Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Focus RS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Speed I'van Bekijk Berichten
    Morgen gaan we naar de Ring, vertrek om 8u vanaf deze locatie :http://maps.google.be/maps/ms?hl=nl&...,0.027423&z=15
    Spijtig, ik krijg morgen mijn schoonmoeder op visite. `t Zal voor de volgende keer zijn.
    Rijden jullie steeds naar de Ring of doen jullie nog andere trippen? Heb wel wat circuitervaring maar de Ring heb ik nog nooit gedaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
      Maar je wil toch weten hoe snel ie echt gaat, op tacho is dan geen referentie. 244 echt is inderdaad gene vette voor zo een kaR.

Kheb met de mijne al 285 gereden op kmteller, hoeveel dit is op gps weet ik ni. Mijn toerenteller stond nog niet in het rood en begrenzer sloeg ook nog ni aan.
      Da was achter een Audi R8, die kerel kon ni goe lachen, ik stak mijn duim op maar die zijn gezicht stond op onweer
      En achter Werner zijn Evo 9 reed ik 270 ongeveer,reden toen even hard

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rs driver Bekijk Berichten
        Kheb met de mijne al 285 gereden op kmteller, hoeveel dit is op gps weet ik ni. Mijn toerenteller stond nog niet in het rood en begrenzer sloeg ook nog ni aan.
        Da was achter een Audi R8, die kerel kon ni goe lachen, ik stak mijn duim op maar die zijn gezicht stond op onweer
        De uwe is ook niet meer standaard e
        Moest ik de eigenaar van de R8 zijn, kzou ook maar groen lachen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichten
          heb een paar PMs gehad omtrent de gegevens van GVA...dus zal ze hier maar zetten voor de geinteresseerden...
          Rob van asbroeck..molenstraat 55/1,2200 morkhoven..
          014/26.35.20
          0475/28.44.52

info@gvamotorsport@skynet.be
          E-mailadres klopt niet zeker?

Comment

• Ik heb zaterdag een test en fotoshoot gepland met een RS500 in de omgeving van Aalter... Mochten er mensen zijn die met hun RS es willen afkomen voor een foto met hun wagens naast een RS500, altijd welkom. Pmke sturen om af te spreken...
            sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 8000rpm Bekijk Berichten
              E-mailadres klopt niet zeker?
              Inderdaad, het zou: info.gvamotorsport@skynet.be moeten zijn.

Comment

En zingen : Ik zit in een vliegmachien, ze hebben geen tijd om me te zien, laat staan me te flitsen want ben eerder ritsen, enz...
                Man, man 285, ik begon het al akelig te vinden aan 250...
                Met de RS4 durfde ik gewoon (manier van spreken) met één hand aan die snelheid rijden maar met de FRS is het wel aangewezen om het stuur goe vast te houden met 2 handen, en je tanden als het nog kan...
                Sinds 2002 : 1106 laps @ NS
                Cars: Nissan GT-R Mk1 Stock ! > Audi TT-RS > Transit Ragger

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RSTim Bekijk Berichten
                  Inderdaad, het zou: info.gvamotorsport@skynet.be moeten zijn.
                  Heb dit gevonden :

Garage Van Asbroeck Heylen
                  Molenstraat 55/1
                  2200 Morkhoven
                  Tel 014/26.35.20 (afspraak onderhoud,keuring, kleine herstellingen en boekhouding)
                  Fax 014/26.62.12
                  Gsm 0475/28.44.52 (offerte, technische problemen, technische vragen,….)
                  info.gvamotorsport@skynet.be

Comment

R8 mensen kunnen niet lachen, daareentegen bij FRS rijders komt de lach automatisch, ha, ha, ha, ....

Comment

• Net ne driewieler gekocht, ha, ha, ha...

Last edited by Speed I'van; 25/10/2010, 19:39.

Comment

• Zat er hier iemand op het forum met een witte RS met oranje reclame, regio Brugge?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                          Zat er hier iemand op het forum met een witte RS met oranje reclame, regio Brugge?
                          Ja volgens mij zit hij hier ook opt forum.
                          Zaakvoerder van Devos Office in Brugge. Rs dient als snelle interventiewagen

Comment

Heb dit gevonden :

Garage Van Asbroeck Heylen
                            Molenstraat 55/1
                            2200 Morkhoven
                            Tel 014/26.35.20 (afspraak onderhoud,keuring, kleine herstellingen en boekhouding)
                            Fax 014/26.62.12
                            Gsm 0475/28.44.52 (offerte, technische problemen, technische vragen,….)
                            info.gvamotorsport@skynet.be

idd email klopt hoor..

Comment

Wat zijn de mods die jij hebt uitgevoerd?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geilenbarry Bekijk Berichten
                                Wat zijn de mods die jij hebt uitgevoerd?
                                Computer geherprogrammeerd, K&N filter, intercooler van Pro Alloy en volledige uitlaatlijn van Milltek...384 pk en 582 Nm koppel

Comment

Computer geherprogrammeerd, K&N filter, intercooler van Pro Alloy en volledige uitlaatlijn van Milltek...384 pk en 582 Nm koppel
                                  Als ge nog eens naar de Ring gaat wil ik wel eens als co meerijden om het verschil te ervaren met mijne standaard FRS.
                                  Met Gizmo ben ik al wel eens meegereden op de Ring maar het was toen vrij druk waardoor hij niet voluit kon gaan...

Comment

Dat is eigenlijk niet echt veel qua aanpassingen voor toch zo een vermogen te bekomen.
                                    Turbodruk zal wel wreed hoog liggen.
                                    Waar heb je hem laten tunen?

Comment

• Het is in ieder geval genoeg om niet meer legaal te zijn. Ik zou toch maar oppassen met wat je hier post, je weet nooit wie er mee leest.
                                      • = > volledige uitlaatlijn, als dat de downpipe ook is, en alle cats ervan tussen, is dat wel een serieuze stap vooruit kwa vermogen . De turbo krijgt het dan wel heel zwaar.

Comment

Als ge nog eens naar de Ring gaat wil ik wel eens als co meerijden om het verschil te ervaren met mijne standaard FRS.
                                        Met Gizmo ben ik al wel eens meegereden op de Ring maar het was toen vrij druk waardoor hij niet voluit kon gaan...
                                        Verschil zal ni groot zijn, ik rij veel trager dan gij...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geilenbarry Bekijk Berichten
                                          Dat is eigenlijk niet echt veel qua aanpassingen voor toch zo een vermogen te bekomen.
                                          Turbodruk zal wel wreed hoog liggen.
                                          Waar heb je hem laten tunen?

Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                          • Het is in ieder geval genoeg om niet meer legaal te zijn. Ik zou toch maar oppassen met wat je hier post, je weet nooit wie er mee leest.
                                          • = > volledige uitlaatlijn, als dat de downpipe ook is, en alle cats ervan tussen, is dat wel een serieuze stap vooruit kwa vermogen . De turbo krijgt het dan wel heel zwaar.
                                          Tuning is gedaan bij Shiftech Engineering, die van Gizmo ook trouwens
                                          Downpipe + sportcat + cat-back uitlaat van Milltek
                                          Turbodruk is gestegen met 0,1 bar
                                          Staat nu op 1,7 ipv 1,6

Comment

Working...
                                          X