Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 Facelift

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
    Mooie Corvette .
    Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
    Die A6 is toch straf veranderd!
    Beveiligde link blijkbaar. Effe aangepast...
    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door B2F4U Bekijk Berichten

Je moet toch al een kenner zijn om te zeggen welk van bovenstande de coupe is
      ze gelijken inderdaad wel op elkaar, maar dit zijn dan ook beiden 3-SERIES hé!

Zet er nu eens een foto van een 1, 5, 6 en 7 onder... dan ga je EINDELIJK snappen wat we bedoelen. Djeezes...

Comment

Ik denk dat jij eens dringend een bril moet kopen...

Bij de E46 was het verschil tussen de 3 coupé en de 3 berline nog kleiner. Nu is het verschil toch duidelijker. Zeker aan de achterzijde. Beide modellen hebben zelfs specifieke velgen en M-Sportpakket.

Maar goed, het gaat hier over de 3-reeks. Vergelijk nu eens de neus van een 5 met een 3...

En... zet de neuzen van de Audi's eens naast mekaar. De gelijkenissen zullen nog feller zijn.
        OO 00 OO

Comment

Een A6,A4,A3,A8 lijken allemaal hetzelfde in mijn achteruitkijkspiegel.

Een BMW 5,3 of 7 herken ik direct.

Comment

Idd, die audi's zijn echt allemaal hetzelfde, alleen hun formaat verschilt. Van ver zie je het verschil tussen een a3 en a8 zelfs niet zo heel goed behalve dan het formaat een beetje.

De 1, 3, 5 en 7 onscheiden zich veel meer.

Comment

Een BMW 5,3 of 7 herken ik direct.
              Dat komt dan ook omdat je liefhebber bent van BMW;
              een 3 5 en 7 kan ik ook wel onderscheiden maar of het om een M- type of coupe gaat zie ik niet direct.

Ik heb niets tegen BMW ik vind het zelf prachtige wagens en zal in de toekomst nog wel eens ene kopen maar indien je niet regelmatig de vernieuwingen volgt zie je de verschillen moeilijk .

PS ik ontken niet dat audi's op elkaar lijken maar voor een leek lijken de verschillende types van eender welk merk sterk op elkaar.
              sigpic

Comment

Dit kan je bij zo goed als alle merken zeggen!
                BMW : 1, 3 , 5 , 7
                opel : agila ,corsa , astra , vectra
                citroen C1,C2,C3,C4,C5,C6
                peugeot : 107,207,307,407
                mercedes A,B,C,E
                ford Ka,Fiesta,Focus,mondeo

Ik ga ze niet allemaal opnoemen maar de merken waarbij er geen gelijkenis is tussen de modellen kan je op 1 hand tellen
                Bij de merken die jij op noemt heb ik geen enkele moeite om de modellen uit elkaar te houden. Dat probleem heb ik tegenwoordig bij audi wel.
                Mij ga je niet wijs maken dat een Mercedes A, B, C en E op elkaar lijken he.
                Last edited by ; 12/08/2008, 20:06.

Comment

Dat komt dan ook omdat je liefhebber bent van BMW;
                  een 3 5 en 7 kan ik ook wel onderscheiden maar of het om een M- type of coupe gaat zie ik niet direct.

Ik heb niets tegen BMW ik vind het zelf prachtige wagens en zal in de toekomst nog wel eens ene kopen maar indien je niet regelmatig de vernieuwingen volgt zie je de verschillen moeilijk .

PS ik ontken niet dat audi's op elkaar lijken maar voor een leek lijken de verschillende types van eender welk merk sterk op elkaar.
                  Ik rij zelf met een Audi dus moet ik normaal gezien toch wel het verschil kennen tussen de bepaalde modellen .

Comment

Ik herken Audi's toch direct hoor...
                    Het stevig doortrekken van de huisstijl is eigen aan Audi's plaatsing van het merk in de markt.
                    Audi vindt het belangrijker dat de modale mens een auto herkent als Audi i.p.v. het model op zich.
                    Het doortrekken van een bepaalde huisstijl is dus geen kwestie van gebrek aan inspiratie van de designers, het is een bewuste keuze.

Comment

Tja, ik vind ook dat je (in tegenstelling tot BMW, MERCEDES bv) soms heel goed moet kijken om het verschil te zien, zeker als er zo eentje in je achteruitkijkspiegel opdoemt.
                      Aan de LEDjes (als ze aanwezig zijn) kan ik dan opmaken of het over een A3, A4, A6... of R8 gaat LOL.
                      Misschien spijtig maar ik vind dat persoonlijk minder erg dan bij VW waar het een gamma is waar (volgens mij) niet echt "een lijn" inzit.

Veel rijplezier gewenst ,

Ciao!

TT

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
                        Ik herken Audi's toch direct hoor...
                        Het stevig doortrekken van de huisstijl is eigen aan Audi's plaatsing van het merk in de markt.
                        Audi vindt het belangrijker dat de modale mens een auto herkent als Audi i.p.v. het model op zich.
                        Het doortrekken van een bepaalde huisstijl is dus geen kwestie van gebrek aan inspiratie van de designers, het is een bewuste keuze.
                        ja ok... ik twijfel zeker niet aan de designers van Audi. Maar toch, betreur ik hun strategie. Een Audi kan heus evengoed herkenbaar zijn als ie wat minder op zijn grote of kleine broer lijkt!

Comment

Desondanks de gelijkenissen vind ik de huidige Audi's één voor één knappe wagens. Moest ik nu mijn 530d willen vervangen, dan zou de A6 zeker in aanmerking komen...
                          OO 00 OO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                            Desondanks de gelijkenissen vind ik de huidige Audi's één voor één knappe wagens. Moest ik nu mijn 530d willen vervangen, dan zou de A6 zeker in aanmerking komen...
                            Tegen wanneer denk je de 530d te vervangen?

Comment

Ik ga wachten op de nieuwe 5...
                              OO 00 OO

Comment

Gaat het hier niet over de Audi A6 Facelift?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wes Bekijk Berichten
                                  Gaat het hier niet over de Audi A6 Facelift?
                                  Tuurlijk. Twijfel je?
                                  OO 00 OO

Comment

Fak, oftewel speelt het getal 148 je parten oftewel ben je blind.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Ik denk ook dat ie blind is

IMG_1864.JPG

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                        Fak, oftewel speelt het getal 148 je parten oftewel ben je blind.
                                        148 is Andy Temmerman.
                                        Ik kan echt geen onderscheid maken tussen een A4/A8/A6 die 10talle meters achter mij rijdt.

Comment

Let op. Ik kan ze ook uit mekaar houden. Maar je moet toch kunnen toegeven dat de modellen nu meer op mekaar lijken dan vroeger. Als je enkel naar de achterlichten kijkt van de A3 cabrio, de A4 berline, de A6 berline en de A5, dan kan je toch niet ontkennen dat ze fel op mekaar lijken hé...

De modellen van Mercedes en BMW lijken ook op mekaar. Dat moet ook want ze moeten als merk herkenbaar zijn. Toch is het verschil tussen de modellen groter dan wat Audi nu allemaal ontwerpt.
                                          OO 00 OO

Comment

Working...
                                          X