Sitech Racing.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ford Focus RS
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenSitech Racing.
Onderstaand filmpje is van hun, marcheert ook goed !
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speed I'van Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichtenknappe garage !
Worden ze allebei als daily gebruikt?
Oorspronkelijk geplaatst door Keverdriver Bekijk BerichtenWerk jij soms bij Ford in Sint Agatha Berchem?Sinds 2002 : 1106 laps @ NS
Cars: Nissan GT-R Mk1 Stock ! > Audi TT-RS > Transit Ragger
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenWas dat op mijn vraag ?Sinds 2002 : 1106 laps @ NS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenIvan, kan het zijn dat jij draastraks via de Naamsesteenweg van Blanden naar Hamme Mille gereden bent? Jij of een andere witte in alle geval.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten6 dagen geleden ondertussen
Alleen de Weertsedreef met de BDX heb ik daar onveilig gemaakt...
Ben daar als onderofficier gelegioneers geweest samen met de Luc (Steeno)
Dus laat me die omgeving maar vergeten :-)
BDX, ben in dienst geweest tijdens de CCC periode...
V8 chrysler motor, zoop evenveel als mijn schoonpa :-)
Topsnelheid 75 km/h, verbruik 35 liter, je kan er wel bomen mee rooien...
Sinds 2002 : 1106 laps @ NS
Comment
-
Niemand die toevallig weet als er nog een nieuwe te koop staat bij een concessiehouder of anderzijds de mogelijkheid heeft om hem in te schrijven als lichte vracht? Ik denk éénmaal ingeschreven als personenwagen achteraf de ombouw niet meer mogelijk is. zalige foto trouwens hierboven!
Comment
-
Ik heb onlangs nog eentje op autoscout (dacht ik) te koop zien staan, die ingeschreven was als lichte vracht.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mickymachien Bekijk BerichtenNiemand die toevallig weet als er nog een nieuwe te koop staat bij een concessiehouder of anderzijds de mogelijkheid heeft om hem in te schrijven als lichte vracht? Ik denk éénmaal ingeschreven als personenwagen achteraf de ombouw niet meer mogelijk is. zalige foto trouwens hierboven!.
Comment
Comment