Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 Facelift

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door papalouise Bekijk Berichten
    vandaag naar dealer geweest, offerte voor A6 S line 3 liter TDI tiptronic was goedkoper dan de A4 avant 3 liter tiptronic kan het niet volgen maar bon, ik ben helemaal weg van de A6 berline, die ik vroeger niet mooi vond maar met nieuwe lichtpartijen echt prachtig
    test gemaakt met de A6 2 liter tdi en die mag er best wezen
    ik heb dit ook besteld maar in avant.
    Is de motor wat te doen? (met wat rijd je nu?)
    Heb je de test gedaan met een 2.0 tdie 6bak of 2.0tdi automaat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
      ik heb dit ook besteld maar in avant.
      Is de motor wat te doen? (met wat rijd je nu?)
      Heb je de test gedaan met een 2.0 tdie 6bak of 2.0tdi automaat?
      nu rijd ik met A5 3 liter tdi manueel, wegens plaatsgebrek voor kids op achterbank aan het kijken naar een opvolger en een 4 deurs
      heb de A6 getest met 2 liter tdie manueel en ik vond dat heel goed te doen. stuur en wagen liggen vlot in de hand, misschien zelfs wat té licht, helemaal niet het gevoel dat je met een grote wagen aan het rijden bent, acceleraties meer dan behoorlijk, heb niet echt alles gegeven want er stonden nog maar 225 kms op en wou de testwagen van de garage niet naar de boem helpen ....
      in elk geval vermoed ik dat de 2 liter tdie manueel ook gezien fiscale gunstige scores (werd ook hoog tijd bij Audi) een zeer succesvol leasingmodel gaat zijn, net als zijn kleine broer de A4 2 liter tdi
      de Jag XF ook getest, is qua look mooier dan A6, lijken in bepaalde zin zelfs wat op elkaar gezien nieuwe achterlichtpartijen van A6 berline , Jag misschien iets minder degelijk, vind vooral bij de XF jammer van de motor, die had voor mij (nog) wat meer power mogen hebben, daar steekt de 3 liter van Audi ver bovenuit (meer dan 2 seconden verschil van 0-100 ten voordele van Audi)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
        Wij leasen onze wagens steeds over 5 jaar.
        Koop je hem dan na die 5 jaar over van de leasingmaatschappij?
        Wat ik me altijd afvraag, als je hem niet overkoopt, dan ben je toch al het geld kwijt die je tijdens die 5 jaar betaalde?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mister M3 Bekijk Berichten
          Koop je hem dan na die 5 jaar over van de leasingmaatschappij?
          Wat ik me altijd afvraag, als je hem niet overkoopt, dan ben je toch al het geld kwijt die je tijdens die 5 jaar betaalde?
          er is n grot verschil tussen financial renting en full leasing, laatste wordt bijna nooit overgekocht wegens te hoge restwaardes maar die contracten zijn wel heel compleet en vooral voor de bedrijven die redelijke wagenparken hebben
          renting is beter als je m wil overkopen voor een betaalbare restprijs
          als het voor jezelf is particulier of op eigen firma koop je m beter met een klassiek investeringskrediet, nog altijd t goedkoopste maar ik ken uw situatie natuurlijk niet

Comment

nu rijd ik met A5 3 liter tdi manueel, wegens plaatsgebrek voor kids op achterbank aan het kijken naar een opvolger en een 4 deurs
            heb de A6 getest met 2 liter tdie manueel en ik vond dat heel goed te doen. stuur en wagen liggen vlot in de hand, misschien zelfs wat té licht, helemaal niet het gevoel dat je met een grote wagen aan het rijden bent, acceleraties meer dan behoorlijk, heb niet echt alles gegeven want er stonden nog maar 225 kms op en wou de testwagen van de garage niet naar de boem helpen ....
            in elk geval vermoed ik dat de 2 liter tdie manueel ook gezien fiscale gunstige scores (werd ook hoog tijd bij Audi) een zeer succesvol leasingmodel gaat zijn, net als zijn kleine broer de A4 2 liter tdi
            de Jag XF ook getest, is qua look mooier dan A6, lijken in bepaalde zin zelfs wat op elkaar gezien nieuwe achterlichtpartijen van A6 berline , Jag misschien iets minder degelijk, vind vooral bij de XF jammer van de motor, die had voor mij (nog) wat meer power mogen hebben, daar steekt de 3 liter van Audi ver bovenuit (meer dan 2 seconden verschil van 0-100 ten voordele van Audi)
            Mega bedankt voor de positieve feedback.
            Momenteel rij ik met een passat variant 1.9 105pk wat "te doen" is qua trekkracht... maar kan beter.

Zaterdag ga ik die 2.0tdie gaan testrijden bij mijn verdeler. Levering is voorzien voor mijn avant in week 3 van 2009...
            Ik geef mijn feedback op zondag rond mijn testritje

ps: ik ben van plan om volgend jaar een A5 te kopen. Wanneer doe je de uwe weg? opties? km? Leeftijd?

Comment

Mega bedankt voor de positieve feedback.
              Momenteel rij ik met een passat variant 1.9 105pk wat "te doen" is qua trekkracht... maar kan beter.

Zaterdag ga ik die 2.0tdie gaan testrijden bij mijn verdeler. Levering is voorzien voor mijn avant in week 3 van 2009...
              Ik geef mijn feedback op zondag rond mijn testritje

ps: ik ben van plan om volgend jaar een A5 te kopen. Wanneer doe je de uwe weg? opties? km? Leeftijd?
              twijfel heel sterk tussen de XF (die naar 250 paarden is te tunen wat wel nodig is) en de A6 berline 3.0 tdi
              A5 gaat weg als er een andere is, geen idee wanneer, ik verwacht voorjaar 2009, heeft nu 40.000 kms en is een jaar oud, zit heel wat van opties op (s line ext, verlaagd, zowat alle pakketten, gps, ...), diepzeeblauw met amarettokleur interieur, ik sta open voor een goed bod ;-) dat vergemakkelijkt mn beslissing in zijn opvolger misschien ...

Comment

• Onder een goed bod versta je wss niet "20.000 euro"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                  Onder een goed bod versta je wss niet "20.000 euro"
                  LOL

35-40k gaan die bakjes nog vandaag hoor...
                  Met alle respect maar héél jammer zijn de kleurtjes = vrouw wil zwart binnen en buiten...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                    Onder een goed bod versta je wss niet "20.000 euro"
                    twas het proberen waard he

Comment

LOL

35-40k gaan die bakjes nog vandaag hoor...
                      Met alle respect maar héél jammer zijn de kleurtjes = vrouw wil zwart binnen en buiten...
                      tot ze andere kleurtjes heeft gezien, een vrouw moet dat eerst zien voor ze dat gelooft
                      ik ben nog altijd blij dat ik een jaar geleden die combo heb genomen, is origineel

Comment

tot ze andere kleurtjes heeft gezien, een vrouw moet dat eerst zien voor ze dat gelooft
                        ik ben nog altijd blij dat ik een jaar geleden die combo heb genomen, is origineel
                        Origineel is het zeker en vast... zwart/zwart is super klassiek inderdaad.
                        Heb je een foto?

7jaar geleden heeft mijn vrouw ook eerst moeten kijken voor ze het geloofde HAHAHAHA

Comment

• Heeft er toevallig iemand het huidige model besteld die in de uitverkoop staan ? Zijn er mooie zaakjes te doen bij de huidige A6 Avant (dus niet de facelift) ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door H_Tim Bekijk Berichten
                            Heeft er toevallig iemand het huidige model besteld die in de uitverkoop staan ? Zijn er mooie zaakjes te doen bij de huidige A6 Avant (dus niet de facelift) ?
                            Hier in Kortrijk zijn er verschillende garages die (1 maand terug) verschillende mooie A6 sedan/avant staan hebben met grote kortingen hoor!

Ik denk als je eens goed rondkijkt in audi garages dat je mooie wagens op de kop kunt tikken hoor!

Comment

twas het proberen waard he
                              Tis dat hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door H_Tim Bekijk Berichten
                                Heeft er toevallig iemand het huidige model besteld die in de uitverkoop staan ? Zijn er mooie zaakjes te doen bij de huidige A6 Avant (dus niet de facelift) ?
                                Ik heb er één zien staan in de toonzaal met een "einde reeks" korting van €2300. Het was wel een berline dacht ik (2.0tdi)
                                2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                                2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                  Met 19" krijg je de 2.0 waarschijnlijk gewoon helemààl niet meer van zijn plaats.
                                  Hier heb ik geen enkel probleem mee, hoor
                                  Audi A6 Avant - S-Line 2.0 TDI (Jan 2008 - Sep 2010)
                                  VW New Beetle Cabrio 1.9 TDI (Mei 2006 - Aug 2011)
                                  VW Golf VI Cabrio 1.6 TDI (Sep 2011)
                                  Suzuki Burgmann 650 Executive (Feb 2008 )
                                  Vespa GTS 300 SuperSport (Juni 2010)
                                  Vespa GTV 125 (Mei 2009)

Comment

• Reed iets boven de 220 km/h op Autobahn A2 van Berlijn richting Hannover, toen deze nieuwe A6 langs me door kwam.
                                    Die met zijn blauwe lampen reed in onze weg...

Kon deze A6 Berline niet volgen...
                                    Audi A6 Avant - S-Line 2.0 TDI (Jan 2008 - Sep 2010)
                                    VW New Beetle Cabrio 1.9 TDI (Mei 2006 - Aug 2011)
                                    VW Golf VI Cabrio 1.6 TDI (Sep 2011)
                                    Suzuki Burgmann 650 Executive (Feb 2008 )
                                    Vespa GTS 300 SuperSport (Juni 2010)
                                    Vespa GTV 125 (Mei 2009)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Smurf Bekijk Berichten
                                      Reed iets boven de 220 km/h op Autobahn A2 van Berlijn richting Hannover, toen deze nieuwe A6 langs me door kwam.
                                      Die met zijn blauwe lampen reed in onze weg...

Kon deze A6 Berline niet volgen...
                                      ik zie dat de kentekens er op staan, welke motor zat erin?
                                      Welke motor heb jij?

Gezien uw figuurtjes (links onder) denk ik dat het de smurfen waren die ook op die baan aan het rijden waren

Comment

• welke is een zogezegde huistuner voor Audi?

Comment

• Abt?

.

Comment

Working...
                                          X