Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Focus RS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [quote=rs driver;3936782]
    Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk Berichten
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Had dit al gezien op youtube, ik denk dat mijne nog meer lawaai maakt...
    Denk dat ook , nog meer geknal en geplof

Comment

• RS

Gisteren 2 nieuwe banden gekocht, 100 euro 't stuk, terug Cont Sportcontact 3...goeie prijs he.Kosten normaal 230 euro per stuk
      Moet ze nog wel laten plaatsen,die er nog op liggen zijn nog niet volledig versleten.Voor die prijs kon ik ze niet laten liggen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rs driver Bekijk Berichten
        Gisteren 2 nieuwe banden gekocht, 100 euro 't stuk, terug Cont Sportcontact 3...goeie prijs he.Kosten normaal 230 euro per stuk
        Moet ze nog wel laten plaatsen,die er nog op liggen zijn nog niet volledig versleten.Voor die prijs kon ik ze niet laten liggen
        Waar heb je die gekocht? of zijn ze ergens van ne camion gevallen

Comment

• 2008 Opel Corsa 1.7CDTI
          2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk Berichten

Heb deze ook zien staan als ik op weg was naar maldegem , zijn getrokken omgeving aalter hé

Comment

• Klopt, Aalter zelf,N44 aan de afslag om naar het industrieterrein te rijden
              2008 Opel Corsa 1.7CDTI
              2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

Had dit al gezien op youtube, ik denk dat mijne nog meer lawaai maakt...

Damn Ik moet dat in het echt eens horen

Comment

• Heeft iemand ervaring met banden Pirelli P Zero Rosso? Hebben ze goede baanligging? Slijten ze snel of niet? Plakken ze goed op droog wegdek?

Comment

• Zeer goed maar slijten hard en zijn duur. Is meer iets voor onder een ferrari

Comment

Heeft iemand ervaring met banden Pirelli P Zero Rosso? Hebben ze goede baanligging? Slijten ze snel of niet? Plakken ze goed op droog wegdek?
                      Heb ze bij een klant van mij geplaatst, wel niet op een focus RS natuurlijk, en die was toch wel heel tevreden over de baanvastheid en het gevoel dat hij bij die banden had, prijs viel nogal mee voor die banden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                        Zeer goed maar slijten hard en zijn duur. Is meer iets voor onder een ferrari
                        ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                          ?
                          Met een auto van 150 000 euro is het al wat normaler om het bedrag wat die p zero's kosten aan banden te geven dan met een rs bedoel ik. Een Ferrari is ook veel minder een daily.
                          Maar ik ken eigenlijk niet zo veel van banden. Ken alleen iemand die ze op zijn 5 had en ze sleten belachelijk snel vergeleken met pilot sports. Aan de andere kant ziet ge ze dan wel weer regelmatig op bv ferrari's liggen.
                          Last edited by GeeZer; 23/03/2010, 19:46.

Comment

Heeft iemand ervaring met banden Pirelli P Zero Rosso? Hebben ze goede baanligging? Slijten ze snel of niet? Plakken ze goed op droog wegdek?

ik ben daar zeer tevreden over heb deze op mijne X3 liggen in 19"255 , de eerste set heeft 60000 km meegegaan met sportief rijgedrag en ze hebben 250de band gekost
                            dus zo rijk hoef je niet te zijn e

Comment

• Waren dat ook rosso's?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door michellancia Bekijk Berichten
                                ik ben daar zeer tevreden over heb deze op mijne X3 liggen in 19"255 , de eerste set heeft 60000 km meegegaan met sportief rijgedrag en ze hebben 250de band gekost
                                dus zo rijk hoef je niet te zijn e
                                Dat geloof ik NOOIT

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                                  Waren dat ook rosso's?

inderdaad p zero rosso xl (extra load)

een zeer goede band prijs kwaliteit , maar dit is een eindeloze discussie

elke band past beter bij de ene auto dan bij de andere qua wegligging en slijtage

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                    Dat geloof ik NOOIT

qua rijgedrag bied ik je bij deze een ritje aan om te ervaren met welk rijgedrag , en als je foto's wilt zien stuur ik ze met plezier door

niet te vergeten dit wel op een 4x4 geen voor-of achtertrekker

er zitten er hier nog op het forum die dit kunnen bevestigen , waaronder een garagehouder als je die meer gelooft , ik hoef hier niet om te liegen ,dit zijn mijn ervaringen die ik kan delen met mede forum leden

tis trouwens mijn eerste auto die zo lang met banden doet , voor mij was dit ook ongelooflijk

Comment

• Je had toch geen winterbanden steken de helft van die afstand ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                        Je had toch geen winterbanden steken de helft van die afstand ?
                                        allé doet er dan 4000km af , winterbanden liggen er enkel op om in duitsland te rijden want die trekken op niet veel , is geen zicht op 17inch e

X3 is trouwens gechipt bij PPE en heeft 225pk

als je kijkt bij pirelli p zero rosso staat er in de catalogus een sterretje bij , dit sterretje verwijst dat deze banden aanbevolen zijn voor de X3 , zijn trouwens orgineel vanuit de bmw dealer zo gekomen

de maten 19 235 40 vooraan en 19 255 45 achteraan

Comment

• heeft er al iemand andere ervaringen voor banden op de RS , heb nu 6000km met de sportcontact en heb nog 1mm over tot aan de blokjes

Comment

Working...
                                          X