Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Focus RS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Er passeerde hier net weet een wite Focus RS voor de deur. En ik woon niet echt in een drukkte straat. Gisteren zag ik hem ook passeren. En hij komt hier nog wel vaker voorbij.
    Iemand toevallig enig idee van wie die zou kunnen zijn?
    Mogelijks iemand van Eine of Nederename?
    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
      Er passeerde hier net weet een wite Focus RS voor de deur. En ik woon niet echt in een drukkte straat. Gisteren zag ik hem ook passeren. En hij komt hier nog wel vaker voorbij.
      Iemand toevallig enig idee van wie die zou kunnen zijn?
      Mogelijks iemand van Eine of Nederename?
      geen flauw idee, weet wel van ne blauwe die kanten

Comment

• en nen groenen van ne maat maar die woont wel in parike maar zn lief woont wel in oudenaarde

Comment

• Ik onthoud eigenlijk moelijk kleuren, maar ik ben die blauwe toch ook al een paar keer tegengekomen. Tussen half vijf en vijf rijdt die wel eens op de baan van Eine naar Nederename.
          De groene ben ik nog niet tegengekomen, geloof ik.
          Wel veel hot hatches hier in Eine. Ik zie ook nog héél regelmatig een Golf V GTI en een 130i. Die laatste is (denk ik) die van Wax-It.
          120d Hatch Edition Sport

Comment

Ik onthoud eigenlijk moelijk kleuren, maar ik ben die blauwe toch ook al een paar keer tegengekomen. Tussen half vijf en vijf rijdt die wel eens op de baan van Eine naar Nederename.
            Wel veel hot hatches hier in Eine. Ik zie ook nog héél regelmatig een Golf V GTI en een 130i. Die laatste is (denk ik) die van Wax-It.
            en af en toe mijnen ook
            ben redelijk veel kante van maarkedal :p

Comment

• Ierzie de Snip, oewist nog daar? En met de gechipte biemer?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GunSmoke007 Bekijk Berichten
                Ierzie de Snip, oewist nog daar? En met de gechipte biemer?
                hard, bij u?

Comment

Ik onthoud eigenlijk moelijk kleuren, maar ik ben die blauwe toch ook al een paar keer tegengekomen. Tussen half vijf en vijf rijdt die wel eens op de baan van Eine naar Nederename.
                  Ik heb de groene al wel tegengekomen (gast met een bril op) tussen Aalst en Wetteren. Trouwens ik voorzie een testrit van de RS, begin wel serieus van die auto te gaan houden.....

De 130i (een zwarte?) zal idd Wax-it zijn......

Comment

• Was vorige keer nog bij een ford dealer en die zei dat er inderdaad een speciale versie ging komen. Aangepast differentieel, achterbank en alle overbodige gewicht eruit, 350pk (als ik mij niet vergis) en enkel te krijgen in het matzwart. Meerprijs zou 10.000,00 à 15.000,00 EUR gaan worden en er zouden er 50 voor België zijn.
                    http://www.autoforum.be/showthread.php?t=51201

Comment

• in zwitserland komt er een gelimiteerde wrc edition ter ere van hun 40jarig bestaan. misschien bedoel je die?
                      wimoptiek.be op

Comment

• Nee, die bedoelt hij niet.

Comment

zeg dan gewoon dat je kleurenblind bent he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                            Ik heb de groene al wel tegengekomen (gast met een bril op) tussen Aalst en Wetteren. Trouwens ik voorzie een testrit van de RS, begin wel serieus van die auto te gaan houden.....

nog wat speelgoed nodig Jokke?? Wacht op de clubsport versie, dat wordt pas knallen

edit: dat is de versie die door odavido beschreven wordt.. wel sneu dat die 10 tot 15K meer gaat kosten

Comment

• Ik heb inderdaad ook gehoord van mijn garagist over een speciale reeks van 500 stuks met 350pk. Ze zouden gemaakt worden om de RS reeks te beëindigen. En enkel te krijgen in 't zwart.

En hij heeft of zal eentje bestellen. Dus ik krijg hem ook eens te zien .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk Berichten
                                en af en toe mijnen ook
                                ben redelijk veel kante van maarkedal :p
                                Uw wagen heb ik nog niet gezien.
                                120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten

130i is idd van Wax-It.
                                  Hij heeft trouwens nog een Golf V GTI ook.
                                  120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                    zeg dan gewoon dat je kleurenblind bent he
                                    Er is een groot verschil tss af en toe een kleur niet onthouden en kleurenblind zijn hoor.
                                    Ik heb gewoon niet zo'n goed fotografisch geheugen. Soms vergeet ik nl. ook gezichten (bij vluchtige contacten). Dan kan het soms wel eens gebeuren dat ik een persoon twee weken later terug tegen kom, en dat ik vergeten ben dat ik die al even ontmoet had.
                                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Ik heb anders ook geinformeerd, en er was blijkbaar nog geen enkel officieel bericht, en dus ook geen kans om er al eentje te reserveren, en kans is heel klein om er eentje te pakken te krijgen... Voorlopig nog allemaal geruchten en nog niets officieel...

Comment

• jokke koop mijne ..dan kan ik in de plaats daavoor een 2e evo gaan kopen

Comment

• Ben naar 2 garages geweest, geen enkele kon me de speciale serie bevestigen.
                                          Ik vernam wel dat er nog iets minder dan 500 kunnen verkocht worden, en het dan boeken toe is.......

Korting tussen 5-10%.....

Wat ik me afvraag is in hoeverre die wagen onderhevig is aan waardevermindering. Ik denk namelijk dat het best zou kunnen dat die binnen 4/5 jaar nog dik 20.000 euro gaan.....iemand met verstand hiervan?

Comment

Working...
                                          X