Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 Facelift

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Willem-Jan Bekijk Berichten
    Jammer van de achterkant. De PréFL berline heeft imo een stuk meer karakter.
    Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk Berichten
    Vooraan knapper, maar achteraan een pak karakter verloren.
    De achterkant ben ik ook niet zo zeker van..

Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
    En dat vind ik nu net zeer zielig van de ontwerpers: je moet al serieus nadenken als je een Audi ziet afkomen om te weten welk type het is.
    Volgens mij is dat een geweldige 'realisatie', dat heet een homogeen gamma van wagens waaraan je van ver weet dat jet een Audi is die afgereden komt.
    Op de Q7 na vind ik het gehele Audi-gamma verreweg het mooiste op de baan.
    BMW 420dA : >>>

Comment

De achterlichten vind ik veel minder mooi. Deze van de préfacelift waren perfect!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
        Een A6,A4,A3,A8 lijken allemaal hetzelfde in mijn achteruitkijkspiegel.

Een BMW 5,3 of 7 herken ik direct.
        Plus de 1 Serie, Z4, 6 Serie, X3, X5

Comment

Voor een echte audi-liefhebber is het echt niet moeilijk de modellen uit mekaar
          te houden !
          Komaan jongens, de snuit van een A4 en A5 is toch dag-en nacht verschil !!
          Ze gebruiken ook voor elk model een andere vorm van LED's ...
          Ik denk dat veel mensen het niet willen zien !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten

Fijne verbetering, achterkant is mooi maar wennen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door @fille Bekijk Berichten
              Komaan jongens, de snuit van een A4 en A5 is toch dag-en nacht verschil !!
              Er is heel zeker verschil, maar om te zeggen dat het nu dag en nacht verschil is... het verschil zit 'm toch in de details. Dat verschil in vorm van LED's helpt wel om het onderscheid te maken.

OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

En ook de A6 facelift lijkt nu nog meer op z'n kleinere broers...

OO 00 OO

Comment

Ik rij zelf met een Audi dus moet ik normaal gezien toch wel het verschil kennen tussen de bepaalde modellen .
                  Dan scheelt er iets aan je ogen Of mss toch gewoon aan je kennis van de modellen. Als ik een Audi in m'n achteruitkijkspiegel zie weet ik ook onmiddellijk welke het is, bij BMW of Mercedes heb ik dat niet direct. En dat ligt gewoon aan m'n visuele kennis van de merken ..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wes Bekijk Berichten
                    Gaat het hier niet over de Audi A6 Facelift?
                    ok back on-topic

sigpic

Comment

net van een collega te horen gekregen dat er nog geen productiedatum gekend is voor zijn in juni bestelde A6... dealer vermoed dat ze (die Duitsers) de planning opschuiven omdat er misschien enkel nieuwe face-lift modellen van de band zullen rollen.

Comment

dus de nieuwe A6 kan zo te horen alweer lange tijd op zich laten wachten...BMW zal het alternatief worden "vrees" ik...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tricid Bekijk Berichten
                          dus de nieuwe A6 kan zo te horen alweer lange tijd op zich laten wachten...BMW zal het alternatief worden "vrees" ik...
                          Maakt de nieuwe Mercedes E-klasse geen kans?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk Berichten
                            Maakt de nieuwe Mercedes E-klasse geen kans?
                            best wel, moet eerlijk zijn vind de C ook al niet fout...maar ken de levertermijnen van mercedes niet, enig idee?

Comment

best wel, moet eerlijk zijn vind de C ook al niet fout...maar ken de levertermijnen van mercedes niet, enig idee?
                              Daar kan ik u geen antwoord op geven.

Comment

3-4 maand in België
                                -

Comment

Voor de nieuwe E-klasse...? Die is toch nog niet voorgesteld...
                                  OO 00 OO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                    Voor de nieuwe E-klasse...? Die is toch nog niet voorgesteld...
                                    Dacht de C-klasse.. my bad
                                    -

Comment

Een A6,A4,A3,A8 lijken allemaal hetzelfde in mijn achteruitkijkspiegel.

Een BMW 5,3 of 7 herken ik direct.
                                      Nemo is tenminste objectief. Ik sluit me dan ook geheel aan bij hem. David en Maxime. BMW's gelijken niet op elkaar (evenals Mercedes; chapeau!) en Audi's zijn allemaal eenheidsworsten. Wij zijn toch autokenners en hebben soms moeite om op afstand de verschillen te ontdekken. Leken kunnen de verschillen toch al helemaal niet meer ontwaren denk ik.
                                      sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                        Ik ga wachten op de nieuwe 5...
                                        Wij ook. Een nieuwe E lijkt een logische keuze, maar we willen ook de fünfer gezien hebben. Bovendien zal de tweede auto op termijn ook een BMW worden (1-serie cabriolet). De 207cc staat momenteel te koop. We hebben reeds voor een CLS gekeken, maar de afschrijving op onze E was na 2 jaar toch te hoog en heeft mijn vader doen besluiten om nog door te rijden totdat de 5-serie is voorgesteld. Dan zal er een keuze worden gemaakt tussen een E-klasse Avantgarde en een 5-serie met M-pack. Het zal waarschijnlijk een naft worden aangezien mijn vader niet meer werkt en alleen dagelijks naar de 5 kilometer vederop gelegen golfbaan zal rijden.
                                        sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
                                          Nemo is tenminste objectief. Ik sluit me dan ook geheel aan bij hem. David en Maxime. BMW's gelijken niet op elkaar (evenals Mercedes; chapeau!) en Audi's zijn allemaal eenheidsworsten. Wij zijn toch autokenners en hebben soms moeite om op afstand de verschillen te ontdekken. Leken kunnen de verschillen toch al helemaal niet meer ontwaren denk ik.
                                          Jezelf autokenner noemen en dan nog niet de Audi's kunnen onderscheiden, faut le faire !

Comment

Working...
                                          X