Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 Facelift

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik vind de 2.7Diesel wel wat duur
    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Handgeschakelde 2.7tdi zal wel niet goed verkopen.

Comment

• De 3.2FSI is dan weer wat goedkoper natuurlijk
        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
          collega / kameraad heeft hier volgens mij een primeurke met zijn net geleverde A6 facelift in shadowlook trim.
          Eerst was er sprake dat 'm de pre-facelift zou krijgen en iets later is bevestigd dat 't alsnog de facelift ging worden. De shadowlook optie is momenteel volgens car configurator nog niet beschikbaar op de facelift.
          Is een 2.0 TDI 136 pk, handbak, met leer, navigatie (met harde schijf enzo) en nog wat opties geloof ik.

Is er iemand die al meerdere km's al heeft afgelegd met de nieuwe A6 facelift?
          Zo ja, kun je wat feedback geven aub?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
            Is er iemand die al meerdere km's al heeft afgelegd met de nieuwe A6 facelift?
            Zo ja, kun je wat feedback geven aub?
            Wel, ik heb hier al wat foto's gepost van mijn 2.0 TDI Multitronic.
            Intussen heb ik er al meer dan 1500 km opzitten.
            Rijervaringen:

- acceleratie: meer dan behoorlijk. Bij constante snelheid neemt de automaat rond de 1500 toeren. Bij acceleratie (zonder overdrijven) gaat-ie naar de 2500 toeren.
            Als ik dus rustig achter iemand 80 km/uur rijdt, en ik duw het gaspedaal wat dieper, dan ga ik snel en vlot die voorganger voorbij, waarbij de toerenteller zelfs de 2500 toeren niet overschrijdt.
            Echt wel geestig, 't enige nadeel is dat ik nu ook auto's voorbijsteek als ik niet gehaast ben, enkel voor de fun .

- verbruik: rond de 8L/km, valt wat tegen, komende van een Golf SDI die vlot rond de 5.5 kon halen. De A6 is uiteraard wel heel wat zwaarder, een automaat verbruikt meer, en ik doe nu veel kortere afstanden (10 minuten van mijn werk ipv vroeger 50 min met de Golf).

- enige storende punt: het lichtje van de richtingaanwijzer op het dashboard zit achter mijn stuur en zie ik dus niet knipperen. Stuur staat goed nu, dus dat van positie wijzigen is geen optie.

- ik besef vooral goed met wat voor luxueuze auto ik rijd als ik af en toe eens met de wagen van mijn vrouw rijdt, nochtans ook een VW, maar toch een wereld van verschil komende van de A6.
            2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
            2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
            2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

• thx voor je feedback.

Nog foto's gemaakt?
              Heb je de GPS met DVD of met Harddisk?
              Enige feedback hiervan?

Comment

• Ondertussen al drie mails gestuurd naar de garage voor de vermoedelijke leverdatum, die peuten antwoorden gewoon niet!! Goed begin als garage, 't is niet dat ze het té druk hebben, denk ik

Comment

• Gisteren een facelift sedan zien rijden, de kont kan ik toch écht geen verbetering noemen
                  2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten
                    Gisteren een facelift sedan zien rijden, de kont kan ik toch écht geen verbetering noemen
                    de Leds ook niet, het is net of ze er gewoon opgeplakt zijn,de andere modellen hebben ze, dus ja de A6 moet ze ook hebben, en we plakken ze er gewoon bij, jammer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
                      thx voor je feedback.

Nog foto's gemaakt?
                      Heb je de GPS met DVD of met Harddisk?
                      Enige feedback hiervan?
                      GPS plus met harde schijf.
                      Op de harde schijf heb ik nog niets gezet, eerlijk gezegd ben ik blijven steken bij CD's, MP3's daar doe ik niet aan;

Andere voordelen van deze optie:

bediening van bluetooth telefoon en navigatie via spraakherkenning
                      boordcomputertje (recht voor je) in kleur
                      GPS in 3D
                      bij veranderen van bv zetelverwarming of temp of iets anders verschijnt dit op het centrale MMI-scherm met een popupje.

NB heb vandaag voor de eerste maal een andere A6 avant facelift gezien, jammer genoeg enkel langs achteren (te herkennen aan doorlopende witte lijn in de achterlichten).
                      2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
                      2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
                      2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door verokevin Bekijk Berichten
                        Ondertussen al drie mails gestuurd naar de garage voor de vermoedelijke leverdatum, die peuten antwoorden gewoon niet!! Goed begin als garage, 't is niet dat ze het té druk hebben, denk ik
                        ze zijn misschien in verlof.
                        Anders kan je ook eens via de telefoon proberen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk Berichten
                          GPS plus met harde schijf.
                          Op de harde schijf heb ik nog niets gezet, eerlijk gezegd ben ik blijven steken bij CD's, MP3's daar doe ik niet aan;

Andere voordelen van deze optie:

bediening van bluetooth telefoon en navigatie via spraakherkenning
                          boordcomputertje (recht voor je) in kleur
                          GPS in 3D
                          bij veranderen van bv zetelverwarming of temp of iets anders verschijnt dit op het centrale MMI-scherm met een popupje.

NB heb vandaag voor de eerste maal een andere A6 avant facelift gezien, jammer genoeg enkel langs achteren (te herkennen aan doorlopende witte lijn in de achterlichten).

nochtans je hoort het verschil niet (toch niet in de auto) tussen mp3 en cd...maar swat.
                          Heb je al die SD kaart-interface getest?
                          (ja sorry maar ben een multimedia freak )

tschijnt dat de gps ook zeeer snel is tov de vorige generatie...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
                            ze zijn misschien in verlof.
                            ROFL

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk Berichten
                              de Leds ook niet, het is net of ze er gewoon opgeplakt zijn,de andere modellen hebben ze, dus ja de A6 moet ze ook hebben, en we plakken ze er gewoon bij, jammer
                              ik vind nochtans dat ze meevallen, zie

Comment

• leuk artikel:

Audi's voorsprong door techniek wederom bekroond • ‘Automobilwoche' kent Audi begeerde titel toe • Wereldwijd 91 trofeeën in 2008 • Audi A6 betrouwbaarste auto volgens DEKRA Het Duitse vakblad ‘Automobilwoche' heeft Audi uitgeroepen tot het meest progressieve merk van 2008. Tegelijkertijd waardeerde testinstituut DEKRA de Audi A6 als betrouwbaarste auto…

Comment

• ze zijn misschien in verlof.
                                  Ik ben een moderne mens, ik gebruik mail, niet de telefoon...
                                  Ben er gisteren langsgeweest, onaangename verrassing dat mijn wagen is verschoven van Week 3 naar Week 9, zonder enige zinnige reden te hebben kunnen geven...

Jij iets meer vernomen redbull? Je had hem net na mij besteld geloof ik...

Comment

Ik ben een moderne mens, ik gebruik mail, niet de telefoon...
                                    Ben er gisteren langsgeweest, onaangename verrassing dat mijn wagen is verschoven van Week 3 naar Week 9, zonder enige zinnige reden te hebben kunnen geven...

Jij iets meer vernomen redbull? Je had hem net na mij besteld geloof ik...
                                    Laatste update (laatste werkweek december) was dat mijn A6 Avant is verschoven van produktieweek 6 naar produktieweek 4... (sorry voor jou) - pas dit kan ook nog veranderen voor mij é

Welke motor en opties heb je genomen? via via weet ik dat er problemen zijn met een combinatie tussen 2.7tdi en multitronic (idem voor A5 etc)

Comment

• motor en opties zie enkele pagina's hiervoor
                                      Avant 2,0Tdie, manueel

Comment

motor en opties zie enkele pagina's hiervoor
                                        Avant 2,0Tdie, manueel
                                        motor idem bij mij, ik zal eens navragen begin jan of mijn pdw nog altijd geldig is.
                                        Wanneer is uw laatste update doorgekomen?

Comment

• 20 augustus waren de prijzen gekend, als ik de laatste week van augustus bestelde, had ik hem mid-november. Heb hem op 15 september besteld, dus was het mid-dec maar door gekende redenen verplatst naar week 3 2009. gisteren hoorde ik dat het week 9 is geworden...

Comment

Working...
                                          X