Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Focus RS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door michellancia Bekijk Berichten
    heeft er al iemand andere ervaringen voor banden op de RS , heb nu 6000km met de sportcontact en heb nog 1mm over tot aan de blokjes

Heb juist 12000 km op teller staan en rij nog altijd met eerste banden. Voorste zijn wel zo goed als versleten,nog 1 mm tot aan de blokjes. En de achterste zijn nog zo goed als nieuw...mijne voet zal ni zo zwaar zijn he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rs driver Bekijk Berichten
      Heb juist 12000 km op teller staan en rij nog altijd met eerste banden. Voorste zijn wel zo goed als versleten,nog 1 mm tot aan de blokjes. En de achterste zijn nog zo goed als nieuw...mijne voet zal ni zo zwaar zijn he

mss door het vele start en stoppen van mij , maar ik hou wel van bochtjes nemen plankgas dan

de achterste daar is er ook nog niet veel af

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door michellancia Bekijk Berichten
        heeft er al iemand andere ervaringen voor banden op de RS , heb nu 6000km met de sportcontact en heb nog 1mm over tot aan de blokjes
        Oorspronkelijk geplaatst door rs driver Bekijk Berichten
        Tja, ik zat met m'n eerste set voorbanden aan 10.000 km op de blokjes. Nu heb ik de indruk dat ik dit met moeite zal halen m'n 2de set voorbanden. Nu we kennen de RS natuurlijk al beter en beter, en verleggen de grenzen wel telkens een beetje.

Comment

• Momenteel meer dan 20 RSen te koop op Autoscout24, meeste zijn demowagens...
          sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

• Van den Eynde hier in boechout heeft zijn witte RS verkocht...
            Heeft een nieuw speelgoedje gekocht... Een occasie Aston Martin AMV8 Vantage...

Eens benieuwd hoelang die motor het uithoudt...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fitti Bekijk Berichten
              Van den Eynde hier in boechout heeft zijn witte RS verkocht...
              Heeft een nieuw speelgoedje gekocht... Een occasie Aston Martin AMV8 Vantage...

Eens benieuwd hoelang die motor het uithoudt...
              Hopelijk dat de persoon die hem heeft gekocht geen problemen krijgt
              Het is ook van het ene uiterste naar het andere , zal zeker hem niet laten chippen door de tuner die de RS heeft gedaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Redfox Bekijk Berichten
                Tja, ik zat met m'n eerste set voorbanden aan 10.000 km op de blokjes. Nu heb ik de indruk dat ik dit met moeite zal halen m'n 2de set voorbanden. Nu we kennen de RS natuurlijk al beter en beter, en verleggen de grenzen wel telkens een beetje.
                Stel eens je RS voor op't forum als je wil, er kunnen geen RS'en genoeg zijn!

Comment

• Het mysterie zal binnenkort opgelost worden: http://focusrs500.com/
                  sigpic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk Berichten
                    Het mysterie zal binnenkort opgelost worden: http://focusrs500.com/
                    De sound van de uitlaat is al helemaal anders , een veel doffer geluid en die baanligging amai . ik ben echt nieuwsgierig

Comment

• Dikkere turbo ...

Comment

• Update: De Britten bij Autocar hebben wat extra informatie los gekregen in verband met de aankomende RS500. Het zou gaan om een extremere variant van de RS die we nu kennen. Die variant komt er naar aanleiding van de grote vraag van de klanten zelf naar een sterkere RS. De RS is onnoemelijk veel keren getuned, allemaal voor dat beetje extra vermogen. Dat vermogen hebben ze bij Ford nu eigenhandig opgekrikt. De RS500 zal de beschikking krijgen over 350 pk.

Verder zal het spoilertje achteraan een wat grotere vorm aannemen en zal de look nog agressiever worden. Het aantal stuks zal, zoals de naam doet vermoeden, gelimiteerd zijn tot 500 exemplaren.
                        Last edited by ; 26/03/2010, 17:51.

Comment

• Hmm dit zal wss ook wel zijn prijs hebben... Ik ben benieuwd...
                          sigpic

Comment

• Zojuist een blauwe ford focus rs gespot aan de afrit in waregem.
                            Golf V GTI Edition 30 ---> Verkocht
                            2012 Audi A4 Avant ---> Verkocht
                            2014 Golf 7 R ---> Verkocht
                            2008 BMW E91 335i --> Verkocht
                            2015 Golf 7 GTD

Comment

• Op een duits forum had ik gelezen dat de gewone RS er 36000 euro kost, terwijl dit exemplaar de 50 000 zou aantikken ...

Als het waar is, dat is een andere vraag!!!

Comment

• Dump-valve klinkt ook anders bij het begin van het filmpje, je hoor het bij het optrekken .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Redfox Bekijk Berichten
                                  Hoi,

Eventjes een aantal foto's van mijn lichte vracht om snel bij onze klanten te geraken bij problemen met hun printer.

Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                                  Stel eens je RS voor op't forum als je wil, er kunnen geen RS'en genoeg zijn!
                                  Was vroeger al eens voorgesteld Focus RS Frozen White Full Option en lichte vracht!

Comment

• Vandaag ritje gemaakt met de RS van een klant: AMAZING!!

Hard, snel ook, maar vooral: FUUUUUUUUNNNNNNNNNNN!!

Wat een heerlijke machine, maar dat wisten jullie hier al.
                                    Wel efkes wennen aan de turborespons, allang geen benzineturbo meer gereden. Die schop in de kont moet je wel leren inschatten.
                                    De wegligging is FENOMENAAL!

Mannen jullie hebben prachtige machines!!!

BTW, 't is zo een groene driftkikker en dat kleur staat m echt wel! Zo'n buitenbeentje mag wel een opvallend kleurtje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
                                      Vandaag ritje gemaakt met de RS van een klant: AMAZING!!

Hard, snel ook, maar vooral: FUUUUUUUUNNNNNNNNNNN!!

Wat een heerlijke machine, maar dat wisten jullie hier al.
                                      Wel efkes wennen aan de turborespons, allang geen benzineturbo meer gereden. Die schop in de kont moet je wel leren inschatten.
                                      De wegligging is FENOMENAAL!

Mannen jullie hebben prachtige machines!!!

BTW, 't is zo een groene driftkikker en dat kleur staat m echt wel! Zo'n buitenbeentje mag wel een opvallend kleurtje.

Zalig

En voor iemand die een Porsche gewoon is.. Wil toch wel iets zeggen over de RS

Kan je eigenlijk wel rustig rijden met zoiers, in elke review komt dat terug, dat de RS constant uitdaagt om harder te rijden

Ik wil eentje, lijkt me een kar die me op het lijf geschreven is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk Berichten
                                        Zalig

Kan je eigenlijk wel rustig rijden met zoiers, in elke review komt dat terug, dat de RS constant uitdaagt om harder te rijden

Ik zou voor de RS500 dan gaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk Berichten
                                          Zalig

Rustig rijden met de RS is ook geen enkel probleem. Nu er meestal een nieuwe boorling als passagier meerijd in de RS heb ik dat al ondervonden. Het gemiddeld verbruik bij die rustige ritjes is ook flink aan het zakken.
                                          En ja inderdaad zoveel fun is er dan niet aan, maar met Tuurke die nu 12 dagen oud is moet ik nog geen rally rijden als hij op de achterbank zit.
                                          Zit nu met de laatste sjanetteritjes erbij aan een gemiddeld verbruik van 11.5l/100km.

Comment

Working...
                                          X