Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Focus RS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichten
    jokke koop mijne ..dan kan ik in de plaats daavoor een 2e evo gaan kopen
    Als ge het meent: pm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
      Als ge het meent: pm
      Hij meent het.

Comment

• Yep, draad teruggevonden

Comment

• tim hoe rij je met de Rs ? als ge graag dwars gaat zet de 255 vooraan en als je de achtertrein iets stabieler wil zet de 255 achteraan

Comment

tim hoe rij je met de Rs ? als ge graag dwars gaat zet de 255 vooraan en als je de achtertrein iets stabieler wil zet de 255 achteraan
            We zullen dat op de het speelplein allemaal eens testen. Ze zullen tijdens de dag zowiezo gewisseld worden van plaats om het verschil zelf eens te voelen. Persoonlijk denk ik dat de 255 vooraan een betere grip zullen geven bij het uitaccelereren van de bochten. Dus ik denk dat ik zo zal beginnen aan den "day o' fun".

Maar aangezien dat het om 2 verschillende bandenmerken gaat (de ene zijn Dunlops en de andere Maxxims) zullen ze waarschijnlijk ook een ander gedrag hebben.

Ik ben dus wel redelijk benieuwd en gelukkig hebben we een hele dag om dat te ondervinden.

Comment

• ik zou de brede sloffen achteraan zetten..zoals je weet zet je de focus makkelijk dwars en in ecuyers zijn 2 bochten waar hij uitbreekt gelijk zot..denk met de esp af dat ge uw handen vol gaat hebben als het wat vettig ligt ..allez ja ik deed er het nu wel een beetje voor maar propere lijne rijden doe ik zowiezo ni graag..smijten met da gat nondejue!! maxxis vanachter!!! of versleten banden achteraan

Comment

ik zou de brede sloffen achteraan zetten..zoals je weet zet je de focus makkelijk dwars en in ecuyers zijn 2 bochten waar hij uitbreekt gelijk zot..denk met de esp af dat ge uw handen vol gaat hebben als het wat vettig ligt ..allez ja ik deed er het nu wel een beetje voor maar propere lijne rijden doe ik zowiezo ni graag..smijten met da gat nondejue!! maxxis vanachter!!! of versleten banden achteraan
                en hoe smijt ge uw gat
                hoe ist der nog mee?

Comment

• Hey Werner,
                  Mijne RS wordt volgende week verwacht bij dealer Ford Boes, dan nog wachten voor de ombouw naar lichte vracht (+/-2à3mnd).
                  Wat betreft de banden dacht ik dat er standaard C.C.sport3 opliggen.
                  Op onze RS4 liggen deze ook en ben daar vrij tevreden over.
                  Waarschijnlijk is er ook verschil als men rijdt op een technisch circuit (TrackDay) of op de Nurburgring waar hogere snelheden worden gehaald...
                  Afin, bandenkeuze is blijkbaar voor iedereen wat moeilijk, prijs van de banden spelen uiteraard ook een rol.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk Berichten
                    en hoe smijt ge uw gat
                    hoe ist der nog mee?

tgat van mijne auto he met mij alles goe he maat..en met u?

Oorspronkelijk geplaatst door Ivan Vanlaer Bekijk Berichten
                    Hey Werner,
                    Mijne RS wordt volgende week verwacht bij dealer Ford Boes, dan nog wachten voor de ombouw naar lichte vracht (+/-2à3mnd).
                    Wat betreft de banden dacht ik dat er standaard C.C.sport3 opliggen.
                    Op onze RS4 liggen deze ook en ben daar vrij tevreden over.
                    Waarschijnlijk is er ook verschil als men rijdt op een technisch circuit (TrackDay) of op de Nurburgring waar hogere snelheden worden gehaald...
                    Afin, bandenkeuze is blijkbaar voor iedereen wat moeilijk, prijs van de banden spelen uiteraard ook een rol.

das goei nieuws ivan.. nog even geduld hebben he..ik had mijn frs ook beter lichte vracht laten zetten dan was ik van die fucking biv af

Comment

ik zou de brede sloffen achteraan zetten..zoals je weet zet je de focus makkelijk dwars en in ecuyers zijn 2 bochten waar hij uitbreekt gelijk zot..denk met de esp af dat ge uw handen vol gaat hebben als het wat vettig ligt ..allez ja ik deed er het nu wel een beetje voor maar propere lijne rijden doe ik zowiezo ni graag..smijten met da gat nondejue!! maxxis vanachter!!! of versleten banden achteraan
                      Die breedste banden blijken geen Maxxis te zijn, maar Dunlop SP Sport Maxx GT. Dus het zijn allevier Dunlop.

In ieder geval zal ik beide opstellingen testen op Ecuyers.

Comment

• Voorbije week een focus RS gespot in Oostenrijk, Sölden

Comment

• lekker anoniem zo ligt wel knap in z"n wielkassen

Comment

• blauwe RS met idem dito deurstickers is een knappe verschijning
                            2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                            2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

tgat van mijne auto he met mij alles goe he maat..en met u?
                              alles perfect e knalle voor dood

Comment

• Toch wel knap met die witte wielen..Vanmiddag effe gepasseerd en zelfs een blauwe Evo zien wegrijden in de verte. Kon er jammer genoeg niet achteraan, was met de fiets .

Comment

• Volgens mij isdat Wernercupra, wat is er met zijn nr plaat gebeurd?

Comment

• Klopt volledig. Ik heb zijn plaat onherkenbaar gemaakt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                      Klopt volledig. Ik heb zijn plaat onherkenbaar gemaakt.

doemme ask da geweten had..ik ben sinds een uur thuis..de evo is ready to go
                                      gij bent precies wel ne sportieve vent he

Comment

doemme ask da geweten had..ik ben sinds een uur thuis..de evo is ready to go
                                        gij bent precies wel ne sportieve vent he
                                        wel ge hebt jokke vlo, en ge hebt adri vlo hee..
                                        was wel effe vloeken toen ik u weg zag rijden, ge kwaamt van attenrode en draaide richting binkom. Ik zit nu op m'n werk, dus zal effe niet meer lukken.

Comment

• He Werner, kheb gisteren uwe Lancer evo zien staan denk aan het rallycentrum in Landen, zou da kunnen? Waar hebt ge die witte velgen gekocht op uwe RS? En viel de prijs mee?

Comment

Working...
                                          X