Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 7-Reeks F01

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
    Een Alpina B7. Op deze foto begin ik de velgen toch te smaken.
    Wat me vooral bevalt is de verlaagde ophanging. Zo ligt de 7 perfect...
    Puik...! Onderschat " ALPINA " niet hé, moderator....

Comment

• Ik onderschat Alpina zeker niet. Hun Classic's heb ik altijd zeer graag gezien. In 20" op de E38 en in 21" op de E65 waren ze goddelijk mooi. Dit nieuwe design vind ik iets minder geslaagd. Ik zou ze eens irl moeten zien om te kijken of ze kans maken als zomervelg voor mij...
      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Het nieuwe design van de Alpina's kunnen niet tippen aan de Classic's, maar niettemin staan deze ook prachtig onder de 7.

21" 312 styling oogt imho wel nog iets sportiever, terwijl deze Alpina's iets klassieker zijn.

Comment

• Ik vind het maar niks, vooral voorlip een achterspoiler passen totaal niet.

Comment

Ik onderschat Alpina zeker niet. Hun Classic's heb ik altijd zeer graag gezien. In 20" op de E38 en in 21" op de E65 waren ze goddelijk mooi. Dit nieuwe design vind ik iets minder geslaagd. Ik zou ze eens irl moeten zien om te kijken of ze kans maken als zomervelg voor mij...
            I.v.m uw vraag:

Exclusief ALPINA invoerder voor België: Jean-Michel MARTIN S.A. te Brussel (site: http://www.bmwalpina.be/Public/Rubrique.php?ID=4 )

ofwel (vanuit Belgisch Limburg voor Duitsland)

BMW Hammer GMBH & Co. KG Nord-West. te Köln (site: http://www.hammer-gruppe.de/ )

BMW Michael Kirsch GMBH & Co. KG. te Mönchengladbach (site: http://www.bmw-kirsch.de/ )

Uiteraard ben je eveneens welkom op het hoofdkwartier te Buchloe. Eigenlijk " The place to be..." . Neem het gerust van mij aan... .

Comment

• Bedankt voor deze info.

Bij Hammer in keulen ben ik al een paar keer geweest. Als ik ga kijken ga ik toch op voorhand een mailtje sturen want het is niet altijd zeker dat ze zo'n B7 hebben staan.
              OO 00 OO

Comment

• Knap die B7 van hierboven, ik zou hem wel niet in het wit nemen. Ivm met die velgen ze trekken zo hard op de classics dat het verschil te verwaarlozen valt. Heel knappe velgen vind ik persoonlijk, zou ik zeker overwegen BMWMB als zomervelg.

Comment

• Spijtig dat je maar één foto kunt zien van de B7. Ik vind hem veel dynamischer uitzien dan een AMG addept.

Spijtig ook dat Alpina niet het BMW logo vervangt door hun Blauw rode embleem.

Oorspronkelijk geplaatst door Bond007 Bekijk Berichten
                  Puik...! Onderschat " ALPINA " niet hé, moderator....

Comment

• OO 00 OO

Comment

Exterieur kleur zie ik echt niet graag

Comment

• De E65 Alpina B7 was veel knapper imho.

Comment

• Die voorlip trekt echt wel op niks.

Gewoon de velgen op een standaard 7 serie zetten en je hebt een zalige bak.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                            Exterieur kleur zie ik echt niet graag
                            Ik deel uw mening... maar om een voorbeeld te geven, toen ik vorig jaar voor BMW naar Dubai (United Arab Emirates) moest... daar komen dergelijke ALPINA's (in witte kleur) het meest tot hun recht. Geloof mij vrij, die Arabieren (meer bepaald: Sheiken) zijn daar wild van.

Comment

• Gisteren stond er bij de voorstelling van de X1 en 5GT bij Beliën buiten een 760LI geparkeerd
                              Opel Astra J Sport - 1.4 Turbo

Comment

• De 7 serie trekt gewoonweg op niks. Het zal wel een geavanceerde wagen zijn maar qua looks kan hij me totaal niet bekoren.

Comment

Daim hoe lekker! Ik vind hem echt vet!

Comment

Vind ik erover.
                                    Achterkant is zelfs johnny, want toch niet het doelpubliek is voor een 7 denk ik.
                                    Niet meer stijlvol, echt iets voor de russen of de sjeiks (zo van "kijk naar mij want ik heb geld ... maar geen smaak").
                                    Een mooie velg op zo'n wagen volstaat.

Comment

• De velg in close-up. Hier is veel poetswerk aan...

OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door touring Bekijk Berichten
                                        Vind ik erover.
                                        Achterkant is zelfs johnny, want toch niet het doelpubliek is voor een 7 denk ik.
                                        Niet meer stijlvol, echt iets voor de russen of de sjeiks (zo van "kijk naar mij want ik heb geld ... maar geen smaak").
                                        Een mooie velg op zo'n wagen volstaat.
                                        De russen kopen wel een S klasse BRABUS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk Berichten
                                          De russen kopen wel een S klasse BRABUS

Idd van het zelfde genre, afschuwelijk.

BMW M / MERCEDES AMG / AUDI S ... is ok, maar al de rest vind ik maar niks.

Comment

Working...
                                          X