Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Bij een Opendeurweekend zijn ze zondags open, zoals het hoort. Bij een volledige maand Audi day's niet, wat ik ook normaal vind. Moest het nu maar 1 weekend Audi day's zijn ok ..
Bij een Opendeurweekend zijn ze zondags open, zoals het hoort. Bij een volledige maand Audi day's niet, wat ik ook normaal vind. Moest het nu maar 1 weekend Audi day's zijn ok ..
ben ik het mee eens, alleen in een periode dat wagenverkoop in elkaar is gzakt zou ik als zaakvoerder toch openhouden en van mijn verkopers vragen (niet eisen) er te zijn, tenslotte moeten die toch allemaal cijfers halen: garages en verkopers, ik kan me goed inbeelden dat er weinigen zijn die momenteel hun cijfer halen
Maar het zijn maar Audi days van 15 tot 31 oktober.
Ben vandaag eens gaan testrijden.
Paar bemerkingen ivm de facelift.
- Ik vond de Multitronic zeer vlot, maar voelde me toch meer op mijn gemak met de handgeschakelde (ben dit ook wel gewoon uit mijn huidige auto). De vrouw verkiest wel automaat. Mogelijkheid tot sportstand of manueel schakelen.
- Het milano leder amaretto bruin is niet zo mooi als op de vorige A6. Nu is ook de dakhemel en de kofferafdekking in het bruin, en dat is teveel ! Het interieur ziet er nu nagenoeg volledig bruin uit.
- Nog een "probleem": ik vind zwart het mooist, de vrouw schelpgrijs.
2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK
bedankt voor de foto's... (zo is ook mijn config, juist nog zwarte ruiten)
Enig idee of dit een automaat was of manuele bak?
Want bij Manuele bak, gaat de carrosserie wel nog 20mm omlaag en zal wel een beetje mooier zijn...
Is dat zo ? Dus hij komt lager met een manuele ? Ik heb in m'n A4 Cabrio Multitronic en ik zou toch opnieuw voor Multitronic opteren bij een volgende aankoop. Het is een kwestie van gewoonte natuurlijk, maar in de file is mulitronic wel een voordeel, en zoals we tegenwoordig allemaal samen stilstaan.. Maar beiden hebben voor/nadelen uiteraard, ..
- Het milano leder amaretto bruin is niet zo mooi als op de vorige A6. Nu is ook de dakhemel en de kofferafdekking in het bruin, en dat is teveel ! Het interieur ziet er nu nagenoeg volledig bruin uit.
Ik volg je in je mening, maar ik ken er ook die het anders vinden. Dus : nu is het dan wél beter, aangezien je de zwarte interieurhemel als optie kan nemen. Dus nu kan men meer mensen tevreden stellen, da's goed toch?
Ik volg je in je mening, maar ik ken er ook die het anders vinden. Dus : nu is het dan wél beter, aangezien je de zwarte interieurhemel als optie kan nemen. Dus nu kan men meer mensen tevreden stellen, da's goed toch?
Ik ben (was) een grote fan van amaretto bruin leder. Vind het echt zeer mooi. Ik weet niet of je het al in de facelift gezien hebt, maar ditmaal is het volledig interieur in het bruin, wat er volgens mij echt over is. Zowel de deuren, dakhemel als kofferbedekking !
Nu, ik ben blij dat ik gezien heb dat het zo is in de facelift, want nu ga ik het niet nemen, zij het met een beetje spijt.
Ik denk wel dat sommige mensen die dit besteld hebben (en niet wisen dat het nu het volledige interieur is dat bruin is) onaangenaam verrast zullen zijn. Ook mijn dealer wist niet dat deze verandering ging gebeuren.
En een optie nemen (zwarte dakhemel) omdat je over een andere optie (milano amaretto bruin) niet tevreden bent, vind ik er ook over.
Nu ja, wellicht vind jij zwarte dakhemel mooi, maar voor mij persoonlijk hoeft het niet.
PS op de nederlandse car configurator kan je de dakhemel kiezen, niet op de belgische cc.
Comment