vrij duur uitgevallen, maar uiteindelijk ga je er toch het plezier uit halen ook.

Foto's volgen van zodra ik hem heb
                      Proficiat met je bestelling.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten
                        Fantastische dealer heb jij, zelfs de exacte productiedatum weet je al... Normaal gezien weten ze dat zelfs in de fabriek nog niet. Daar werken ze met productieweken.
                        vaak weet een dealer wel gokken op welke vrachtwagen hij zal toekomen hé ? ( ik weet nu wel ni hoeveel zij dat op voorhand weten )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door enter sandman Bekijk Berichten
                          vaak weet een dealer wel gokken op welke vrachtwagen hij zal toekomen hé ? ( ik weet nu wel ni hoeveel zij dat op voorhand weten )
                          Waauw... straffe gast die dealer.. Zelfs een transportplanner weet pas de dag op voorhand met welke camion de wagen gaat vertrekken hoor...

Mvg,
                          =================
                          2016 Skoda Octavia RS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door The_ReBeL Bekijk Berichten
                            Waauw... straffe gast die dealer.. Zelfs een transportplanner weet pas de dag op voorhand met welke camion de wagen gaat vertrekken hoor...

Mvg,
                            't Is dat é Maar ja, de dealer weet ongeveer hoelang de productietijd is, lapt er nog 2 weken bij en vertelt dan die datum aan de klant. Als de klant dan plots te horen krijgt dat de wagen 1 of 2 weken vroeger geleverd is, is die natuurlijk helemaal happy omwille van de snelle levertermijn
                            BMW E46 318d '05

VW Touran Highline 1.6 TDI Bluemotion '13

Comment

• Heb nog enkele vraagjes voor jullie (sommige zijn deels al beantwoord doorheen verschillende topics, maar wil ze toch nog even aan jullie voorleggen)
                              - ik viel bijna van mijn stoel dat de business nav enkel overweg kan met OF de dvd OF met je cd ??? Voor een toestel van +-2000 euro ? Ze hadden toch std. twee gleufjes kunnen voorzien ?
                              - zijn sportzetels écht de moeite ? of is het eerder een leuk extra .. (ik doe zowel veel autostrade als veel stadsverkeer)
                              - is er naast 15mm verlagen nog veel extra te voelen/zien aan de sportophanging ?
                              - is er op één of andere manier toch een mogelijkheid om een chromé gril te plaatsen op een 318/320 ?
                              - zijn sportzetels mogelijk zonder leder interieur ?
                              - wat zijn alle nieuwtjes voor versie 2008 tov vorige versie ?
                              - hoe bestel ik een sportschakelknop ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bart_dk Bekijk Berichten
                                Heb nog enkele vraagjes voor jullie (sommige zijn deels al beantwoord doorheen verschillende topics, maar wil ze toch nog even aan jullie voorleggen)
                                - ik viel bijna van mijn stoel dat de business nav enkel overweg kan met OF de dvd OF met je cd ??? Voor een toestel van +-2000 euro ? Ze hadden toch std. twee gleufjes kunnen voorzien ?
                                - zijn sportzetels écht de moeite ? of is het eerder een leuk extra .. (ik doe zowel veel autostrade als veel stadsverkeer)
                                - is er naast 15mm verlagen nog veel extra te voelen/zien aan de sportophanging ?
                                - is er op één of andere manier toch een mogelijkheid om een chromé gril te plaatsen op een 318/320 ?
                                - zijn sportzetels mogelijk zonder leder interieur ?
                                - wat zijn alle nieuwtjes voor versie 2008 tov vorige versie ?
                                - hoe bestel ik een sportschakelknop ?

Op de vraag of sportzetels écht de moeite zijn kan maar één persoon antwoorden, en dat ben jij.
                                Zelf vind ik de sportzetels zeker de moeite. Deze hebben meer afstelmogelijkheden dan de standaardzetels (dat staat vast) en ze zitten ook beter (dit is mijn persoonlijke mening). Een enkeling zal vinden dat de sportzetels minder goed zitten (Xit als ik me niet vergis).

Sportzetels zijn ook zonder leder te bestellen, dus met stof, stof/leder of sensatec. Dit kan je makkelijk nagaan op de configurator.

De "sportschakelknop" kan je bestellen door voor het M sportstuur te opteren. Ook dit kan je op de configurator zien.

Een "chromé gril" plaatsen zou een fluitje van een cent zijn en (naar BMW normen) niet duur.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Freude am Fahren Bekijk Berichten
                                  Op de vraag of sportzetels écht de moeite zijn kan maar één persoon antwoorden, en dat ben jij.
                                  Zelf vind ik de sportzetels zeker de moeite. Deze hebben meer afstelmogelijkheden dan de standaardzetels (dat staat vast) en ze zitten ook beter (dit is mijn persoonlijke mening). Een enkeling zal vinden dat de sportzetels minder goed zitten (Xit als ik me niet vergis).
                                  Inderdaad, ikke.
                                  Laat ons zeggen dat volgens mij de iets zwaarder gebouwde medemensen onder ons beter zitten in de standaardzetels. Het blijft natuurlijk zeer subjectief.

Oorspronkelijk geplaatst door Freude am Fahren Bekijk Berichten
                                  Sportzetels zijn ook zonder leder te bestellen, dus met stof, stof/leder of sensatec. Dit kan je makkelijk nagaan op de configurator.

De "sportschakelknop" kan je bestellen door voor het M sportstuur te opteren. Ook dit kan je op de configurator zien.

Een "chromé gril" plaatsen zou een fluitje van een cent zijn en (naar BMW normen) niet duur.
                                  Klopt allemaal.
                                  Hier zie je hoe je zelf gemakkelijk de grille eraf kan halen:

De grille zelf kost dacht ik iets van een 60 à 70 euro.

Comment

• vraagje:

Weet er iemand of het mogelijk is om het geluid van de parkeersensoren op een e90(320d)
                                    stiller te zetten of eventueel af te zetten ?
                                    Het scherm kan wel uitgeschakeld worden maar het is vooral dat scherpe geluid waar ik vanaf wil .

thanks

Comment

• Ik denk niet dat je het geluid van de PDC kan uitschakelen of op een lager volume zetten.
                                      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Working...
                                      X