Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Focus RS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Redfox Bekijk Berichten
    Hoi,

Eventjes een aantal foto's van mijn lichte vracht om snel bij onze klanten te geraken bij problemen met hun printer.

Had al gelezen dat de Renault Megane RS voor 750 euro omgebouwd kon worden tot lichte vracht maar nu ook dit monster .. miljaar das interessant.

Kan je vertellen hoe dat in zijn werk gaat?
    Geen problemen met vadertje staat? (ik wil maar zeggen een LV van +300 pk)

Comment

Proficiat, net vader geworden! Hou je RS nog maar een beetje tot jouw zoon of dochter (dochter denk ik, gokje) iets ouder zijn. Ze worden nu al zot op school als ik mijn dochter van 9 naar school voer met die 'coole' RS! Soms staan er een paar te wachten tot ik arriveer !
      Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk Berichten
      Thx!
      En een hele dikke proficiat met de kleine!

Dat kan je hem/haar binnen een paar jaar vertellen: "Je was nog maar geboren en kostte mij al 5000€"
      Bedankt voor de felicitaties. Het is een zoon en hij heet Tuur a.k.a. Tuurke.

Eigenlijk koste het me maar 4000€, want de ombouw naar lichte vracht en aanvraag van de papieren gingen me zowiezo ongeveer 1000€ kosten.

Ik ben geen zelfstandige dus ik kon alleen maar profiteren van de Biv en jaarlijkse rijtaks van 560€ die wegvielen.

En eens dat die BIV betaald is kunnen we nu wel profiteren van de mooie zetels achteraan, het is toch net mooier afgewerkt met die 2 kuipzeteltjes achteraan. Niet dat ik te klagen had over de koffer van mijn ST geweest. Die was eigenlijk ook proper afgewerkt.

Het nadeel nu is wel dat de koffer niet zo groot is, want bij mijn vorige Focus kon ik gemakkelijk 2 mountainbikes rechtop naast elkaar in de koffer kwijt. Enkel de 2 voorwielen eruit en in een speciale rail die je in de koffer installeert kon ik de 2 vorken vast monteren.
      Maarja als je moet kiezen tussen 2 fietsen of uwe kleinen kunnen vervoeren is de keuze vlug gemaakt.

Comment

'k rij voornamelijk overal rond in Brugge om service te verlenen aan klanten! Ik woon in Oostkamp.
        Verdomme, nog nooit gezien :o Woon in St-Michiels. I'll keep my eyes open.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk Berichten
          Had al gelezen dat de Renault Megane RS voor 750 euro omgebouwd kon worden tot lichte vracht maar nu ook dit monster .. miljaar das interessant.

Kan je vertellen hoe dat in zijn werk gaat?
          Geen problemen met vadertje staat? (ik wil maar zeggen een LV van +300 pk)
          Ik heb al gehoord dat je nu de mogelijk hebt om de RS te bestellen als lichte vracht. Dt kun je makkelijk navragen bij een lokale dealer. In dat geval kun je wel veel tijd winnen om hem in te schrijven, anders duurt dit wel ongeveer 3 maanden voordat de papieren in orde zijn.

Als dat niet het geval is moet je hem gewoon bestellen en laten ombouwen, naar de keuring gaan en zorgen dat uw garagist de papieren aanvraagt bij Ford Europe. Maar dit duurt wel een eeuwigheid.

Maar als je al beschikt over een GTR is het misschien wel wat gemakkelijker om zoveel geduld op te brengen.

Als zelfstandige zijn er inderdaad veel voordelen om een wagen in te schrijven als LV.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gizmo2 Bekijk Berichten
            Hey alles oké met je . Heb gezien dat je spoiler erop ziet , ziet er goed uit hé.
            'k Zal het u weten te zeggen wat het verbruik zal zijn op circuit.
            Ga eens kijken wat dat geeft om eens op circuit te tjeezen en hopelijk heelhuids terugkeren. 6 april op Spa- Francorchamps. Tot later op ne meeting
            Op circuit met de RS is hemels. Ik heb 2 weken geleden deelgenomen aan een trackday op Ecuyers en ik ben verkocht. Meer van datte. Het was echt 1 van de tofste uitstapjes van mijn leven.

Hier 2 filmkes van toen.

First track experience thanx to G.A.R.T. trackdays.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dracuna Bekijk Berichten

Ik heb gisteren gereageerd dat ik de test maar mager vond (omwille van de dialectische uitspraak, fouten en "bijzondere" woordkeuze), maar blijkbaar kan men bij groenlicht niet tegen kritiek, want mijn reactie is er alweer afgehaald...
              sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RSTim Bekijk Berichten
                Ik heb al gehoord dat je nu de mogelijk hebt om de RS te bestellen als lichte vracht. Dt kun je makkelijk navragen bij een lokale dealer. In dat geval kun je wel veel tijd winnen om hem in te schrijven, anders duurt dit wel ongeveer 3 maanden voordat de papieren in orde zijn.

Als dat niet het geval is moet je hem gewoon bestellen en laten ombouwen, naar de keuring gaan en zorgen dat uw garagist de papieren aanvraagt bij Ford Europe. Maar dit duurt wel een eeuwigheid.

Maar als je al beschikt over een GTR is het misschien wel wat gemakkelijker om zoveel geduld op te brengen.

Als zelfstandige zijn er inderdaad veel voordelen om een wagen in te schrijven als LV.
                Ik ben hier net eens bij de dealer langsgeweest en die had geen weet van dat je al bij het bestellen Ford aan het werk kon zetten om de wachttijd ivm ombouwen LV te verkorten. Wat hij wel beweerde (en me redelijk verbaasde gezien de ervaringen hier van die hem al lieten ombouwen) was dat het papierwerk ivm LV op véél kortere tijd zou kunnen (weken ipv maanden).. maar volgens mij leek me dat dus eerder verkoopspraat te zijn. Voorlopig zou de productie tot juli lopen, maar het zou evengoed vroeger gedaan kunnen zijn. Morgen eens bij een andere dealer langsgaan...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RSTim Bekijk Berichten
                  Op circuit met de RS is hemels. Ik heb 2 weken geleden deelgenomen aan een trackday op Ecuyers en ik ben verkocht. Meer van datte. Het was echt 1 van de tofste uitstapjes van mijn leven.

Hier 2 filmkes van toen.

http://www.youtube.com/watch?v=zswy0DvP9Oc

Hé merci voor de filmpjes , ge doet dat niet slecht
                  Vooral op zo'n nat circuit is het niet echt éénvoudig rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk Berichten
                    Ik heb gisteren gereageerd dat ik de test maar mager vond (omwille van de dialectische uitspraak, fouten en "bijzondere" woordkeuze), maar blijkbaar kan men bij groenlicht niet tegen kritiek, want mijn reactie is er alweer afgehaald...
                    tja, de concurrentie een beetje op taalfouten wijzen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                      tja, de concurrentie een beetje op taalfouten wijzen...
                      Bwo die site is geen concurrentie, zij doen alle wagens, ik enkel sportieve hatchbacks. Maar als je je dan toch waagt aan journalistiek, doe het dan meteen goed en laat geen fouten staan in je verslag (zoals de 5-liter motor bv.) en doe toch tenminste wat moeite om deftig Nederlands te spreken.
                      sigpic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dogzilla Bekijk Berichten
                        Ik ben hier net eens bij de dealer langsgeweest en die had geen weet van dat je al bij het bestellen Ford aan het werk kon zetten om de wachttijd ivm ombouwen LV te verkorten. Wat hij wel beweerde (en me redelijk verbaasde gezien de ervaringen hier van die hem al lieten ombouwen) was dat het papierwerk ivm LV op véél kortere tijd zou kunnen (weken ipv maanden).. maar volgens mij leek me dat dus eerder verkoopspraat te zijn. Voorlopig zou de productie tot juli lopen, maar het zou evengoed vroeger gedaan kunnen zijn. Morgen eens bij een andere dealer langsgaan...
                        Reken er maar op dat het papierwerk rond zal zijn binnen een 2 maand als de ombouw is gebeurd en na uw bezoek bij de keuring

En 't is ook zo, wetende dat een collega van me hetzelfde is overkomen met de RS

Comment

Heb gehoord dat je bent langsgeweest, verkoper vroeg info aan me voor het ombouwen naar lichte vracht, hij had voordien geen weet van het ombouwen... Een witte, want een blauwe stond er in de showroom he... Hij kan wel gelijk hebben, aangezien hij dicht bij kontich zit, heb ook een keer een lichte vracht omgebouwd, en naar kontich geweest, bij de juiste persoon, en was direct in orde... Heeft helemaal niet zo lang geduurd... Hij zal die ook wel goed kennen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fitti Bekijk Berichten
                            Heb gehoord dat je bent langsgeweest, verkoper vroeg info aan me voor het ombouwen naar lichte vracht, hij had voordien geen weet van het ombouwen... Een witte, want een blauwe stond er in de showroom he... Hij kan wel gelijk hebben, aangezien hij dicht bij kontich zit, heb ook een keer een lichte vracht omgebouwd, en naar kontich geweest, bij de juiste persoon, en was direct in orde... Heeft helemaal niet zo lang geduurd... Hij zal die ook wel goed kennen...
                            idd , stond een blauwe in de showroom en heb offerte voor een witte laten maken.. die blauwe viel eigenlijk beter mee dan gedacht, vond die op foto niet super maar irl was het pakken beter. Als hij idd gelijk heeft over die ombouwtermijn heeft ie wel een streepje voor, maar 't is omdat ik daar nog nergens wat van over had gehoord dat ik er nogal sceptisch tegenover sta. En ik zou het dan ook niet apprecieren als het eens het zover is, het toch x aantal maand zou duren.

werk jij daar dan ofzo, of bij een andere dealer in de buurt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk Berichten
                              Reken er maar op dat het papierwerk rond zal zijn binnen een 2 maand als de ombouw is gebeurd en na uw bezoek bij de keuring

En 't is ook zo, wetende dat een collega van me hetzelfde is overkomen met de RS
                              lol, voor 5000€ te ontduiken mag je al een beetje moeten wachten wi

Comment

Ik ben hier net eens bij de dealer langsgeweest en die had geen weet van dat je al bij het bestellen Ford aan het werk kon zetten om de wachttijd ivm ombouwen LV te verkorten. Wat hij wel beweerde (en me redelijk verbaasde gezien de ervaringen hier van die hem al lieten
                                Waar ik een offerte heb laten maken zei men dat men dat bij de garage zelf doet a.d.h.v. een ombouwkit die zij hebben liggen voor Focus 3 deurs. Ford doet dit blijkbaar niet van de constructeur uit. Beetje hetzelfde als modellen waar achteraf door de dealer trekhaken worden ingebouwd zeker?
                                sigpic

Comment

• + YouTube Video
                                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Vanaf 2min begint het. Vooral op 8:10

Comment

• Zonet langs de Vaartkom in Leuven. Foto is snappy want ik reed met de fiets en hij stond ook niet direct stil
                                    Plaat LQE 973 denk ik
                                    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk Berichten
                                      + YouTube Video
                                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Vanaf 2min begint het. Vooral op 8:10
                                      Het werd tijd dat hij eens een beetje doortrok.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                        Het werd tijd dat hij eens een beetje doortrok.
                                        de moter moest misschien nog warmgereden worden.

Comment

• [quote=Greg;3935934]
                                          + YouTube Video

Had dit al gezien op youtube, ik denk dat mijne nog meer lawaai maakt...

Comment

Working...
                                          X