Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Focus RS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Sitech Racing.
    Last edited by ; 06/04/2011, 22:14.

Comment

• Ziet er goed uit
      Last edited by wrc99belgium; 29/01/2011, 19:54.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
        Sitech Racing.
        Ziet er goed uit!
        Onderstaand filmpje is van hun, marcheert ook goed !

+ YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Cosworths roken nog altijd even veel als vroeger zie ik .
          Leuk geluid en ik hou ook wel van die gedempte hiss van de bov.

Comment

• Mannen zitten met +400 pk, zou jammer zijn moest da nie marcheren

Vlammen uit de blauwe RS zijn ook maf !

Comment

• 2 vrije rondes van 2min39sec , zo geweldig is dat nu ook weer niet.

2009 Ford Focus RS specs, 0-60, quarter mile, lap times, price, top speed, engine specifications, pictures, updated September 2024.

Comment

• How man die groene cosworth is wel impressive!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speed I'van Bekijk Berichten
                  Werk jij soms bij Ford in Sint Agatha Berchem?

Comment

• Jawel :-)
                    Sinds 2002 : 1106 laps @ NS
                    Cars: Nissan GT-R Mk1 Stock ! > Audi TT-RS > Transit Ragger

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                      knappe garage !
                      Worden ze allebei als daily gebruikt?
                      Jawel

Oorspronkelijk geplaatst door Keverdriver Bekijk Berichten
                      Werk jij soms bij Ford in Sint Agatha Berchem?
                      Neen, ken niets van mechaniek auto's, alleen hoe je snel banden slijt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speed I'van Bekijk Berichten
                        Jawel :-)
                        Was dat op mijn vraag ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                          Was dat op mijn vraag ?
                          Jawel, ze worden dagelijks misbruikt, oei binnenkort Vermassen aan mijn deur voor ...

Comment

• AdriH, wat was je VRAAG ook weer
                            Ben blijkbaar aan het mengen, mixen, roeren, vul de rest maar aan

Comment

Ivan, kan het zijn dat jij draastraks via de Naamsesteenweg van Blanden naar Hamme Mille gereden bent? Jij of een andere witte in alle geval.
                              6 dagen geleden ondertussen

Comment

6 dagen geleden ondertussen
                                Njet, die baan kan mijne FRS niet aan... (bom, bom, bom, krak, bom, krak, bom)
                                Alleen de Weertsedreef met de BDX heb ik daar onveilig gemaakt...
                                Ben daar als onderofficier gelegioneers geweest samen met de Luc (Steeno)

Dus laat me die omgeving maar vergeten :-)

BDX, ben in dienst geweest tijdens de CCC periode...
                                V8 chrysler motor, zoop evenveel als mijn schoonpa :-)
                                Topsnelheid 75 km/h, verbruik 35 liter, je kan er wel bomen mee rooien...

Comment

• Daarnet een RS500 gezien, blijkbaar rijdt er 1 rond in Brugge want stond aan een appartement geparkeerd langs de achterkant.

Zalige kar

Comment

• Vandaag rondrit gedaan omg Brugge met 2 andere RS'kes

Comment

• Niemand die toevallig weet als er nog een nieuwe te koop staat bij een concessiehouder of anderzijds de mogelijkheid heeft om hem in te schrijven als lichte vracht? Ik denk éénmaal ingeschreven als personenwagen achteraf de ombouw niet meer mogelijk is. zalige foto trouwens hierboven!

Comment

• Ik heb onlangs nog eentje op autoscout (dacht ik) te koop zien staan, die ingeschreven was als lichte vracht.
                                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mickymachien Bekijk Berichten
                                          Niemand die toevallig weet als er nog een nieuwe te koop staat bij een concessiehouder of anderzijds de mogelijkheid heeft om hem in te schrijven als lichte vracht? Ik denk éénmaal ingeschreven als personenwagen achteraf de ombouw niet meer mogelijk is. zalige foto trouwens hierboven!
                                          Heb nog een testrit gemaakt met een witte RS die bij MoveBrugge te koop stond. Geen idee of die daar nog staat (foto's staat hier ergens in het topic).

Comment

Working...
                                          X