Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ford Focus RS
Collapse
X
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichtentim hoe rij je met de Rs ? als ge graag dwars gaat zet de 255 vooraan en als je de achtertrein iets stabieler wil zet de 255 achteraan
Maar aangezien dat het om 2 verschillende bandenmerken gaat (de ene zijn Dunlops en de andere Maxxims) zullen ze waarschijnlijk ook een ander gedrag hebben.
Ik ben dus wel redelijk benieuwd en gelukkig hebben we een hele dag om dat te ondervinden.
Comment
-
ik zou de brede sloffen achteraan zetten..zoals je weet zet je de focus makkelijk dwars en in ecuyers zijn 2 bochten waar hij uitbreekt gelijk zot..denk met de esp af dat ge uw handen vol gaat hebben als het wat vettig ligt..allez ja ik deed er het nu wel een beetje voor maar propere lijne rijden doe ik zowiezo ni graag..smijten met da gat nondejue!!
maxxis vanachter!!!
of versleten banden achteraan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichtenik zou de brede sloffen achteraan zetten..zoals je weet zet je de focus makkelijk dwars en in ecuyers zijn 2 bochten waar hij uitbreekt gelijk zot..denk met de esp af dat ge uw handen vol gaat hebben als het wat vettig ligt..allez ja ik deed er het nu wel een beetje voor maar propere lijne rijden doe ik zowiezo ni graag..smijten met da gat nondejue!!
maxxis vanachter!!!
hoe ist der nog mee?
Comment
-
Hey Werner,
Mijne RS wordt volgende week verwacht bij dealer Ford Boes, dan nog wachten voor de ombouw naar lichte vracht (+/-2à3mnd).
Wat betreft de banden dacht ik dat er standaard C.C.sport3 opliggen.
Op onze RS4 liggen deze ook en ben daar vrij tevreden over.
Waarschijnlijk is er ook verschil als men rijdt op een technisch circuit (TrackDay) of op de Nurburgring waar hogere snelheden worden gehaald...
Afin, bandenkeuze is blijkbaar voor iedereen wat moeilijk, prijs van de banden spelen uiteraard ook een rol.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk Berichtenen hoe smijt ge uw gat
hoe ist der nog mee?
tgat van mijne auto hemet mij alles goe he maat..en met u?
Oorspronkelijk geplaatst door Ivan Vanlaer Bekijk BerichtenHey Werner,
Mijne RS wordt volgende week verwacht bij dealer Ford Boes, dan nog wachten voor de ombouw naar lichte vracht (+/-2à3mnd).
Wat betreft de banden dacht ik dat er standaard C.C.sport3 opliggen.
Op onze RS4 liggen deze ook en ben daar vrij tevreden over.
Waarschijnlijk is er ook verschil als men rijdt op een technisch circuit (TrackDay) of op de Nurburgring waar hogere snelheden worden gehaald...
Afin, bandenkeuze is blijkbaar voor iedereen wat moeilijk, prijs van de banden spelen uiteraard ook een rol.
das goei nieuws ivan..nog even geduld hebben he..ik had mijn frs ook beter lichte vracht laten zetten dan was ik van die fucking biv af
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichtenik zou de brede sloffen achteraan zetten..zoals je weet zet je de focus makkelijk dwars en in ecuyers zijn 2 bochten waar hij uitbreekt gelijk zot..denk met de esp af dat ge uw handen vol gaat hebben als het wat vettig ligt..allez ja ik deed er het nu wel een beetje voor maar propere lijne rijden doe ik zowiezo ni graag..smijten met da gat nondejue!!
maxxis vanachter!!!
Dus het zijn allevier Dunlop.
In ieder geval zal ik beide opstellingen testen op Ecuyers.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichtentgat van mijne auto hemet mij alles goe he maat..en met u?
knalle voor dood
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenKlopt volledig. Ik heb zijn plaat onherkenbaar gemaakt.
doemme ask da geweten had..ik ben sinds een uur thuis..de evo is ready to go
gij bent precies wel ne sportieve vent he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichtendoemme ask da geweten had..ik ben sinds een uur thuis..de evo is ready to go
gij bent precies wel ne sportieve vent he
was wel effe vloeken toen ik u weg zag rijden, ge kwaamt van attenrode en draaide richting binkom. Ik zit nu op m'n werk, dus zal effe niet meer lukken.
Comment
Comment