Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Focus RS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Idd veel geld voor een accidenté.

Opt eerste zichtal redelijk wa stukken aan :
    Voorbumper, motorkap, 2 voorbillen, radiator en intercooler opgestampt, lichtblok....

Comment

• Serieus overpriced...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dvsken Bekijk Berichten
        denk dat er daar nog serieus wa kosten aan zijn ze,

en wa komt er dan nog allemaal achteraf uit de mouw....

misschien voor ivan als reserveonderdelen?
        Dju, heb net ne voorgrill nodig want de mijne is door het sneeuwruimen 2 cm naar boven gegaan.
        Waarom gaan die allemaal vooraan kapot ?
        Sinds 2002 : 1106 laps @ NS
        Cars: Nissan GT-R Mk1 Stock ! > Audi TT-RS > Transit Ragger

Comment

• Iemand van op het forum hier eigenaar van een groene Focus RS met nummerplaat 017-BPS. Heb hem zien staan bij Matcars in waregem... Vooraan een stukje korter, een paaltje of zoiets, geen airbags af, maar toch goed kapot...

Hier een link van de auto in betere tijden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fitti Bekijk Berichten
            Iemand van op het forum hier eigenaar van een groene Focus RS met nummerplaat 017-BPS. Heb hem zien staan bij Matcars in waregem... Vooraan een stukje korter, een paaltje of zoiets, geen airbags af, maar toch goed kapot...

Hier een link van de auto in betere tijden...

http://www.autogespot.com/nl/viewima...08012011161113
            Stond vroeger af en toe in Kruishoutem.

Is geen forummer denk ik?

Comment

• Ik vermoed de eerste in België (of éénder waar) op LPG gespot...

kent iemand deze mens? ik ben curieus welke invloed dit heeft op gewicht / performance.....

grz

Comment

• Ik ken 'die mens' ... is een dierenarts uit Merelbeke, en plaatst al zijn voertuigen op lpi.
                Zo heeft hij nog een Nissan 350Z staan op gas ook.

Comment

• Kvraag mij af of dit "verkrachting" is of dat dit positieve effecten heeft (naast goedkoop tanken)

Comment

• Er werd wel raar opgekeken toen de eigenaar langskwam om de wagen op te halen, met het verhaal dat hij rechtstreeks naar een installateur ging om een gasinstallatie te laten plaatsen ... (garagist is mijn neef)

Ik persoonlijk zou dit nooit doen, maar het is zijn wagen en als er brokken van komen is het de installateur die verantwoordelijk is. Ford zal de motorgarantie als nietig beschouwen, gezien de aanpassingen toch ingrijpend zijn.

Hij had er beter een lichte vracht van gemaakt, als het was om wat centen uit te sparen ...
                    Nu is er de volle pot aan BIV betaald, en nog eens de installatie erbij. Je mag al heel wat kilometers doen om die kosten terug uit te sparen vrees ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fantaflesdopke Bekijk Berichten
                      Hij had er beter een lichte vracht van gemaakt, als het was om wat centen uit te sparen ...
                      Nu is er de volle pot aan BIV betaald, en nog eens de installatie erbij. Je mag al heel wat kilometers doen om die kosten terug uit te sparen vrees ik.
                      Als hij hem later verkoopt en de motor houdt het uit, dan is het misschien wel voordeliger?

Comment

• Wie weet, maar dat zal afhangen van wat de koper ervoor wil geven. Mij zou het niet interesseren om een RS te kopen waar zo'n installatie in steekt. Ik blijf het een beetje zonde vinden ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fantaflesdopke Bekijk Berichten

Het eerste jaar dat ik met mijn 306 GTI reed op Lpg had ik ongeveer 25000 km gereden op een jaar. Toen ik de rekening maakte had ik na het eerste jaar reeds de kosten van de installatie uitgespaard én ongeveer nog een bijkomstig profijt gedaan van een kleine 500€.

Comment

• Op LPG zou ik die nu ook nie zetten. Het gewicht alleen al van de installatie....

@RSTim, stond gij gisteren rond 20h langs de Kortrijksesteenweg (baan Kortrijk -Gent)?
                            Heb er krak dezelfde wagen als de uwe gespot

Comment

• kheb de FRS nu een jaar en heb 24k km , no lpg .....98

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Weytie Bekijk Berichten

@RSTim, stond gij gisteren rond 20h langs de Kortrijksesteenweg (baan Kortrijk -Gent)?
                                Heb er krak dezelfde wagen als de uwe gespot
                                Nope, da was ik nie. Maar er is hier in de streek ook al een wiitte gespot met de Mountune-streep op.
                                Momenteel sta ik op matzwarte ST-velgen, daaraan kun je hem ook herkennen.

Comment

• RS velgen te koop

4 stuks 19"
                                  Prijs OTK

Comment

• Zo maak je een FRS4

Comment

• Ivan, kan het zijn dat jij draastraks via de Naamsesteenweg van Blanden naar Hamme Mille gereden bent? Jij of een andere witte in alle geval.

Comment

• En zo maak je een WRC RS ST
                                        Last edited by wrc99belgium; 29/01/2011, 19:55. Reden: Foutje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speed I'van Bekijk Berichten
                                          knappe garage !
                                          Worden ze allebei als daily gebruikt?

Comment

Working...
                                          X