Oorspronkelijk geplaatst door Stancke
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A6 Facelift
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door papalouise Bekijk Berichtenzit die in Belgë? vind m alleen in Duitsland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door papalouise Bekijk Berichtenzit die in Belgë? vind m alleen in Duitsland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichtenik zie dat de kentekens er op staan, welke motor zat erin?
Welke motor heb jij?
Gezien uw figuurtjes (links onder) denk ik dat het de smurfen waren die ook op die baan aan het rijden waren
vermits hij twee rechte uitlaten heeft.
Ik reed met mijn eigen Audi A6 Avant
meer info kan je terugvinden via mijn link.Audi A6 Avant - S-Line 2.0 TDI (Jan 2008 - Sep 2010)VW New Beetle Cabrio 1.9 TDI (Mei 2006 - Aug 2011)VW Golf VI Cabrio 1.6 TDI (Sep 2011)Suzuki Burgmann 650 Executive (Feb 2008 )Vespa GTS 300 SuperSport (Juni 2010)Vespa GTV 125 (Mei 2009)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Smurf Bekijk BerichtenGeen idee welke motor het was, maar zal wel een benzine zijn
vermits hij twee rechte uitlaten heeft.
Ik reed met mijn eigen Audi A6 Avant
meer info kan je terugvinden via mijn link.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenBij de facelift zijn ook de uitlaten van de diesels recht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenBij de facelift zijn ook de uitlaten van de diesels recht
Comment
-
ziet er zeker niet slecht uit. De 2.0 CR TDI is ook een stap voorruitBMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichtenziet er zeker niet slecht uit. De 2.0 CR TDI is ook een stap voorruit
Een vriend van mij rijdt met die 2.0tdi (pré-facelift) en in eerste is het zoals een vrachtwagen zegt hij... LOL
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Smurf Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Smurf Bekijk BerichtenReed iets boven de 220 km/h op Autobahn A2 van Berlijn richting Hannover, toen deze nieuwe A6 langs me door kwam.
Die met zijn blauwe lampen reed in onze weg...
Kon deze A6 Berline niet volgen...
Comment
-
Deze namiddag naar de verdeler geweest, niet om te bestellen maar om bestelling al ne keer te bekijken.
Ik had nog nooit de facelift 'live' gezien, dus ook voor diegene die het internet afzoeken, hierbij wat live foto's getrokken via een nokia e90 gsm:
En eigenlijk de facelift voor de sedan is eigenlijk wel geslaagd (iedereen zijn mening) maar die moest in 2011 komen, niet nu...
nu nog wachten tot jan2009
ps: voor grote foto's laat me maar iets weten...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk BerichtenDie lichten zijn toch wel te klein voor die kont...
Comment
-
Deze namiddag naar de verdeler geweest, niet om te bestellen maar om bestelling al ne keer te bekijken.
Ik had nog nooit de facelift 'live' gezien, dus ook voor diegene die het internet afzoeken, hierbij wat live foto's getrokken via een nokia e90 gsm:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIs het opendeurweekend bij de Audi-verdelers?2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door verokevin Bekijk BerichtenIs dit bij Beerens? Daar staat exact dezelfde A6 Avant.Wel zeer onvriendelijk daar, dus daar niet besteld
- een zwarte berline
- een kwartsgrijze avant
enkel in Oostende ook een nachtblauwe en een schelpgrijze, en in Diksmuide ook een schelpgrijze.2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk Berichten't Zijn Audi days tot eind deze maand
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door papalouise Bekijk Berichtenwelke is een zogezegde huistuner voor Audi?Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichtenheinz?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk BerichtenBehalve op zondag?
kwestie van respect tegenover de klanten 8-)
mercedes was open hoor vorige zondag!! eigenlijk de reden waarom we ok maar al te graag de audi wegdoen en mercedes kopen!Vive Renault!! -- Laguna II.2 1,9dCi 120PK foto's
"You need to be an 'ass' to drive an S" Evy , mijn zus
Comment
Comment