Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik onderschat Alpina zeker niet. Hun Classic's heb ik altijd zeer graag gezien. In 20" op de E38 en in 21" op de E65 waren ze goddelijk mooi. Dit nieuwe design vind ik iets minder geslaagd. Ik zou ze eens irl moeten zien om te kijken of ze kans maken als zomervelg voor mij...
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Ik onderschat Alpina zeker niet. Hun Classic's heb ik altijd zeer graag gezien. In 20" op de E38 en in 21" op de E65 waren ze goddelijk mooi. Dit nieuwe design vind ik iets minder geslaagd.Ik zou ze eens irl moeten zien om te kijken of ze kans maken als zomervelg voor mij...
Bij Hammer in keulen ben ik al een paar keer geweest. Als ik ga kijken ga ik toch op voorhand een mailtje sturen want het is niet altijd zeker dat ze zo'n B7 hebben staan.
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Knap die B7 van hierboven, ik zou hem wel niet in het wit nemen. Ivm met die velgen ze trekken zo hard op de classics dat het verschil te verwaarlozen valt. Heel knappe velgen vind ik persoonlijk, zou ik zeker overwegen BMWMB als zomervelg.
Ik deel uw mening... maar om een voorbeeld te geven, toen ik vorig jaar voor BMW naar Dubai (United Arab Emirates) moest... daar komen dergelijke ALPINA's (in witte kleur) het meest tot hun recht. Geloof mij vrij, die Arabieren (meer bepaald: Sheiken) zijn daar wild van.
Vind ik erover.
Achterkant is zelfs johnny, want toch niet het doelpubliek is voor een 7 denk ik.
Niet meer stijlvol, echt iets voor de russen of de sjeiks (zo van "kijk naar mij want ik heb geld ... maar geen smaak").
Een mooie velg op zo'n wagen volstaat.
Vind ik erover.
Achterkant is zelfs johnny, want toch niet het doelpubliek is voor een 7 denk ik.
Niet meer stijlvol, echt iets voor de russen of de sjeiks (zo van "kijk naar mij want ik heb geld ... maar geen smaak").
Een mooie velg op zo'n wagen volstaat.
Comment